5 הקינוחים הכי מושחתים

בחרתם לחגוג את ערב השנה האזרחית החדשה במסעדה רומנטית? כתבתנו ויתרה על הדיאטה ובחרה עבורכם את 5 הקינוחים המושחתים ביותר ממסעדות נבחרות. תהנו

קינוח

1 – עוגת השוקולד של "אדורה"

מסעדת אדורה, של השף אבי ביטון, היא ביסטרו מצליח שכבר תשע שנים שומר על הייחודיות והרמה הגבוהה, בין השאר הודות לתפריט היצירתי ולתמחור השפוי. מבין המנות האחרונות בחרנו את הנמסיס שוקולד וקצפת טונקה  – עוגת שוקולד עשירה מוגשת בליווי קצפת עדינה בניחוח פולי טונקה ודובדבני אמרנה. מכירים את אלה שאוכלים ארוחה שלמה כדי להגיע לקינוח? זה הקינוח בשבילם.

מחיר: 39 שקלים.

פרטים נוספים: מסעדת אדורה, בן יהודה 226 תל-אביב, תל אביב, 03-6050896

שחיתות בטעם שוקולד, עם קצפת ודובדבנים. צילום: כהן קרן-ביטון

2 – ברולה-סמיפרדו של "רוטנברג"

מסעדת "רוטנברג" בקיבוץ גשר, היא מסעדת שף (השף יזהר סהר) קסומה בצפון המציעה מטבח צרפתי עם נגיעות ים תיכוניות. הבשר, הדגים והירקות – כולם מגיעים מחקלאי האיזור למסעדה האינטימית והמתוקה הזאת. מבין הקינוחים שמציעה המסעדה לסילבסטר בחרנו את הסמיפרדו ברולה עם פירות יער. זוהי מנה שחצייה קרם ברולה וחצייה האחר סמיפרדו, קינוח איטלקי (פירוש המילה – חצי קר), מעין מוס-גלידה. להשלמת התענוג מוזגים סירופ עשיר של פירות יער טריים, נועצים כפית מלמעלה למטה ונהנים.

לקוחות לאומי קארד נהנים מארוחה זוגית מלאה כולל קינוח ב-150 שקלים, גם בערב הסילבסטר!
פרטים נוספים: אתר לאומי קארד

צילום: יואב קדם

3 – כדור שוקולד, מוס ודובדבנים ב"שולחן"

שולחן, מסעדת השף עומר מילר, מציעה מטבח מודרני, יצירתי ורענן בלב תל אביב. בתפריט המנות האחרונות יש קינוח אחד ששחיתות לא מתחילה לתאר את מה שמתרחש בו. תכירו את גלקסיה – כדור שוקולד שממולא במוס ודובדבני אמרונה. ברגע ההגשה שופכים על הכדור בנדיבות שוקולד חם, אשר ממיס את הכדור.  את כל הטוב הזה אוכלים בכפית ונהנים עד שכרון חושים.

מחיר: 45 שקלים.

פרטים נוספים: שדרות רוטשילד 73, תל אביב, טלפון:03-5257171

מוס שוקולד, שוקולד קריר ושוקולד חם. פצצת השוקולד של שולחן (צילום: ג'ואי כהן)

4 – צלחת מיניארדיז של פאסטל

תפריט הקינוחים של פאסטל כל כך מפתה שהבחירה ההגיונית מתוכו היא ללא ספק צלחת המיני יארדיז, מבחר מתוקים בגרסאות מוקטנות מתוך מגוון הקינוחים של המסעדה: קרם ברולה עם קרמבל אגוזים וטוויל סוכר-שקד , דום שוקולד מוס שוקולד, קרמבל אגוזים,

סורבה פירות אדומים ונשיקות, קרפצ'יו אננס עם סירופ זעפרן וגלידת חלב, מקרון אספרסו וגלידת עוגיות תבלין, עוגת גבינה עם קרם אנגלז-שיקוריה, קרם פרש וספגטי מקורמל.
ואם כל הטוב הזה לא הספיק לכם יש גם קוקטייל קינוח מטריף שכולל אספרסו מרטיני, וודקה מתובלת במקלות וניל, שמנת, ליקר קפה ואספרסו.

מחיר: 42 שקלים.

פרטים נוספים:גן הפסלים, מוזיאון תל אביב. שדרות שאול המלך 27 תל אביב, טלפון: 03-6447441

צלחת התענוגות של פסטאל

5 – קדאיף גלידת אגוזים וקרם חלבה ב-Sumesa

רק השנה נפתחה מסעדת Sumesa וכבר הספיקה לקנות לעצמה קהל סועדים נאמן מאיזור המרכז. Sumesa היא מסעדה כשרה בלב איזור העסקים של רמת גן, בעיצוב אלגנטי וקלאסי ואווירה נינוחה, המציעה מטבח שף בסגנון ים תיכוני-ספרדי.

מתוך תפריט הקינוחים המפתה של "סומסה" בחרנו את גרסת השף לקדאיף המסורתי, המוכר והאהוב – אטריות קדאיף פריכות וגלידת אגוזי לוז מונחים על מצע קרם חלבה מתקתק, בעיטור סילאן.

לקוחות לאומי קארד נהנים מארוחה זוגית מלאה כולל קינוח ב-150 שקלים, גם בערב הסילבסטר!
לפרטים נוספים: אתר לאומי קארד

——————————————————————————————————————————

לאומי קארד מפנקת אותך בכרטיס זוגי לאחד ממופעי זאפה לבחירתך

שלחי לנו רעיון מקורי לפינוק חורף וספרי למה הוא אהוב עלייך במיוחד.

12 הרעיונות המקוריים ביותר יזכו את השולחות שברשותן כרטיס אשראי לאומי קארד

בכרטיס זוגי למופע באחד ממועדוני זאפה.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]