5 מסקרות למראה ריסים מושלם

אפילו הדוגלות באיפור טבעי ומינימלי לא יוצאות מהבית ללא מסקרה. המומחים של הדיוטי פרי עם המסקרות המובילות שיעניקו לריסים שלך את המראה האלגנטי ביותר. וגם – טיפים לשימוש נכון

מסקרה היא ככל הנראה אחד ממוצרי האיפור הנפוצים והפופולריים ביותר. היא מאפשרת לאישה שרוצה לשדרג את המראה שלה לעשות זאת במינימום זמן ובמקסימום הצלחה, וביכולתה לגרום גם לעיניים עייפות להיראות גדולות, מוארות ויפות.

חנויות הקוסמטיקה והאיפור עמוסות במאות סוגי מסקרות כדי שכל אישה תוכל לבחור את הסוג המועדף עליה. נשים עם ריסים דקים וקצרים למשל יכולות לרכוש מסקרות שיאריכו את הריסים שלהן, ואילו נשים עם ריסים ארוכים יוכלו לרכוש מסקרות שבאפשרותן לעבות או לעגל אותם. כל אחת לפי צרכיה.

וכדי שלא תלכי לאיבוד בין מאות ואפילו אלפי הסוגים שקיימים בשוק, החלטנו ביחד עם המאפר עידו רפאל ובשיתוף מחלקת הקוסמטיקה של 'ג'יימס ריצ'רדסון' להמליץ לך על חמש מסקרות שוות ואיכותיות שיעניקו לריסים שלך את המראה המושלם ביותר.

מסקרה דוגמנית מריחה (צילום: Shutterstock\Pavel Ryabushkin)
תשיג לך מראה ריסים מושלם. מסקרה

1. היפנוז מבית לנקום: לנפח ועובי ללא הכתמה
"היפנוז היא מסקרה שתפסה את מקומה עוד בשנות האלפיים, ונמצאת כמעט בכל תיק איפור של חובב וחובבת איפור", מסביר הביוטי דירקטור והמאפר הבינלאומי, עידו רפאל. מסקרה זו מועשרת בויטמין B5 ומגיעה עם מברשת ייחודית אשר מעבה, מאריכה, מפרידה ומעניקה נפח לריסים שלך בהתאמה אישית. ללא מריחות, וללא הכתמה. מחיר: 29.90 דולרים.

לנקום מסקרה (צילום: יח"צ ג'יימס ריצ'רדסון)
תמצאו אותה בכל תיק איפור. היפנוז של לנקום

2. לוריאל מגה ווליום: לריסים נפוחים ומעובים
אם הדגש שלך הוא יותר על נפח ודומיננטיות, כנראה שתרצי להכיר את ה'מגה ווליום' של לוריאל: "מתוך מגוון גדול של מסקרות, ה'מגה ווליום' תמיד בלטה, מאחר והיא מייצרת הצגה אחת גדולה של ריסים דומיננטיות", טוען עידו. מסקרה זו עתידה להעניק לך נפח מעובה במיוחד ל-24 שעות, והיא מועשרת במולקולות קולגן ביוספריות שנועדו להעצים את הנפח, ובפיגמנטים שתפקידם לחזק את הצבע השחור. מחיר: 9.90 דולרים.

3. ג'יבנשי – פרפקטו: להגנה על הריסים
מסקרת 'פרפקטו' של ג'יבנשי עשויה מפורמולה ייחודית המועשרת במרכיבים טבעיים אשר מזינים את הריסים ומגנים עליהם. המברשת עצמה עשויה מסיבים אשר מפרידים את הריסים ומאפשרים יישום חלק ועדין. "מסקרה זו ידועה בהגנתה על הריסים עם החומרים הטבעיים שמעורבים בפיגמנט עצמו, והתוצאה מרשימה ביותר", מסביר עידו. מחיר: 19.90 דולרים.

4. איב סן לורן – ווליום אפקט: מומלצת לבעלות ריסים חלשים
עוד מסקרה שטובה מאוד לכל הקשור בעיבוי הריסים היא ה'ווליום אפקט' של איב סן לורן. "המסקרה של איב סאן לורן יוצרת את העיבוי המרבי עבור ריסים חלשים", מסביר עידו. מסקרה זו מגיעה במרקם קליל אשר מחליק על הריסים ומעניק להם נפח מושלם, שחור ועז. מחיר: 29.90 דולרים.

מסקרה איב סאן לורן (צילום: יח"צ ג'יימס ריצ'רדסון)

5. בובי בראון – סמוקי איי: תופסת גם את הריסים הכי קטנים
המסקרה של בובי בראון מיועדת לנשים שמעוניינת להעניק לריסים שלהן מראה עבה ומלא יותר. מסקרה זו מגיעה עם מברשת עבה בעלת קצה מחודד אשר תופס אפילו את הריסים הקטנים והדקים ביותר. מחיר: 29.90 דולרים.

(תוקף המבצע של המסקרות הוא עד ה-14.5.18)

כך תשתמשי נכון במסקרה החדשה שלך

מצאת מסקרה שמצאה חן בעינייך? מצוין. כעת חשוב שתלמדי איך לעבוד איתה נכון. דיתי מסר, מאפרת מקצועית ואושיית אינסטגרם, הסכימה להעניק לנו שבעה טיפים חשובים, שחלקם יפתיעו גם את המשתמשות המנוסות.

1. התחילי מהחלק החיצוני

"נשים רבות מתחילות להניח את המסקרה מהאמצע של הריסים, אולם הרעיון במסקרה הוא שהחלק החיצוני של הריסים יהיה יותר ארוך, ואילו החלק הפנימי, זה שקרוב יותר לעין, יהיה קצר יותר. לכן כדאי להתחיל למרוח את המסקרה מהחלק החיצוני של הריסים ולאט-לאט להיכנס פנימה לכיוון האף".

מסקרה איפור מאפרת (צילום: Shutterstock\Vladimir Gjorgiev)
התחילי למרוח את המסקרה מהחלק החיצוני

2. למריחה המושלמת – תנועות זיגזג

"מורחים מסקרה בתנועות של זיגזג שיפרידו את הריסים. ואם תסובבי את האפליקטור תוך המריחה, תוכלי לייצר יותר ווליום ונוכחות".

3. כדי להימנע מגושים – השתמשי באפליקטור חד פעמי

"תוכלי להזמין אפליקטורים ברשת או לרכוש אותם בחנויות הקוסמטיקה. ההמלצה שלי היא להבריש את הריסים עם אפליקטור נקי כדי לנקות את הגושים שעלולים להיווצר במהלך המריחה, ולזכות במראה הרבה יותר טבעי".

4. מרכיבה משקפי ראייה? הדגישי את הריסים התחתונים

"מאחר שהעדשה של המשקפיים מסתירה את העפעף, חשוב להדגיש את החלק התחתון של הריסים. המלצה נוספת היא להשתמש במסקרה מעגלת כדי להימנע ממצבים של הידבקות למשקפיים".

5. התלכלכת בעפעפיים? קחי צמרון

"מאפרים תמיד ממליצים לחכות כמה רגעים לפני שמנקים את השחור שנכנס לתוך העין, אולם מניסיוני זה לא באמת עובד. אני מאמינה בלקחת צמרון, לשים אותו בפה, לטבול אותו ברוק ואז עם הרוק תוך כדי סיבוב פשוט לאסוף את החומר. ואם את עם צלליות, אז לקחת את המברשת שאיתה הנחת את הצללית ופשוט לשפשף טיפה".

6. השתמשי במסיר איפור ייעודי

"כדאי להסיר מסקרה אך ורק במסיר איפור ייעודי ולא לנקות עם מגבונים. מגבון עלול לשפשף ולתלוש ריסים. גם סבון אינו מומלץ כי הוא עלול למרוח את שאריות המסקרה מסביב לעיניים ולעשות מעין פילינג של לכלוך. אני ממליצה לשים מעט מסיר איפור על צמר גפן, להניח על העין ולא לשפשף. המטרה היא לתת לחומר להיספג לחמש שניות ורק אז לנקות, כשהפעולה היא מבפנים כלפי חוץ".

7. הטיפ האחרון: החליפי מסקרה מדי חצי שנה

"צריך לדעת שמסקרה אחרי שישה חודשים – כדאי לזרוק אותה. אחרי שישה חודשים עלולות להיווצר בקטריות בתוך המסקרה, ואף אחת לא הייתה רוצה שדבר כזה יקרה לה. הטיפ שלי הוא לקחת מדבקה קטנה ולכתוב עליה את התאריך שבו התחלת להשתמש במסקרה כדי שתוכלי לדעת מתי להיפרד ממנה לשלום".

*****

המחירים הרשומים הם במסגרת crazy mascara sale בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון.

תוקף מבצע המסקרות שמשתתפות בכתבה הוא עד ה-14 במאי 2018. לכל הפרטים לחצו כאן >>

שחר קיסינג'ר
תל אביבית, בת 32. חולמת בהקיץ על חיים טובים יותר, אך מתעוררת כל פעם מחדש.