69 פיתויים של טירוף

איני אישה שתהיה בקשר עם נשים נוספות כאשר אני בזוגיות, אבל גם בתוך הזוגיות שלי אני צריכה תיבול ומשחק אחת על אחת. על זה בדיוק מדבר ספרי החדש "69 פיתויים של טירוף"' המאפשר הצצה לתוך עולמי

מאת: אורית בנימין

בגיל 15 הייתה ההתנסות הראשונה שלי עם בת. זה היה נראה לי די טבעי והרגשתי שהגעתי לנחלה. הייתי הילדה הקטנה והשובבה, שתמיד אהבה להיות חופשיה ולמלא את הלב והמוח בחוויות שגרמו לי לחייך חיוך רחב, זאת שבכיתה תמיד תהו לגביה אבל האמינו בה כפי שהיא ונתנו לה את מקומה – למרות הקושי, השובבות והבאלגן שעשתה כשציירה על קירות הכיתה.

בדיעבד, תמיד אהבתי נשים ונהגתי לשמור ולגונן על בנות, שהתייחסו או שלא דיברו אליהן כמו שצריך. אפילו על אמא שלי רציתי כל הזמן לגונן, גם אם לא היה ממי או ממה. בחופש גדול אחד קיצצתי את השיער וחזרתי לבית הספר שונה. כך מילדה, שרוקדת בלהקת מחול ומחוזרת על ידי בנים, הפכתי לילדה שמחוזרת על ידי בנות. בחיי היום יום התנהגתי כרגיל, כמו שלבי הרגיש והצגתי את עצמי בצורה הכי טבעית לחברה, אבל פחדתי שמשפחתי תגלה שמא אאכזב אותה, ולכן הסתרתי את זה בסוד, עד שהגיע הרגע שלי.

(צילום: אלבום פרטי)

ואז בגיל 17 יצאתי מהארון וחוויתי אהבה ראשונה, שהיכתה בי ישירות בתוך הלב: דם שזורם בכל הוורידים והעורקים והורמונים משתוללים. את החופש הזה ידעתי לנצור בשתי ידיי, ולגלגל אותו לתוך הרמוניה שרק אני ידעתי ליצור. אמי כבר ידעה את זה, כי היא קראה מכתב שכתבה לי אהבתי הראשונה. אמי הכילה אותי בצורה מושלמת, ואז הגיע החיבוק העוטף שלה. היא גם ידעה לומר לי את המילים הנכונות בדיוק ברגע שחשבתי שאתנפץ לרסיסים. שתינו ישבנו ביחד ושתינו קפה. היא הסתכלה עליי ואמרה: "לא משנה מה תעשי ובמה תבחרי, אני פה בשבילך לכל החיים. מה שחשוב לי זה שתשמרי על עצמך". אמי לימדה אותי משפט שמלווה אותי: "האצילות מחייבת" – בכל מקום וכמובן בזוגיות. מיותר לציין ששאר בני ובנות משפחתי דאגו לאסוף אותי ולהיות לצדי כל הזמן. בזכותם אני זוכה לאהוב ולהיות נאהבת.

בימים אלו יוצא לאור ספרי הארוטי החדש: "69 פיתויים של טירוף", שעבורי הוא כמו לידה ראשונה שלי. זו, מבחינתי, החותמת שלי ביקום הזה שבהחלט אפשרי בכל יום להתאהב מחדש. בספר מתוארות 69 סצנות מציאותיות מחדר המיטות שלי, ואם תקראו היטב בין השורות תגלו שזה הרבה מעבר לסקס מטורף. הכל התחיל בפוסט אחד שכתבתי לפני חמש שנים בקבוצת הפייסבוק "סקסימאמא", שהיא קבוצה מדהימה של העצמה נשית בה כותבות נשים בפתיחות מלאה על יחסים עם המון עזרה האחת לשנייה. מצאתי שם בית והרגשתי חופשיה לכתוב פוסטים בקבוצה, המנוהלת על ידי עדי אברהם במטרה לעזור לנשים רבות – כמעט 150 אלף נשים מרחבי הארץ והעולם. הכרתי בה הרבה נשים, שעד היום הן חברות טובות שלי. אפילו זוגיות מצאתי שם בעבר.

(צילום: אלבום פרטי)

הייתי כותבת לעצמי טקסטים בטלפון הסלולרי או על גבי פתקים ומפיות בבתי קפה, באוטובוס או ברכבת. החוויות שהעברתי בטקסטים על לילותיי הקסומים עם נשים פונות לכל אדם באשר הוא, ללא הבדל דת, גזע או מין, ולמקום בו הוא יכול לדמיין את עצמו בסיטואציה עם מי שחפץ לבו. לאחר שהעליתי את הפוסטים קיבלתי הרבה אהדה גם בהודעות פרטיות מנשים שפרגנו וקראו הרבה בין השורות: "אורית, עברתי לילה מדהים בזכות הכתיבה שלך", "אני קוראת כל פעם מחדש את הפוסט ומגלה עוד פעם ועוד פעם משהו", "את חייבת להוציא ספר", "את לא מבינה מה זה עשה לי", "הערת לנו מחדש את התשוקה", "שכחתי מה זאת תשוקה אמיתית", ועוד. הביטחון, שהקוראות העניקו לי גרמו לי להגשים את החלום עם הספר, שיוצא לאור עם עריכתו המקצועית של יהורם גלילי, העיצוב הגרפי האמנותי של מאיה פרנקו והצילומים המדהימים שצילמה טלי סקרה.

הרבה נשים מצאו את עצמן מתחברות למילים שכתבתי. הפוסטים שהעליתי היו ממקום של תשוקה ולילות קסומים בהחלט. איני אישה שתהיה בקשר עם נשים נוספות כאשר היא בזוגיות, אבל בתוך הזוגיות שלי אני צריכה לפעמים תיבול ומשחק ביני לבינה, שגורם לי לריגוש כמו בפעם הראשונה. זה מעין משחק טיזר שלומדים ליצור לתוך מערכת היחסים בזמן שיוצרים דייטים מיוחדים בהם אתם מרשים לעצמכם להיות

(צילום: דויד וייל)

אנשים אחרים, דמויות אחרות ובעלי מעמד אחר. בעיניי, זו הדרך להגשים אהבה בתוך מונוגמיה ועם זאת להרגיש נאהבים. זו למעשה אותה הגברת בשינוי אדרת.

אני תמיד דוגלת בדברים עוצמתיים בכל דבר, גם אם זה עולה לי ברגישות יתר. אני מכורה לפרפרים של התרגשות בבטן ואוהבת להשקיע מחשבה שגורמת לריגוש, ה"פור פליי" שלפעמים אנחנו שוכחים בגלל הרוטינה ושגרת החיים השוחקת. מגיע לנו להציף ולצוף ברגשות של תשוקה ואהבה. אל תשכחו שבסופו של יום כל אחד ואחת מאיתנו הולך לישון עם עצמו ורוצה להרגיש נאהב.

(צילום: כריכת הספר)

אני יודעת שלא תמיד המשחק הזה יכול להגיע בדרך הטבעית וגם שלא קל לכל אישה להיכנס לסיטואציה כזאת, אבל היא יכולה להרגיש מלכה לערב אחד: הפרפרים וההתרגשות חוזרים, התשוקה עושה פלאים ולא חייבים להיות כל היום בין הסדינים, אבל יש ניצוץ כשיש כזו אהבה, ניצוץ כזה שכל אחד רוצה לראות בעיניים של הפרטנר שלו. כל אחד חולם להיות במצב הזה. אז תיהנו, תתאהבו ותתעצמו בכל פעם מחדש. תמשיכו לקחת לגימות מטעם החיים. כל אחד בבחירתו יחיה וכל אהבה תתקבל בברכה ביקום זה. אני באתי לספר לכם שאפשר קצת אחרת.

**הכותבת היא סופרת, יוצרת ויועצת זוגיות, העצמה ואהבה, שבימים אלו יוצא לאור ספרה "69 פיתויים של טירוף"