5 מתנות יום הולדת מפנקות שלא צריך לצאת עבורן מהבית

שוברים את הראש מה לקנות לאהובים שלכם ליום ההולדת? אז מצאנו את המקום בו תוכלו למצוא המון רעיונות למתנות מפנקות שכולן הנאה והבאנו 5 רעיונות איתנו, וגם הזדמנות בשבילכם לזכות במתנה לאהובים שלכם, בסוף הכתבה

הgiftcard שמגשים את רשימת המשאלות (צילום: Shutterstock, by Dean Drobot)
חגיגת קניות (צילום: Shutterstock, by Dean Drobot)

רוצות להעניק מתנת יומולדת למישהו אהוב?
ספרו לנו בטופס שבסוף הכתבה.  3 הסיפורים הכי מרגשים, מצחיקים או מקוריים, יזכו במתנה שווה

כי יום הולדת הוא חגיגה (צילום: Shutterstock, By Oleksandr Nagaiets)

בסך הכל ימי הולדת זה כיף למעט כל הקטע המייגע של מציאת "המתנה". כי מתנה שווה במיוחד זה תמיד סיפור, היא גם צריכה להתקבל טוב וגם להיות עשויה מכל החומרים שמעידים על מחשבה, כוונה ואהבה ואת אלה תמיד קשה למצוא. מה שיביא אתכם ליום הולדת הבא פנויים רגשית לחגוג ולתת תשומת לב למי שחשוב באמת הוא אתר BUYME, האתר שאפשר למצוא בו הכל, בלי לצאת מהבית ובלי לשבור את הראש.

שיטוט קצר מגלה שמבחר המתנות האפשרויות באתר עצום כל כך שלא פשוט לבחור, אבל כדי שלא תגידו שעשינו לעצמנו את החיים קלים, הלכנו וחיפשנו לכם שישה רעיונות שהם לא פחות ממעולים:

giftcard shopping - מגשים את רשימת המשאלות (צילום: Shutterstock, by Dean Drobot)

מתנה שכולה Guilty pleasures

מתנה נועדה למלא כל מיני פונקציות, אבל בואו נודה על האמת – המטרה העיקרית היא לפנק. הניסיון לפנק את מי שאוהבים הוא לא תמיד פשוט, להפך, לפעמים זה מרגיש שככל שמכירים יותר, כך קשה יותר למצוא מתנה. וזה מבלי לקחת בחשבון את החלק הלא נעים לשני הצדדים – החלפת מתנות. לכן, BUYME מציעים פתרון מוצלח gift-card לשופינג – המותגים המובילים בארץ, ממותגים גדולים ועד למותגי בוטיק – בגדים, הנעלה, תיקים ומה לא? מומלץ עם הבטחה ללכת לשופינג יחד, אבל לא חובה. ה-gift card לשופינג מאפשר קניה כמעט בכל מקום בארץ, בחנויות האהובות ומאפשר לקנות בדיוק את הדבר הבא שרשימת המשאלות. אם זאת לא המטרה של מתנה, מה כן?

כי החוגג חוגג על קיבתו

מן הידועים שהחוגג חוגג על קיבתו. ההיסטוריה האנושית מלאה בסיפורים שכולם חגיגות ואוכל ואין שום סיבה לשנות את זה, להפך. אז מה מתחשק לכם? מחניודה? קלארו? מינה טומיי או טומפולומפפו? כי גיפט קארד מסעדות שף מאפשר בחירה ממסעדות השף הטובות בארץ, וגיפט קארד מסעדות מאפשר שילוב. גיפט קארד BUYME CHEF הוא המתנה המושלמת לחברה הזו שהיא פודיז אמתית – לא סגורים על איזה מסעדות היא כבר בדקה? תנו להBUYME CHEF – היא כבר תדע לבחור לאן הפעם ומתי. ושניה לפני שאתם שולחים את המתנה, רק אל תשכחו להוסיף ברכה, אפשר עם סלפי.

שובר מסעדות שף לחברים שהם פודיז, הם כבר ידעו מה לבחור (צילום: Shutterstock, by Iakov Filimonov)

המתנה ששווה את משקלה בזהב

אין כמו תכשיט כדי לתת תשומת לב, אבל עם זאת תכשיט לא ממש קל לבחור – אז מה עושים? ל-BUYME פתרונים, כלומר – בין אם טבעות מעוצבות, תליונים או עגילים, שעונים או עטים במגוון מחירים, מותגים ומעצבים לבחירה וכמובן שבהתאם לתקציב. במקום להתלבט בין עט Mont Blanc למשקפי שמש באירוקה, בין טבעת במגנוליה או בדיאמונד פקטורי, תנו להם להחליט וליהנות מההתרגשות שבבחירה. כל מה שנשאר הוא לבחור את השובר, את הסכום ואת הברכה המצורפת למתנה שלא תשאיר אף אחד, או אחת, אדיש.

כשזה עמוק

מי לא חולם לקחת לעצמו הפסקה קצרה שכולה פינוק וזמן פרטי? מסוג הדברים שתמיד אנחנו מוצאים תירוצים למה אנחנו לא עושים אותם. ב- BUYME ניתן למצוא המון רעיונות לפינוקים – מטיפולי עיסוי שונים, דרך ג'קוזי, פדיקור, טיפולי פנים וארוחות בוקר מפנקות, או טיפולים ממש רק לנשים, במתחמים שנועדו ממש לזה כמו כולה או מסודרות. בריחה קטנה של שקט מהעולם במרחק של שובר שגרה, סליחה – מתנה, אחד.

מה מעביר טוב יותר את המסר "את מלכה"? (צילום: Shutterstock, by Valua Vitaly)

מלכי המטבח

החברים שלכם הם פודיז שאוהבים לאכול וגם לבשל ובעיקר מחזיקים כל מיני חומרי גלם מוזרים ואקזוטיים? אז זו המתנה בשבילם – במתחם המפנק שרונה בתל אביב – BUYME מעניק שפע של אפשרויות קולינריות בעשרות מסעדות ובתי קפה שמשאירה את הבחירה הספונטנית וגם מאפשר קניות של פינוקים במעדניות השונות לחובבי הפודיז והחיים הטובים. אבל אם חשבתם שכאן נגמרות האפשרויות, יש עוד – BUYME מציע גם סדנאות קולינריות, שוברים לחניות בישול ואפיה, גאדג'טים וכלי מטבח – גן עדן לפודיז ולכל מי שחובב שהיה במטבח.

אתר BUYME הוא בדיוק המקום שחיפשתם, בהנחה שגם אתם מחפשים את "המתנה המושלמת" ולא תתנגדו לחוויית קניה טובה, מהירה שלא מצריכה יציאה מהבית ועם זאת קוצרת הצלחה. כי זה בדיוק מה שהאתר מציע – מגוון עצום של מתנות שגם מעורר רעיונות חדשים וגם מאפשר התאמה אישית מושלמת לכל סוגי האנשים, וכן זה כולל את אלה שיש להם הכל. תוסיפו לזה את חווית הקניה הפשוטה והנוחה ואת העובדה שחסכתם לעצמכם הקטע המעיק של טרטור, פקקים, חניות ומיני מרעין בישין והנה לכם מתכון מנצח לקניית מתנה.

* הפעילות בתוקף עד ה- 15.3.2018