5 אפליקציות שיעזרו לכן לשמור על כושר

מתעבות בתי כושר ושיעורי פילאטיס? לא מצליחות להגיע לשיעורי יוגה בגלל לו"ז עמוס? האפליקציות הגאוניות שאספנו עבורכן יאפשרו לכן לשמור על לכושר, למצק את השרירים, ולהכיר לעצמכן תודה

07/03/2018
טליה ברשטיין קבלו עדכונים מטליה
  • RSS

אם עד היום לא הקפדתן להתאמן, ותירצתן לעצמכם תירוצים של זמן וכסף, למה שלא תתחילו עם אחת האפליקציות הבאות? לקראת מרוץ הנשים של לייף ראן, שיתקיים ב 21.3.18, אספנו עבורכן בעזרתו של ניר מכלוביץ, רוקח סופר-פארם ומאמן ריצה מוסמך, 5 אפליקציות שיעזרו לכן לשמור על כושר גם בימים בהן הלו"ז השתבש ונאלצתן לוותר על אימון. השמירה על גמישות השרירים, ותרגילי הכח, מסביר ניר, חיוניים לשמירה על כושר הריצה. 5 האפליקציות הבאות ידידותיות, קלות ליישום, ממלאות את מצברי המוטיבציה, ומניסיון, מקיימות את הבטחת התוצאה המהירה.

לשמור על כושר בבית  (צילום: shutterstock By bbernard )

1.  Six pack

רוצות שרירי בטן חזקים? ברור שרוצות. ולא רק כי הבטן נראית טוב, אלא מפני ששרירי בטן חזקים משפיעים על שרירי הגב, אחראים על היציבה הזקופה והבריאה, ויעזרו לכן לרוץ טוב יותר.

Six pack היא אפליקציה סבלנית לאימון וחיזוק שרירי הבטן, שתעזור לכן לחזק את השרירים בהתאם לרמת הכושר שלכן. התרגילים כוללים הדרכה ויזואלית וקולית, קלים לביצוע, ומגדירים את פרק הזמן שיש לבצע כל תרגיל. זו אפליקציה כל כך נוחה ומדויקת, שאחרי שתתקינו אותה המצפון לא יאפשר לכן לא להשתמש בה.

Six pack אחרי שתתקינו אותה המצפון לא יאפשר לכן לא להשתמש בה (צילום מסך)

2.   Seven - 7 Minute Training Challenge

שבע דקות ביום זה כל המאמץ שנדרש מכן כדי לתחזק כושר בימים בהן לא מצאתן זמן ללכת לאימון או לצאת לריצה. ככה לפחות מסיקים חלק מהמחקרים בנושא, ולנו נעים ונח להאמין בהם. מה גם שראינו במו עינינו וגופינו את התוצאה.

האפליקציה Seven - 7 Minute Workout מציעה מספר סטים של אימונים שתוכלו לתרגל במשך 7 דקות. תכנית האימונים הבסיסית אמנם מציעה 7 דקות של אימון הכולל תרגילים שונים לכל סדרה, אבל מהר מאד תיווכחו ששבע הדקות עוברות מהר וקל, ואז תוכלו להיכנס להגדרות האפליקציה, לבחור באפשרות "Circuits" ותוכלו בהדרגה להאריך את משך זמן האימון עד 40 דקות רצופות.

התרגילים מומחשים, מלווים בהדרכה קולית. תוכלו לבחור בקול של מדריכה, או מדריך, בשפות אנגלית, רוסית, וצרפתית.

7 דקות, זה הכל, קדימה להתאמן (צילום מסך)

 3.  Butt and Legs - Buttocks Workout

האפליקציה Butt and Legs - Buttocks Workout מציעה לכן 30 סדרות של תרגילים, סדרת אימונים לכל יום לחיטוב וחיזוק שרירי הרגליים והישבן. התרגילים מונפשים, קלים להבנה, לעיתים מאתגרים לביצוע, ולכל תרגיל זמן קצוב לאימון שרק אחריו תוכלו לראות את התרגיל הבא.

האפליקציה הזו כל כך פשוטה, הגיונית ומדויקת, ובאופן נעים לא תוותר לכן על אף תרגיל, אלא אם תחליטו לסגור אותה ואת הטלפון, ולהשליך אותו עמוק לתיק, אבל אתן לא תעשו את זה, נכון?

גילוי נאות וחשוב: בנות הבית ממנו נכתבה הכתבה ניסו אותה בהתמדה במשך חודש, תוך עידוד אחת את השניה ברגעי משבר, ולאחר חודש השתפרו ביצועי הריצה שלהן, ומרחב קטן ומשמח חדש נוצר בינן לבין מכנסי הג'ינס שלהן.

פשוטה, מדויקת וסופר יעילה (צילום מסך)

 4.  Jefit

תארו לעצמכן מאמנ/ת כושר קשוח/ה שיושב/ת לכן בתוך הבית ובכל רגע שרק תרצו ישלפו מהכיס את אחד מאלף שלוש מאות התרגילים שיעזרו לכן לשמור על כושר, לחזק את השרירים, ולשמור על גמישות. נכון שאם היה לכן אחד/ת כזה/ו, הייתן מקפידות לפחות פעם ביום לפגוש אותו/ה ולהתאמן?

האפליקציה Jefit היא בדיוק מאמנ/ת הכושר הזה. ומציעה לכן למעלה מ1300 תרגילים מונפשים, טבלת מעקב אחר התרגילים שביצעתן, הסטים, והאימונים. Jefit תסכם עבורכן את האימון, ותאפשר לכן השוואת בין האימון הנוכחי לקודמו.

1300 תרגילים. מאמן כושר בסמארטפון ( צילום מסך)

 5.  nike training club

אם אתן אוהבות את ה"ז'אנר האירובי" האפליקציה הזו בשבילכן.nike training club היא אפליקציה שמציעv יותר מ-100 אימונים אירוביים. אתן תוכלו לבחור בין אימון של רבע שעה, לאימון של 45 דקות. בין תרגילים שנועדו לשריפת שומנים, לבין תרגילי חיטוב, גמישות וכח.

קל מאד לעקוב אחרי הוראות התרגילים הפורטות והמקצועיות. באפליקציה מאפשרת לתעד את משך האימון ולעקוב אחר שיפור ההישגים.

100 תרגילים אירובים , אפליקציית נייק (צילום מסך)

לא לשכוח: אם אתן סובלות או סבלתן בעבר מבעיות מפרקים, גב, כתפיים וברכיים, חשוב להתייעץ עם רופא ולוודא שהאימון הביתי בטוח עבורכן. חשוב להתייעץ עם רופא  גם אם אתן בהריון, סובלות ממחלת רקע, או נוטלות באופן קבוע תרופות.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

רגע לפני שאתן מורידות את אחת האפליקציות ומתחילות להתאמן, הירשמו למירוץ הנשים של  לייף ראן, שיתקיים ב 21.3.18 בתל אביב ובחרו את אחד המקצים שבהן תרצו להשתתף. ולמה? משום שמגיע לכן את הזמן לשמור על עצמכן בכושר, ליהנות מהתוצאות ולהיות גאות בעצמכן.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה