5 הבילויים הכי רומנטיים

חוגגים שנה לזוגיות? רוצים לשבור שגרה ולצאת לבילוי אינטימי, רק שניכם? בחרנו עבורכם 5 בילויים שיעשו לכם טוב ולזוגיות שלכם הכי טוב

1 – לזוג הגרגרן – ארוחה במסעדת "מל ומישל"

 

לדעתי מדובר במסעדה הכי רומנטית שיש. בניגוד למסעדות שף גדולות מימדים כאן מדובר במסעדת שף (ניר ויימן המוכשר) קטנה ואינטימית. השולחנות מחופים במפות לבנות צחורות, התאורה רכה ונעימה, המוזיקה שקטה ומלטפת והכל מותאם לתפריט המעודן והטעים מאוד. התפריט של "מל ומישל" מבוסס על טהרת המטבח האיטלקי והמנות זוכות לפרשנות יצירתית של השף שעושה שימוש בחומרי גלם עונתיים, כך שכדאי לבדוק עם המלצרים האדיבים מה הכין לכם השף הערב. שימו לב: המסעדה פתוחה רק בשעות הערב, ומושלמת לארוחת ערב או לילה זוגית.
לפרטים: אתר מל ומישל.

 

אווירה מלטפת, אוכל מושלם, מסעדה אינטימית בלב תל אביב. "מל ומישל"

2 – לזוג המפונק: בילוי זוגי במרחצאות חמי געש

בעיני, טבילה משותפת במרחצאות ועיסוי זוגי בחדר אחד – הם שיא הרומנטיקה והאינטימיות. מרחצאות "חמי געש" נמצאים במרחק נסיעה קצרה מת"א, ומציעים ספא, בריכה ומרחצאות תרמו-מינרליות. הגוף והנפש יודו לכם על הרוגע והשחרור בזכות הבריכות: בריכת מים תרמו-מינרליים בטמפרטורה של 36-40 מעלות, בריכת פינוקים המציעה 40 נקודות של זרמי מים תרמו-מינרליים. יש גם  סאונה רטובה ויבשה, מרכז עיסוי מימי מזרמים בלחץ וכמובן מגוון עיסויים. להגברת הרומנטיקה, מומלץ להזמין חדר זוגי ולחוות את העיסוי ביחד.

לפרטים נוספים: לקוחות לאומי קארד נהנים ממגוון הנחות על כניסה וטיפולים, ומכניסה 1+1 תמורת פינוק. לפרטים והזמנות באתר לאומי קארד

ככה זה כשיש שניים, רגועים. בילוי זוגי ב"חמי געש"

3 – לזוג ההרפתקן: בילוי בספארי, רמת גן

תודו שלזה לא ציפיתם: בילוי משותף בספארי, כן! הלוא מה היא זוגיות? אוסף של חוויות משותפות ונעימות. חוויות שאחר כך תזכרו בחיוך שרק שניכם מבינים. בספארי בשעות היום, במסע משותף, תוכלו לראות איך חיים בעלי החיים במשותף ואולי אף תשימו לב שתכלס, הם לא שונים בהרבה מאיתנו, בני האדם. סיור הספארי שיוצא בשעות הלילה הוא חוויה מיוחדת ורומנטית באופן יוצא דופן. לא רק שתוכלו סוף סוף לענות על החידה – מה עושות האיילות בלילות, אלא גם תוכלו לצפות בקרנפים ובהיפופוטמים המשוטטים בחופשיות ברחבי גן החיות. זהו סיור מרגש ומפתיע שכיף לחוות בצמד.

לפרטים: אתר הספארי

חוויה זוגית מאחדת. הספארי בלילה (אבל כיף גם ביום)

4 – לזוג המוזיקלי: קונצרט אינטימי ביפו העתיקה

אם אתם זוג חובב מוזיקה קלאסית, זה הבילוי המושלם בשבילכם: במקום ללכת שוב לאופרה הישראלית או להזמין כרטיסים לפילהרמונית, מה דעתכם להקשיב לרסיטל אינטימי של המנצח המהולל גיל שוחט ביפו? המסורת המוזיקלית "קונצרטים אינטימיים", המתקיימת היפו העתיקה כבר יותר מעשור מציעה לשוחרי המוזיקה סדרה של מופעי מוסיקה איכותיים ואינטימיים הנערכים בתוך ביתם הפרטי של אמנים ביפו העתיקה וכן בחללי סטודיו,  גלריות ותיאטראות. המופעים מתקיימים בתוך הבתים והחללים הפרטיים של המנצחים אשר מכבדים את האורחים ביין, גבינות וכיבוד קל ומעניקים להם את התחושה שהם באמת אורחים בביתו של האמן.

הקונצרט מתקיים בהשתתפות 20 מאזינים לכל היותר, בסטודיו הפרטי של שוחט. המנצח הנודע מארח את המאזינים ומכבד אותם ביין וגבינות, כשגולת הכותרת של הערב היא הקונצרט. מתוך שלל הרסיטלים בתוכניה בחרתי להמליץ על הקונצרט ב 3/1/14 יתקיים רסיטל "הרומנטיקנים" עם יצירות של דביסי, שוברט, ליסט ורחמנינוב.

לפרטים ורכישת כרטיסים: 03-5184015

קונצרט אינטימי בבית של מנצח-על. גיל שוחט בסדרת קונצרטים בסטודיו ביפו

5 – לזוג התרבותי: צפייה בספיריט אוף דה דאנס

אם את רוצה לצאת לבילוי זוגי רומנטי עם הגבר שלך, ואין לך ממש כוח להפיק משהו, אופציה מצויינת היא לרכוש זוג כרטיסים למופע של להקת המחול Spirit of the Dance. אם כבר לצאת ביחד למופע מחול, אז שיהיה למופע כזה – המשלב בין מקצבים לוהטים של טנגו, פלמנקו וסלסה, שאף גבר לא יעז להגיד לו "לא". להקת המחול האירית חוזרת לארץ עם מופע חדש:
2014 Dream Tour. בסיבוב ההופעות החדש מצטרפות אל הרקדנים ארבע זמרות עם להיטים בינלאומיים מכל התקופות, וביצוע מרגש בעברית ל"אדון עולם" ו"לו יהי", במיוחד למופע בישראל.

עוצמת המופע של הלהקה הזו היא המקצב האחיד והמדויק של 30 הרקדנים הנעים על הבמה כגוף אחד. התוצאה עד כדי כך משלהבת, שסביר שהרומנטיקה לא תיעצר באולם, והשאר, לדמיונכם הפרוע.

לפרטים: לקוחות לאומי קארד נהנים מהנחות מיוחדות ומ-1+1 תמורת פינוק על כרטיס למופע. לפרטים: אתר לאומי קארד

ספיריט אוף דה דאנס. חווויה סוחפת

——————————————————————————————————————————

לאומי קארד מפנקת אותך בכרטיס זוגי לאחד ממופעי זאפה לבחירתך

שלחי לנו רעיון מקורי לפינוק חורף וספרי למה הוא אהוב עלייך במיוחד.

12 הרעיונות המקוריים ביותר יזכו את השולחות שברשותן כרטיס אשראי לאומי קארד

בכרטיס זוגי למופע באחד ממועדוני זאפה.

[contact-form-7 404 "לא נמצא"]