5 מיתוסים על שיווק דיגיטלי

עולם השיווק הדיגיטלי מוצף בתפישות מוטעות, לצד עובדות רלוונטיות. הגיע הזמן לעשות קצת סדר

06/09/2017
מדור שיווקי קבלו עדכונים ממדור
  • בדואר
  • RSS

שיווק דיגיטלי נסעולם השיווק הדיגיטלי מוצף במיתוסים, תפישות והנחות מוטעות או שאינן מבוססות מפסיק. ברוב המקרים, חוסר הבנה של תחום השיווק הדיגיטלי מוביל להשקעת עבודה שלא מניבה את התוצאות הרצויות. אז לטובת כל אלו שרוצים להתחיל ליישם עקרונות נכונים של שיווק דיגטלי, אספנו לכם 5 מיתוסים בסיסיים על עולם השיווק הדיגטלי. בואו ונבחן אותם – מה נכון ומה ממש לא:

1. שיווק דיגיטלי לא מתאים לכל ארגון או עסק

לא נכון – השימוש האסטרטגי בשיווק דיגיטלי יכול להביא לחשיפה גדולה, העברת מסרים מהירהוהחזר השקעה כמעט לכל סוגי המוצרים והשירותים. למעשה, הדיגיטל היום מאפשר לנו להגיע כמעט לכל קהלי היעד בקלות, במהירות, ובדרך כלל בעלויות מאוד כדאיות (ולעיתים ללא עלות בכלל, אם יודעים לעשות זאת נכון).

2. אסטרטגיית שיווק דיגיטלי חזקה – תמיד מביאה הצלחה

נכון – בשיווק דיגיטלי, יעדים עסקיים ברורים ואסטרטגיה מותאמת אישית הם זרזים לקמפיין מוצלח. הדבר מגביר את האינטראקציה של הלקוחות עם מוצרים ושירותים. יש להגדיר נכון את היעדים של הקמפיין, הלקוחות, הערוצים והפלטפורמות, המסרים והזמן. כאשר כל אלו מוגדרים בצורה מדויקת ונכונה- ההצלחה מובטחת.

3. ביקורות שליליות ברשת פוגעות בעסקים

לא נכון – אין עסק או ארגון שלא נחשף לכמה לקוחות לא מרוצים. עם זאת, חשוב מאוד להגיב בזמן, ולטפל בתלונות של הלקוחות. יש להסתכל על ביקורות שליליות כהזדמנויות לשפר וללמוד משהו בנוגע לשירות לקוחות או שיפור המוצר. בסופו של דבר, גישה שכזאת לתלונות לגיטימיות של הלקוחות תוביל לאמון ונאמנות של הלקוחות בטווח הארוך.

שיווק דיגיטלי נס

4. תעבורה גבוהה,משמעותה הצלחה

לא נכון – תעבורת רשת היא בהחלט חלק חיוני משיווק דיגיטלי, אך עם זאת חשוב להבטיח שאנחנו משיגים תעבורה מהסוג הנכון לנו. תעבורה של קהל היעד הנכון והאיכותי לנו,תניב לידים טובים יותר שיגבירו את האינטראקציה עם המוצרים והשירותים.כמובן שכל זה מסייע במיתוג (BRAND) ומודעות לעסק שלך.

5. שיווק דיגיטלי נמצא בעלייה וצמיחה

נכון – בזמן ששיטות הפרסום, השיווקוהמכירה המסורתיות נמצאות במגמת ירידה, תעשיות רבות פונות כיום לאסטרטגיה עסקית של שיווק דיגיטלי למוצרים והשירותים שלהן. בסופו של דבר, ההתקדמות הטכנולוגיתמובילה לכך שעסקים וארגוניםהמעוניינים לצמוח(ולשרוד) יצטרכו להתמקד יותר ויותר ביכולות שהרשת מאפשרת. שימוש ברשתות חברתיות, בכלי שיווק חכמים, במנועי חיפוש ובעוד אפשרויות רבות שמעמידות הרשתות לטובת השיווק הדיגיטלי – היא זו שתייצר את הצמיחה וחיזוק המותג.

למעשה, שיווק דיגיטלי הולך ונעשה אחד מהתחומים הצומחים ביותר עם מגוון הזדמנויות המתאימות כמעט לכל ארגון ועסק כיום, קטן עד ענק. עם זאת, האתגר האמיתי הוא כיצד לעשות זאת נכון.

ליווי ויעוץ נכון, פיתוח פלטפורמות דיגיטליות חכמות, שימוש בדאטה ובכלי שיווק אוטומטיים המעניקים מדדים וניתוחים מדויקים וכמובן עיטוף של חווית לקוח מוצלחת, יעניקו הצלחה וצמיחה כמעט מובטחים.

 

רוצה ללמוד עוד על חווית לקוח מוצלחת?




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה