2 דרכים לקנות מותגי על בישראל

רשת המותגים פקטורי54 פתחה פופ אפ עם הנחות ענק על פריטים מעונות קודמות ואמור משיקה את הקולקציות הכי נחשקות היישר מהמסלולים של מותגי העל

למרות שהתקציב של רובנו מספיק בעיקר לקניית בגדים ברשתות אופנה מהירה, אי אפשר להתכחש לעובדה שכשאת קונה, ובוודאי כשאת לובשת, פריט של מותג יוקרה, התחושה היא לגמרי שונה. מי שפירגנה לעצמה פעם לפחות אחד כזה, כבר יודעת שהיחס אליו שונה. אנחנו מעריכות יותר בגדים שהשקענו בהם, שומרות עליהם היטב והם בתמורה מלווים אותנו שנים ואף פעם לא נמאסים.

פקטורי 54 יח"צ

אחרי שנים ארוכות בהם מותגי היוקרה שיובאו לארץ רוכזו בכיכר המדינה (וגם שם היה ניתן למצוא בפועל רק מעטים מהם), שבשנת 2004 נכנסנו לעידן חדש עם פתיחתה חנות המותגים פקטורי54. ב-14 השנים שחלפו מאז הרשת גדלה והתפתחה בעקביות ושינתה לחלוטין את הדרך בה הישראלים צורכים מותגים.

הקניינים הצעירים של פקטורי מומחים באיתור המותגים הבינלאומיים הכי חמים של הרגע, בוחרים את הפריטים שמדברים לקהל הישראלי ודואגים לתחלופה גבוהה. מנהלי הרשת מצדם השכילו ליצור בחנויות חווית קניה שלא הכרנו קודם, כזו שמשלבת יוקרה ונגישות ומציעה עשרות מותגים בעלי אופי שונה תחת קורת גג מעוצבת אחת שלא מכוונת רק לעשירים, אלא לכל מי שמוכן להשקיע, החל מכמה מאות שקלים ועד אלפים, עבור פריט ייחודי ואיכותי עם התווית הנכונה.

צילום יניב אדרי FACTORY54 POP UP

הוכחה נוספת לעובדה שבפקטורי54 מכירים היטב את הרגלי הקניה וההעדפות של הקהל הישראלי ופונים להמונים, קיבלנו השבוע עם פתיחתה של FACTORY54 POP-UP, חנות ענקית (כ-2,000 מ"ר) שמוקמה בקניון האופנה של תל אביב – TLV fashion mall ומציעה אלפי פריטים לנשים, גברים וילדים, מעונות קודמות של עשרות בתי אופנה מובילים בהנחות של עד 80%. בין המותגים בחנות תמצאו את ורסאצ'ה, מרג'יאלה, ג'ימי צ'ו, טורי ברץ, ברברי, ארמני, דיסקוורד, ולנטינו, ויקטוריה בקהאם, איזבל מארה, סטיוארט ויצמן ועוד ועוד.

FACTORY54 POP-UP קניון TLV .צילום חן ושגל

החנות עוצבה כחנות קונספט בהשראת תרבות הפופ על ידי צוות הארט של פקטורי 54 ובשיתוף פעולה עם אמנים מקומיים שביניהם המאיירת טליה צורף, שאיירה את חלון הראווה, ואמן הגרפיטי אליאור יוסף. במהלך הזמן בה תפעל החנות (עד אחרי החגים או עד גמר המלאי), יוזמנו אמנים צעירים נוספים ליצור מיצגים חדשים.

FACTORY54 POP-UP קניון TLV .צילום חן ושגל (2)

קחו בחשבון שחווית הקנייה בחנות הפופאפ שונה מזו שתמצאו בחנויות הרגילות של הרשת או בחנויות אחרות המתמחות במותגים ומזכירה יותר אוירת סוף עונה בזארה. ההיצע ענק ולעתים מבלבל מרוב עומס והישראלים, כמו ישראלים, נוהרים ומעמיסים. עובדי החנות האומללים, קצת מתקשים לעמוד בקצב של הלקוחות והתוצאה היא בלאגן לא מאורגן. עם זאת, מי שמצליח להתגבר על ההלם הראשוני יכול לצאת עם מציאות חד פעמיות, כי המחירים עבור חובבי המותגים באמת מפתיעים ומשתלמים.

*

מי שחווית הקנייה של מותגי יוקרה חשובה לה לא פחות מהפריטים עצמם, תמצא את מבוקשה בחנות "אמור" בכיכר המדינה שלפני חודשים ספורים נרכשה ברובה על ידי רשת פקטורי54, שופצה על מנת להפוך למתחם אופנה בסגנון shop-in-shop והפכה להיות פנינת יוקרה מקומית ברמה בינלאומית שמציגה את הליין הראשון היישר מהמסלולים בשבועות האופנה. כאן תמצאו את הקולציות החדשות של בתי האופנה הותיקים והנחשבים בעולם.

קבלו הצצה:

חנות אמור. צילום: עמית גירון

סן לורן מציע קולקציית חורף סקסית בניחוח פריזאי על טהרת השחור בטקסטורות מגוונות לצד הדפסים מנומרים משגעים.

Amor Saint_Laurent_Similar Dress ph pr

ג'יבנשי מציגים את הקולקציה השניה שעוצבה תחת המנהלת האמנותית קלייר ווייט קלר ומציעים פריטים בהשראת עולם הסטריט והרוק לצד שמלות ערב קלאסיות (בחודשים הקרובים צפויה להגיע לחנות גם שמלה שעוצבה בהשראת שמלת הכלה שעיצבה וויט קלר למייגן מרקל שתוצע בלבן ושחור).

info@imaxtree.com

בלנסיאגה האוונגרדי בניצוחו של המנהל האמנותי דימה וסליה תומך העונה בתוכנית בתוכנית התזונה העולמית -World Food Program ששמה לעצמה למטרה לסיים את הרעב העולמי עד שנת 2030. כחלק מהמעורבות בתוכנית שילב בחלק מהדגמים  את לוגו התוכנית ובכל רכישה של אחד המוצרים, בית האופנה תורם את הכסף למען המטרה.

amor Balenciaga hoodie ph- pr

סטלה מקארתני, מחלוצות אופנת הרחוב היוקרתית, מציגה קולקציה צמחונית וידידותית לסביבה כחלק מהאג׳נדה הירוקה שהיא מובילה במשך שנים. כאן תמצאו מראות קלילים מבדים רכים, חליפות "פיג'מה", סריגים גדולים, אוברולים נוחים, ושמלות משי.

Amor Stella_McCartney_Similar Dress- ph pr (2)

איזבל מארה, כוהנת הסטייל הבוהמייני והשיק הפריזאי, מציגה קולקציה אופיינית ומצוינת כהרגלה לחובבות הסגנון הלא מתאמץ.

info@imaxtree.com

פנדי, הניצוחו של קארל לארגפלד, משלב בין סגנון קלאסי לאופנת רחוב והיה מהמותגים הראשונים שהחזירו את הלוגו הענק לקדמת הבמה. העונה מושק גם שיתוף פעולה בין פנדי למותג בגדי הספורט פילה, שזוכה להצלחה בינלאומית גדולה.

amor Fendi_sweater ph pr

טווח המחירים כצפוי גבוה במיוחד. החל ממאות רבות ועד עשרות אלפי שקלים.

להשיג ב'אמור'. כיכר המדינה, תל אביב.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק