7 דברים שלמדתי על סקס

האם סיכום מה שלמדתי ב- 20 שנות פעילות מינית זה סוג של הספד, בסגנון "המנוח ואני", או שאולי זאת הדרך לעשרים שנים נוספות של סקס טוב יותר? יצאתי לבדוק

בואו לא נטאטא את עניין הגודל (צילום:שאטרסטוק)

בואו לא נטאטא את עניין הגודל (צילום:שאטרסטוק)

השבוע לפני 20 שנה איבדתי את בתוליי ואני מודה שהחוויה נשארה זיכרון מתוק שהשאיר טעם של עוד. הייתה בה אהבה ראשונה, רומנטיקה ובשלות יחסית ויצא ממנה סקס טוב, אני מניחה שעל פעם ראשונה כזאת הרבה נשים היו חותמות. כל שנה מאז אני זוכרת את היום הזה, אבל השנה פתאום זה הכה בי, רבאק, 20 שנה.

20 שנה לא משאירות הרבה ברירות, צריך להשוות. האישה הצעירה הזאת של אז פתאום נראית כל כך תמימה ולא מבינה. אני של לפני שנות ה- 20 ואני של לפני שנות ה- 40 בכלל יכולות להיות אותה אישה? ידעתי את התשובה אבל יצאתי לגלות.

1. קוצים – זה לא טאבו

אחד הדברים שהצחיקו אותי היה להיזכר שבמשך די הרבה זמן הייתי לגמרי בטוחה שכל הקטע של להוריד שערות ברגליים הוא חובה, שגבר רואה אותי רק חלקה. הכלל היה ברור: יש שערות, אין סקס. כלל נוקשה דורש התנהלות נוקשה ולכן היה ברור שמורידים שערות בכל מצב והרגליים תמיד מוכנות למסדר, כלומר סקס. השעבוד היה במקסימום. לקח לי זמן לגלות שתכל'ס לגברים לא ממש אכפת. מודה שהיה לי פה משבר אמון קל אבל מסתבר שחייתי בשקר שנים – שערות ברגליים לא קשורות לסקס.

2. סקס באדום

טוב אני מודה – אם יש משהו אחד שאימא שלי כן טרחה להסביר לי היה שאין סקס במחזור. שנים הנחתי שככה עושות כולן, רק שאז גיליתי חברות שבכלל לא שמעו על הכלל והן אפילו מדווחות שסקס במחזור זה לא רק אחלה של דבר, אלא אפילו מוריד כאבי מחזור. ואז את נזכרת שבעצם כבר מזמן גילית שאימא שלך לא יודעת הכל.

3. השאלה הנצחית – הגודל

מתישהו תמיד עולה נושא הגודל, אז בואו לא נטאטא את העניין. הגודל? ובכן – זה לא שהוא לא קובע, נכון – אפשר לפצות, אבל הגודל הוא לגמרי עניין. גדול מדי דורש הסתגלות וגבר עדין ומבין וקטן מדי יכול להיות לא תמיד מורגש וחבל. אבל בינינו כבר מ- 8 סנטימטר אנחנו לגמרי יכולות להסתדר.

4. אצל גבר זה מהר ואצל אישה זה נצח

אם יש משהו שהייתי בטוחה בו במשך שנים הוא שלאישה תמיד לוקח זמן לגמור. המון זמן חשבתי שסקס טוב אמור להימדד בשעות, אבל בואו נודה – מה שנגמר הוא הכוח. סקס לא נמדד בזמן, מה שמוביל אותי להנחה שגויה מספר שתיים שקוויקי הוא כיף לשני הצדדים אבל בעיקר לגברים. כשבקוויקי הראשון שלי גמרתי, לא היה לי נעים להודות כי חשבתי שבטח הבעיה אצלי. אז לא נכון – נשים ממש לא חייבות שעות, בעשר דקות אפשר להביא אותי לגמור לא פחות טוב ואני לא האישה היחידה.

5. משחק מקדים טוב זה כל הסיפור

סופסוף משהו שלא השתנה בעשרים שנה, להפך הוא רק התחדד בהבנה של מה אני רוצה וצריכה. גבר שרוצה לגעת, להרגיש אותי רטובה, שנותן את הנשמה עוד לפני החדירה, הוא גבר שיעשה לי לגמור, שיכניס אותי לאווירה.

6. חיזוק שרירי האגן

שרירי האגן הם לא רק מה שאנחנו אמורות לחזק לקראת לידה או כדי למנוע בריחת שתן, הגיע הזמן שנפנים: חיזוק שרירי האגן פשוט מגביר את ההנאה שלך ושלו. האורגזמות יותר אינטנסיביות והדבר הכי טוב זה להתכווץ על הגבר שלך בזמן חדירה. זה בכלל לא עניין של תנוחה, אין גבר שעומד בפני התכווצויות אגן והכוח שיש לך עליו הוא כבר סיבה נפלאה לגמור בעצמך.

להיות אישה זה לדעת להוביל (צילום: שאטרסטוק)

7. דעי מה את רוצה

אם יש משהו שלמדתי בעשרים שנה הוא שגברים נהנים מקצת דרבון והוראות, בעיקר אם הם מגיעים עם מחמאות. ככל שאת מכירה את עצמך יותר ככה את יכולה להיות יותר ספציפית ולעשות לשניכם רק טוב. דברי אתו, כווני אותו, תני לו לדעת מה את רוצה. ואגב כדי לדעת מה את רוצה תני לעצמך לנסות. ואם יש משהו שהבנתי בעשרים שנים של סקס הוא שתמיד יש מה לנסות.