7 דברים שיעזרו לכם לעבור את החורף בטוב

איזה הרגלים כדאי לשנות כשמגיע החורף, ועם איזה הרגלים חשוב להמשיך כשהעונה הרומנטית הזו כבר פה. אספנו 7 טיפים שיעזרו לכם לעבור את החורף יפות ומרוצות

22/11/2017
טליה ברשטיין קבלו עדכונים מטליה
  • בדואר
  • RSS

החלפתם בארון את מיקום בגדי הקיץ בבגדי החורף, בתקווה שהוא כבר יבוא? מצוין. פלרטטתם עם המחשבה שעכשיו אפשר לחפף במשמעת המים /משקפיים/ ספורט כי ממילא הכל יהיה עטוף בפיג'מות ופוך? קבלו נזיפה חמורה ואת רשימת 7 הדברים שחשוב להקפיד עליהם. אבל לפני הכל, העור שלנו מסתכל עלינו מהמראה דרך כל החותמות שהשאיר עליו הקיץ, מצריך רשימה משלו בהיערכות לעונה הקרה.

להגיע אל החורף יפות ומרוצות (צילום: shuttersrock)

 1.   איך לשמור על עור זוהר ובריא בחורף 

-        נצלו את העובדה שיש לנו יותר שעות בית והקפידו להשתמש במסכות הזנה.

-        החורף הוא זמן מתאים לטפל בכתמי הפיגמנטציה.

-       העור נוטה להתייבש יותר בעונת הסתיו ובחורף, זה הזמן להשתמש בקרם גוף ופנים ששומר על רמת לחות

         גבוהה יותר.

-       השתמשו בקרמים שמעניקים לחות אינטנסיבית  לכפות הידיים והרגליים. הוסיפו קרם הידיים לפק"ל תיק החורף,

        כך שתוכלו להשקות אותן ב"שלוף" בהתאם לקצב ההתייבשות.

תחליב גוף- פלקסיטול, קרם ידיים - אלוורה, תחליב לשיזוף עצמי- גרנייה ומסכות הזנה-  לוריאל (צילום: יח"צ סופר-פארם)

-        הלילות שהתארכו רומזים לנו שבעונה הזו הגוף שלנו זקוק ליותר מהן. פרגנו לעצמכן יותר שעות שינה, בין היתר

         משום שבזמן השינה הרקמות שלנו נחות, מתחדשות והעוד מתקן את עצמו.

.-       אם מתחשק לכן להיות טיפה שזופות גם בחורף, זה הזמן להיעזר בתכשיר לשיזוף ללא שמש.

-       ולא לשכוח: להבטיח לאמא שבקיץ הבא נכבוש כובע גם כשנוציא את הכלב לטיול.

קרם גוף של יובנה, סרום לנקסטר, קרם הבהרה של הרבלייף, קרם לחות של פאיוט (צילום יח"צ סופר-פארם)

2.  הוד והדר 

חשבתם פעם למה עצי הדר מתחילים לתת פרי בסתיו? כי הטבע חכם ומסונכרן עם הצרכים של הגוף שלנו. אז בבקשה לצרף לתפריט הסתיו תפוזים, קלמנטינות, אשכוליות ושאר פירות הדר. ואם אתם לא מתים על הידיים הדביקות אחרי קילוף ההדרים, תוכלו להוסיף סדר היום הסתוי ויטמין C בתוספי תזונה.

.

3.  להתכרבל מתחת לפוך זה לא ספורט

מצד אחד הסתיו לא נותן לכם פטור מלהיות בתנועה. מצד שני, הפתעה: אימון כושר במזג אוויר קר, יגרום לירידה מהירה במאגרי הגליקוגן שלכם (מאגרי הגלוקוז שנמצאים בכבד ובשרירים), והגוף ישתמש בשומן כמקור אנרגיה. כך שקל יהיה לו להתמודד עם הפחמימות שכל כך מתחשק לנו לאכול בסתיו.

ויטמין C של לייף, רוטס של אלטמן ואסטר C של אלטמן (צילום: יח"צ סופר-פארם)

 

 4.   " טיפול גרביים "

איך שמגיע הסתיו מתחשק לנו לרכוש תועפות של גרביים חדשות, אז הנה סיבה לגיטימית לכך.  פעמיים בשבוע מירחו בנדיבות קרם לחות על כפות הרגליים לאחר המקלחת ומדי ארזו אותן בגרביים חמות עד הבוקר, כדי להזכיר להן שאין צורך שיתחזו לסוליות של נעלי צבא.

זמן טוב ל"טיפול גרביים" (צילום: shutterstock)

5.   מים והרבה

העננים בשמיים וחלונות הראווה שנראים כאילו שהם מחכים לחורף של פריז, עושים לנו חשק לשוקו חם, וזה בסדר, אבל חשוב לא לשכוח מים, לפחות עשר כוסות במהלך היום, בדיוק כמו בקיץ.  שמרו לעצמכם בקבוק מים ברכב והזכירו לעצמכם לשתות ממנו בכל עצירה ברמזור ובפקק. קחו בקבוק מים בתיק, שיחייך אליכם בכל פעם שתכניסו או תוציאו משם משהו ועוד אחד על השיש במטבח, שיעמוד שם ולא ישכיח מכם לשתות .

מים והרבה (צילום:shutterstock)

6.  פק"ל משקפי שמש

השמש פחות מציקה לנו בסתיו, אבל קרינת הUV ה שלה קיימת ומזיקה גם כשהאור חלקי וידידותי בסתיו.  איתן הלימי, אופטומטריסט סופר-פארם ממליץ להצטייד במשקפי שמש גם בסתיו ובחורף. בסתיו אנחנו לא מסונוורים כמו בקיץ, משאירים עיניים פקוחות לרווחה. כתוצאה מכך האישונים מתרחבים והעיניים סופגות כמות גבוהה ומסוכנת של קרינה.

משקפי שמש של  Balmain, Tribeca ו RAY-BAN (צילום יח"צ סופר-פארם)

משקפי שמש של Balmain, Tribeca ו RAY-BAN (צילום יח"צ סופר-פארם)

  7.  סוף סוף יום של שיער טוב

מצד אחד אין בסתיו לחות שגורמת לשיער לקבל כיוונים עצמאיים וזה אושר גדול, מצד שני, גם השיער שלנו עלול לקבל מצב רוח של שלכת, ולהגביר את הנשירה. אז אם כבר עברתם מסנדלים לנעלים, ומגופייה לסוודר, כדאי לבחון אם כדאי להחליף את השמפו ומוצרי השיער הקבועים ולעבור לשימוש בשמפו ובתוספי תזונה שעשויים לעזור לשורשי השיער להתחזק.

.

.




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה