3 אתרי אופנה חדשים לשופינג אונליין

המותגים הכי נכונים של השעה, פריטי בוטיק ייחודיים מאיטליה ואופנה טרנדית לפאשניסטה האורבנית. את כולם תמצאו באתרים החדשים לשופינג אונליין

כל הזמן אנחנו מתבשרים על אתרי אופנה חדשים לקניה אונליין ברשת. כיון שהמבחר עצום, אלו שמתוווספים חייבים לתת ערך מוסף שיבדיל אותם מאחרים.

קבלו 3 דוגמאות לאתרים חדשים עם טוויסט. האחד מציע את המותגים הכי נכונים של השעה, השני פריטי בוטיק מאיטליה והשלישי אופנה טרנדית לפאשניסטה האורבנית.

One Project

www.oneprojectshop.com

one project צילום זוהר שטרית (15)

אתר אופנה לנשים, גברים וילדים, מקבוצת MGS יבואנית מותגי הספורט והפנאי הכי נכונים של השעה.

One Project מאגד תחת קורת גג אחת את כל מה שחם בעולם האופנה והלייף סטייל – החל מביגוד ואקססוריז לנשים וגברים, דרך פריטים לתינוקות ועד פריטי עיצוב לבית וגאדג'טים ומעבר לזה הוא נראה נהדר ומאוד ידידותי למשתמש.

בין המותגים שניתן למצוא באתר: סטיב מאדן, ריפליי, קונברס, אדידס, סופרגה, האוס אוף מרלי, פפה ג'ינס, Guess ,One Teaspoon, New Era, ,Design Letters, Just Mustard, Freaker, Richmond & Finch, Aden&Anais ועוד.

one project צילום זוהר שטרית (17)one project 3

טווח מחירים: נשים (בגדים ונעליים) – 62-639 שקל, גברים (בגדים ונעליים) – 39-762 שקל, ילדים (בגדים ונעליים)- 92-335 שקל, עיצוב וגאדג'טים- 15-899 שקל

ONEPROJECTSHOP בפייסבוק

*

Mikela

http://mikela.co/

mikela-balossa-shai franco

מיקאלה הוא בוטיק אופנה המשלב חוויית קנייה אינטרנטית לצד סטודיו שבו ניתן לראות את הפריטים. המייסדת של מיקאלה היא מיכל אביצור, יזמית ואשת עסקים המתמחה בחקר מותגי אופנה ובעלת תואר שני בקניינות אופנה ממכללת מרנגוני במילאנו. הבחירות לאתר משקפות את נקודת מבטה ואת אורח חייה שמלווה בנסיעות תכופות ברחבי איטליה בחיפוש אחר מותגים חדשים ומסקרנים.

הפריטים בבוטיק מיובאים בעיקר מאיטליה והמחשבה המנחה את מיכל היא להציג פריטי מעצבים בעלי עיצוב ייחודי ותשומת לב מיוחדת לחומרים איכותיים, ארגונומיה ונוחות עם סגנון אורבני יום-יומי ומינימליסטי בפלטת צבעים עדינה.

mikela-stefania carrera-shai franco (2)mikela-stefania carrera-shai franco

טווח מחירים: 590-2,790 שקל

mikelaboutique בפייסבוק

*

 rock the boat

 http://rtbstyle.com/

rock the boat צילום גיא לומר 2

rock the boat הוא מיזם אופנה בינלאומי שהוקם ב-2015 על ידי קניינים ומעצבים מתל אביב, לונדון ולוס אנג'לס. הוא תפס תאוצה בניו-זילנד ואוסטרליה ולפני מספר חודשים עלתה הגרסה הישראלית שלו בעברית.

הרעיון מאחורי האתר הוא חלוקה לחמישה עולמות השראה בתוכם ניתן למצוא פריטים במגוון סגנונות לפי קטגוריות: Coast to coast, Urban life, Basic queen, Champagne and strawberry ו – Unique garden. לאחר שיטוט באתר, האתר ידע לזהות את ההעדפות של כל אחת מהצרכניות ולהתאים לה אזור אופנה אישי בו יוצגו בפנייה פריטים לפי טעמה האישי על בסיס הפריטים שמשכו את תשומת ליבה באתר.

הסגנון של הפריטים המוצעים באתר הוא צעיר ואופנתי והם מתאימים למה שנקרא "הפאשניסטה האורבנית". המגוון כולל פריטי בייסיק, בגדים יומיומיים עם טווסט ובגדי ערב מנצנצים.

rock the boat צילום גיא לומר 5rock the boat צילום גיא לומר 14rock the boat צילום גיא לומר 1.jpg 10

טווח מחירים:  50-350 שקל.

Rock The Boat-Israel בפייסבוק 

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק 

Save

Save