4 דרכים להשיג בטן שטוחה בלי דיאטה

כן, לא חייבים להפסיק לאכול ולשתות כדי להשיג בטן מוצקה ושטוחה. פשוט חייבים לאמץ את 4 הטיפים המעולים האלה. אז קדימה, אין תירוצים!

23/03/2016
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין לוי
  • בדואר
  • RSS

נשים רבות מוטרדות מהבטן שלהן, יותר נכון, מכך שהיא לא שטוחה מספיק. אבל המחשבה להתחיל לפצוח בדיאטה יכולה להיות קצת מתסכלת ומייאשת והאמת, אפילו לא הכרחית. נכון, תמיד טוב לאכול בריא ומאוזן אבל מתברר שישנן כמה פעולות שאת יכולה לעשות כדי לחטב את הבטן שלך ולהשיג תוצאות. הטיפים האלה נועדו לנשים שאוהבות לאכול ולא רוצות למנוע את התענוג הזה מחייהן. חשוב לדעת שלפעמים מה שאתן רואות זה לא שומן אלא נפיחות בלבד. אז הנה הן, ממדריכת התזונה איב לין קסנר:

1. לשתות יותר מים

כאשר את מיובשת את למעשה אוגרת מים ומכאן הנפיחות בבטן. מומלץ לשתות הרבה מים כדי להיפטר מרעלים וגם לתת לגוף תחושה שהוא לא במצוקת נוזלים. הטיפ הזה מומלץ על ידי הרבה דיאטניות ומומחי תזונה אבל לא תמיד נשים מקפידות על זה. תוסיפי לימון למים, כדי לתת תחושה רעננה וגם כי זה מעניק לגוף לחות. כן, לימון זה לגמרי בריא ותוכלי לקרוא על הסגולות של מי לימון פה.

2. ללעוס את האוכל

אמנם זה נשמע טריוויאלי אבל הרבה אנשים פשוט אוכלים מהר ולא לועסים כמו שצריך. פעולת הלעיסה מקלה אחר כך על מערכת העיכול ומונעת נפיחויות. אז נא ללעוס יפה ולאט! תלעסי עד שזה יהיה נוזלי ממש!

גייזל בים

3. לאמן את שרירי הבטן

כן, לא יזיק לך להזיז את הבטן קצת, גם כשנדמה לך שאת לא יכולה. בעבודה, מתוך כסא, את יכולה לשבת זקוף, לנשום ולבצע תרגילים פשוטים. לכווץ את הבטן פנימה ואז לשחרר עם נשיפה. תעשי את זה כמה פעמים מתוך הכסא וכבר תראי איך הבטן נעלמת. אין באמת תירוצים וביום עמוס ניתן לדחוס את זה לשגרה שלך. אם תתמידי בזה לאורך היום את תראי הבדל!

4. להגביר את קצב הלב

כן, המטרה היא להגביר את המטבוליזם שלך ואת דופק הלב תוך כדי. את זה תוכלי לעשות בלעלות במדרגות ולא לקחת את המעלית, נניח. את יכולה גם לקפוץ 5 פעמים על כל מדרגה ולמצוא כל מיני דרכים להתאמן מדי יום. את יכולה לדלג על כל מדרגה שנייה כדי ממש להתפרע. כמובן, הרעיון הוא לא להתיש אותך באמצע יום העבודה אלא “לרענן” אז לשמור על מינון הגיוני.

אז קדימה, לעבודה!

צילום: אינסטגרם של ג’יזל

 

 

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה