6 רעיונות לסקס לוהט עם הפרטנר הקבוע

לסקס עם האדם שמכיר אותנו ממש טוב יש הרבה יתרונות ובראשם החופש להיות מי שאנחנו באמת. קבלו 6 דברים קטנים וטובים שאפשר לעשות במיטה רק כשמכירים הרבה זמן

דורקס להכיר את הפרטנר. צילום: שאטרסטוק

באותו אופן שבו זוגיות טובה ויציבה דורשת עבודה קשה ומתמשכת, כך גם יחסי המין. שני הדברים תלויים זה בזה, שלובים זה בזה, וכמו כל דבר אחר בחיים – שניהם מתנדנדים בין עליות ומורדות.

אחרי שנים רבות ביחד, הזוגיות משתנה ומתפתחת ובמובנים רבים אנחנו הופכים ליחידה אחת; התקשורת הופכת טובה יותר ופתוחה יותר, מכירים כל כך טוב את הגוף והנפש של בן ובת הזוג ויודעים לזהות את הניואנסים והתגובות, גם הקטנים ביותר וגם ללא מלים.

כמובן שלזוגיות ארוכת שנים יש גם צדדים פחות כיפיים. הפרפרים שהיו בהתחלה התעופפו להם, הזיקוקים נכבו ובסוף היום נשארנו שני אנשים – עם טרדות היומיום, העבודה, הכסף, הילדים, הוויכוחים והשגרה המעיקה, שלא תמיד משאירים מקום, כוח וזמן לסקס – שלפעמים הופך גם הוא לשגרתי וצפוי.

מצד שני, עכשיו, כשאנחנו לא חוששים שבן הזוג לא יאהב משהו שהוא יראה, כשפחות מנסים לעשות רושם ופחות חשוב לי איך אני נראית מזווית מסוימת או מה היא תחשוב עלי אם תדע שזה עושה לי את זה, אפשר פשוט להשתחרר ולהיות אני. ובסקס – זה יכול להיות מדהים.

עבור אלו שמבינים את החשיבות של סקס חם ומספק גם אחרי שנים של זוגיות, שחשוב להם להמשיך ולהשקיע, לא לוותר וגם לתבל את חיי המין בגיוונים והפתעות, אספנו 6 דברים כיפיים, סקסיים ומדליקים שאפשר לעשות יחד רק כשמכירים אחד את השני מספיק זמן:

 1. להתחיל בלעדיו: להעז לנסות לגרות ולהדליק אותו גם אם הוא לגמרי ישן, למשל. אפשר להתחיל לגעת בו, למשש, לנשק (אפשר לגמרי בכל מיני מקומות) וללטף. אפשר לגעת בעצמך, כשהוא קורא ספר במיטה או אפילו נמצא בחדר השני, ולראות אם זה מעורר אותו. את כבר מכירה אותו מספיק זמן גם כדי לא להיעלב אם הוא לא יגיב או יסתובב לצד השני.

2. להגשים פנטזיות: אם בא לך ללחוש לו מלים גסות באוזן, לגעת לו עם האצבע בפתח הישבן, לכסות לו או לך את העיניים, לקשור את הידיים, לשחק במשחק תפקידים ולהתחפש, למשוך קצת בשיער, לטפוח קלות על הישבן, כל האמור יחד, או דברים נוספים שתמיד פינטזת עליהם ולא נכתבו כאן – עכשיו זה הזמן ללכת על זה. את יכולה לדבר איתו על זה קודם, או להפתיע אותו באמצע הסקס. את כבר מכירה אותו מספיק כדי לדעת על איזו אופציה מהשתיים הוא יזרום יותר.

3. לשחק: אם בהתחלה קצת נבוכים ומתביישים וקצת חוששים ממה שהפרטנר יחשוב עלי, עכשיו זה הזמן להכניס למיטה צעצוע רוטט שמגרה את החושים ומרעיד את שגרת המין. ויברטורים ומשחקים רוטטים נוספים טומנים בחובם אינספור אפשרויות לריגושים וגיוונים, לך ולו וגם לשניכם יחד. באותה ההזדמנות, או בלי שום קשר, נסי להוסיף גם ג'ל סיכה מתחמם בטעמים מתוקים. אפשר לעשות איתו מסאז' קטן לבן הזוג עם הפתעה בסופו או למרוח אותו באיזורי הגירוי ואז ללקק. יאמי.

4. לעשות סקס חפוז: אם בהתחלה כל מפגש מיני צריך להתחיל במשחק מקדים ארוך, אם בפעמים הראשונות אתם עדיין מרגישים צורך להרשים אחד את השני בפעלולים ותרגילים, עכשיו, כשמכירים ויודעים זה את זו, ולא תמיד יש את הזמן או האנרגיה לסשנים ארוכים, אפשר להניח בכנות את האופציה של הקוויקי על השולחן. לפעמים כל מה שאנחנו צריכים זה אורגזמה טובה, אז מדי פעם אפשר לוותר על הטקס, להפעיל את הצעצוע הרוטט, להירטב ולהרטיב עם חומרי סיכוך ויאללה לעסק.

5. החופש להיות שלוכית: הוא חזר מאימון ונראה לך כזה סקסי שבא לך לקרוע ממנו את הבגדים המיוזעים ולקפוץ עליו? בא לך על הבוקר ואת מרגישה שלקום ולצחצח שיניים יהרוס לך את המומנטום? קר מדי בחוץ ולא מתחשק לך להוריד את הפיג'מה ו/או הגרביים? רק עכשיו, כשאתם באמת פתוחים זה עם זו, זה הזמן להיות טיפונת מוזנחים ועדיין להמשיך לאהוב.

6. לצחוק בזמן סקס: אתם כבר מכירים ממש טוב ולא מפחדים להעליב את הפרטנר, יש לכם בדיחות קטנות וחמודות שהן רק שלכם ומזכירות לכם סיפורים מצחיקים. צחוק יכול להיות משחרר, להדליק ולגרות, גם בזמן סקס.