25 טיפים לירידה מהירה במשקל באופן בריא

במשך שנים מדענים ניסו למצוא פתרון הולם לבעיית ההשמנה הרווחת עלינו, אז אספנו עבורכם את הטריקים שבאמת עובדים. להלן 25 טיפים לירידה במשקל תוך כדי שיפור הבריאות הכללית. ויש גם וידאו להאזנה

27/08/2015
Lifehacks קבלו עדכונים מLifehacks
  • RSS

ירידה מהירה במשקל באופן בריא היא אפשרית. תעשיית הדיאטות להפחתה במשקל מלאה במיתוסים שונים, אנשים שימליצו לכם לעשות דברים מטורפים שאין מאחוריהם ראיות וודאיות. עם זאת במשך שנים רבות מדענים ניסו למצוא פתרון הולם לבעיית ההשמנה הרווחת עלינו, להלן 25 טיפים לירידה מהירה במשקל תוך כדי שיפור הבריאות הכללית שלכם, מבוססים על תוצאות המדע.

איכלו ביצים לארוחת בוקר

מחקרים מראים כי על ציר זמן ארוך מספיק אכילת ביצים לארוחת בוקר יכולה להפחית מהרעב העתידי שלנו למשך 36 השעות הקרובות. ביצים הם מקור חלבון נהדר, אך עם אין באפשרותכם לאכול ביצים, כל מקור חלבון איכותי אחר יכול גם הוא יכול לעשות את העבודה. המחקר החליף את ארוחת הבוקר הקבועה של אלפי אנשים שצרכו על בסיס יום יומי דגני בוקר בביצים ומצא כי על ציר זמן ארוך חל שינוי. אנשים אלו שרפו יותר שומן והצליחו לשנות את הרגלי האכילה שלהם .

שתו קפה שחור

מחקרים מראים כי קפאין בקפה איכותי יכול להגביר את חילוף החומרים באופן משמעותי ולהגדיל את שריפת השומן בשיעור של בין 10% ל-29%. וודאו שאינכם מוסיפים ממתיקים כמו סוכר, או ממתיקים מעובדים/טבעיים אחרים המכילים קלוריות אשר יבטלו בתוקף כל הטבה שתקבלו מהקפה.

שתו תה ירוק

תה ירוק מכיל כמויות קטנות של קפאין הנקרא טימין, בשילוב עם נוגדי החמצון המצויים בו שעובדים בשילוב עם הקפאין הם משפרים את שריפת השומן בגוף. למרות הראיות המעורבות, ישנם מחקרים שמראים כי שתיית תה ירוק יכולה לסייע לכם לרדת במשקל.

צלמו את מה שאתם אוכלים

אנשים רבים טוענים שהתזונה שלהם בריאה ומאוזנת, אך רק לאחר שניסו את שיטת "צילום הארוחה" הם הצליחו להבין כמה ג'אנק הם מכניסים לגופם. בעיה נוספת היא הכמויות הלא מבוקרות שאנחנו מכנים לגוף, רובנו לא באמת זוכרים מה וכמה אכלנו. ברגע שתצלמו את הארוחות שלכם, תוכלו להיות בבקרה לגבי כל מה שתכניסו לגופכם.

בשלו עם שמן קוקוס

אין צורך להוסיף שמן קוקוס לתזונה, אלא פשוט להחליף את שמן הבישול הנוכחי שלכם בשמן קוקוס. מחקרים מראים כי שמן קוקוס בכמויות מתונות יכול להטיב עם המעוניינים לרדת במשקל. שמן קוקוס עתיר בשומנים הנקראים טריגליצרידים העוברים תהליך פירוק שונה משומנים אחרים, הם מגבירים את חילוף החומרים בגוף וכן גם את תחושת השובע. על פי מחקר נמצא כי בפרק זמן ארוך מספיק, אנשים ששילבו שמן קוקוס כחלק מהתפריט היומי שלהם אכלו 250 קלוריות פחות בכל יום.

היפרדו מסוכר

סוכר הוא המרכיב העיקרי והגרוע ביותר בתזונה המודרנית. מחקרים מראים כי צריכת סוכר קשורה באופן ישיר להשמנה, הגדלת הסיכון לחלות בסוכרת מסוג 2 ובמחלות לב. אם תרצו לרדת במשקל קצצו בכמות הסוכר על ידי בדיקת התוויה של כל מוצר לפני אכילתו.

איכלו פחמימות מורכבות במקום פשוטות

פחמימות מהירות הן בדרך כלל סוכר והן חלק עיקרי בצריכה היומיות שלנו. לחמים לבנים, פסטה ודגני בוקר שהופשטו מהחלקים הסיביים המזינים שלהם. מחקרים מראים כי פחמימות מהירות יכולות להעלות את הסוכר בדם במהירות, מה שמוביל לבסוף רעב, תשוקה וצריכת מזון מוגברת כמה שעות מאוחר יותר. אכילת פחמימות מהירות היא הולכת יד ביד עם השמנה. אם אתם הולכים לשלב פחמימות בתזונה שלכם דאגו שאלו יהיו פחמימות מורכבות בעלות ערך תזונתי גבוה. כמו שעועית או חומוס.

השתמשו בצלחות קטנות יותר

עוד טריק נהדר לירידה במשקל הוא שימוש בצלחות קטנות. טריק שהוכח כעוזר לאנשים באופן אוטומטי לאכול פחות. כך שאם ברצונכם להיות בבקרה על הכמויות של מה שאתם מכניסים לפה, נסו תחילה להגיש את הארוחות בצלחות קטנות יותר.

צחצחו שיניים מיד לאחר ארוחת הערב

אנשים רבים ממליצים על יצירת "מסגרת לכל ארוחה". זהו מעין תהליך קבוע בו הם מצחצחים שיניים, או משתמשים בחוט דנטלי מיד לאחר ארוחת הערב כדי למנוע מעצמם פסיכולוגית לאכול משהו נוסף.

להמשך קריאה באתר Lifehacks הקליקו כאן

 




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה