5 דברים שיעשו לכם זיקוקים במיטה

אל תסתכלו לשמים, הזיקוקים מגיעים אליכם למיטה. מחפשים התרגשות וריגוש עוצר נשימה? 5 דברים שיכניסו המון צבע לחיי המין שלכם

שאטרסטוק
כבכל יום העצמאות יצאנו אתמול לרחובות העיר לחגוג עם המוני בית ישראל והילדים, ממהרים להגיע בזמן לראות את הזיקוקים, כשבראשי מהדהד הקול של חברתי הטובה והרווקה שקיבלה ממני הזמנה להצטרף אלינו לחגיגות בעיר ״אח! איזה סקס נהדר אפשר לעשות כשהבניין ריק והזיקוקים רועמים.״

.
אני מודה שלמרות החיבה העזה שלי לזיקוקי דינור ולשמחת הילדים ביום העצמאות, השנה לא שמתי לב לצורות שעשו הזיקוקים בשמיים ורק דמיינתי תנוחות ואנחות.

אז הבוקר התעוררתי והחלטתי לעשות סקר חברות, לטובת הציבור שלא מוכן להסתפק בזיקוקים רק פעם בשנה, והנה 5 הדברים הכי מטורפים שהן ידעו לספר לי על ההתנסויות המיניות שלהן שלטענתן יעשו לכם זיקןקים במיטה, כל השנה.

.
1. אש עליכם – לא סתם אומרים לנו לא לשחק באש. תחושת הסכנה תמיד מושכת אליה, והטבע האנושי משתוקק לעשות מה שאסור. משחק באש במיטה יכול להתאים למי שאוהבים את תחושת הסכנה, אבל לא בלי לשמור על בטיחות.
בקשו מהפרטנר לשכב על הבטן בעירום מלא. עמעמו את האור בחדר והדליקו נר עבה וארוך.
בהתחלה עיברו עם הלהבה קרוב אל העור, אבל במרחק בטוח, כך שרק תורגש תחושת החום. בהמשך בקשו מהפרטנר להסתובב על הגב, והקפידו שמבטיכם יצטלבו כשאתם מטפטפים טיפות שעווה מגבהים משתנים על החזה, הבטן ועד אזור הערווה. החום, היתקשות השעווה והסכנה הקלה יעוררו אצלכם את כל החושים ויובילו לסקס לוהט.

2. ותודה לקהל – יש מי שמנצלים את הזיקוקים ויש מי שדווקא מתגרים מן ההמון הנוהר אל הרחובות. יחסי מין במקום ציבורי הם פנטזיה ידועה ונפוצה, אבל אם עוד לא מימשתם אותה זה בדיוק הזמן להתחיל. גם כאן החשש להתפס והתחושה המחתרתית מייצרים מתח מיני ברמות גבוהות מאוד ואחרי שתעשו את זה, גם בפעמים שתיזכרו באותה הפעם יחזרו הזיקוקים לבעור ביניכם.

שאטרסטוק

.

3. בטבעת זו – למה ללכת סחור סחור? כשרוצים זיקוקים במיטה צריך ללכת ישר לנקודה שעושה אורזמה פיצוץ. היא עובדת בשבילה – מהסיבות הברורות, היא עובדת בשבילו – כי איזה גבר לא אוהב שהאישה שלו מתפוצצת תחתיו? והיא עובדת בשביל הסקס שלכם – בהווה ובעתיד, כי אחרי אורגזמה כזו הפעם הבאה קרובה מתמיד.
טבעות רטט שמולבשות על האיבר של הגבר יוצרות גירוי מתמשך על הדגדגן ומאפשר להגיע לאורגזמה ביחד בתזמון מושלם. ואם יישאר לכם כוח – היא תיקח אתכם גם לסיבוב נוסף.

4. סוכריות קופצות – ביקשתי מטורף וקיבלתי מטורף. החברה הזו לא חסכה בפרטים. ״סוכריות קופצות זה המדליק הלאומי. התחלתי מנשיקה צרפתית עם סוכריות קופצות והבנתי שיש לזה פוטנציאל לטירוף חושים. בלי להסגיר יותר מדי פרטים אני רק אגיד שגירוי פטמות עם לשון מקפצצת זה טירוף, ועכשיו תנסי להבין מה זה אומר על מין אורלי מקפצץ.״ בדוק הולכת לנסות ולחזור עם מסקנות בפעם הבאה שהילדים אצל סבתא וסבא.

שאטרסטוק

.

5. שפשוף נעים –  הדבר הבא דורש טיפה יותר השקעה אבל מדווחים לי שהוא משתלם.
קנו תכשיר גרגירים לסקראב או פילינג עמוק לעור והתחילו את העניינים באמבטיה חמימה. הקפידו על עיסוי כל הגוף זה לזו. הפעולה הזו מסירה שכבות עור מתות ומשאירה את העור רך ובעיקר רגיש יותר. כשתעברו למיטה לכו על משחק מקדים ארוך  – שחקו בליטופים, דגדוגים עדינים בעזרת קצות האצבעות וגם מגע עור לעור על פני כל הגוף. העור החשוף והרך רגיש עכשיו הרבה יותר וכל מגע מעורר תחושה עוצמתית.

אז עכשיו שהחגיגות נגמרות וחוזרים לשגרה שימו לכם את הרשימה הזו בתזכורת, ותציצו בה מדי פעם כדי לנסות איזה דבר חדש. זיקוקים זה לא רק ליום העצמאות ולא רק בשמים.