10 רעיונות למתנות צוות ברגע האחרון

רצוי: מתנה שתביע הערכה ותודה, מצוי: אין זמן וכסף – חושבות שאין איך לפתור את הפלונטר? תחשבו שוב. 10 רעיונות מעולים להביע הערכה שלא קורעים את הכיס ונותנים הרגשה טובה

מתנות סוף שנה לצוות

מתנת סוף שנה לצוות
הגיע הזמן שנגיד את זה סוף שנה זו התקופה הזו בשנה שאנחנו יודעות בדיוק מתי היא נגמרת אבל עד אז ולמרות ההתרגשות המתוקה, תצא לנו הנשמה. בין עבודה, בית, ילדים והדבר הזה שנקרא חיים, סוף השנה מביא איתו מסיבות כיתה, רשימות מתנדבים, רשימות אוכל, איסוף כסף, קבוצות ההורים בווטסאפ מתעוררות לחיים, בגדים לילדים, חולצות לבנות לצילומים בכיתות, מופעי סיום חוגים (כפול מספר הילדים והחוגים), הסעות ילדים וכל שתי שניות נוטיפיקציה חדשה מהפייבוקס, הווטסאפ ומה לא? – רשימה חלקית.
בין כל אלה יש עוד משימה אחת שלא פעם נדחית לסוף: המתנות לצוות. זה לא שזה לא חשוב, להפך, זה כן, אבל איכשהו זאת המשימה שתמיד נדחית לסוף ולכו תמצאו ברגע האחרון מתנה שתביע את כל ההערכה על כל העבודה הקשה, ההשקעה הבלתי נגמרת, המאמץ והדאגה, שלא תעלה הרבה כסף (כי אין), לא תיקח הרבה זמן (גם אין) ותהיה בול מה שרצינו – מתנה קטנה של תשומת לב שמכילה המון אהבה ומחשבה.
בזמן שהשעון מתקתק והמסיבה מתקרבת, אפשר להיכנס לאטרף (אבל זה לא רצוי) או לבחור באחת מההצעות הבאות שכל אחת אומרת בדיוק את מה שאנחנו רוצים לבטא:

1. הטאצ' האישי

בסופו של דבר המתנה שתמיד עובדת והיא מתחת לאף היא מתנה תוצרת בית, שההשקעה בה היא לא מובנת מאליה ותמיד מתקבלת בברכה. מה עושים? מכינים עוגה טובה, מושיבים את הילדים לכתוב ברכות ולצייר, מחברים את הכל ביחד ומגישים בחיבוק.

 מתנות אישיות במיניסו (צילום: הדס פרץ)להשיג בסניפי מיניסו: בשמים, מברשות איפור, מפיצי ריח (בטווח מחירים של 10 עד 29 שקלים לפריט)

2. הטאצ' הנשי

מתנות אישיות משמחות תמיד ולא משאירות אף אחת אדישה. אירגונית לשולחן האיפור או המקלחת היא משהו שתמיד בא בטוב, גם אסתטית בעצמה וגם יוצרת סדר ונוחות. מוסיפים לזה עוד כמה פרטים קטנים, כמו: בושם, מפיץ ריח, מברשות איפור והנה מתנה קטנה שכולה נשיות ומחשבה. בכלל בכל אחד משמונת סניפי מיניסו, ענקית העיצוב היפנית, ניתן למצוא רעיונות רבים קטנים ומעוצבים גם לתוספת לארגוניות הקוסמטיקה וגם בכלל במחירים אטרקטיביים.

3. מועדון ארוחת הבוקר

לא בטוחות מה הגננת, או המורה, אוהבת? אין אישה שלא תשמח לתירוץ טוב לנוח לקפה לשעה ואם כבר קפה אז למה לא ארוחת בוקר? שובר לארוחת בוקר באחד מבתי הקפה שבאזור מגוריה של המורה, או הגננת, היא שעה של פינוק לגמרי לא מובן מאליו. תוסיפו לזה פתק או ציור של הילד כדי לעטוף בעוד קצת אהבה.

פרחים למורה (צילום: Shutterstock by matva)

4. דברו אליה בירוק

זר פרחים או עציץ תמיד עושים את העבודה ומשמחים לב ועין. אז אם באמת לא הצלחתם להתחבר לשום רעיון, תרגישו נוח לדבר אליה בירוק וצבעים – זו שפה בינלאומית שאומרת אהבה.

תיקי ערב או תיקים ליומיום במיניסו (צילום: הדס פרץ)

5. תיק? תיק!

מרגישות שעליכן נפל תיק? יש מצב שזו בדיוק התשובה שחיפשתן. עוד לא נולדה האישה שלא אוהבת תיקים ונהנית להחליף ביניהם. בין אם תיקי ערב, תיקי גב או תיקי יומיום, תמיד נחמד לקבל עוד תיק מהסוג הזה.

ספר (צילום: Shutterstock by DeanDrobot)

6. מועדון הספר הטוב

גם חודש הספר העברי (שזה אומר מבצעים והנחות) וגם ספר, שיש מי שיגידו שאין חבר טוב ממנו – צירוף מיקרים או שהיקום מנסה להגיד לכן משהו?

ערכת קיץ מיניסו, צילום הדס פרץערכת קיץ: בקבוק מים, פאוץ', מזרן, אזניות (טווח מחירים 10 עד 49 שקלים לפריט)

7. לכבוד הקיץ שהגיע

קיץ זה ים וחופש וזמן פנוי אז למה לא לפנק בערכת קיץ לחופשה? מזרן, אזניות, בקבוק מים, סרט הזעה ופאוץ' – כל מה שצריך גם למנוחה וגם לספורט ואם אפשר, על חוף הים.

8. תרבות גם בקיץ

המורה או הגננת חובבות תרבות או אומנות? אז למה לא לקלוע לטעם שלהן? זוג כרטיסים להופעה, הצגה, תערוכה או הרצאה למבוגרים יכולים להיות בדיוק הבילוי המתאים אחרי שנה של עבודה עם הילדים.

סט נסיעות מיניסו (צילום: הדס פרץ)מחברת, עט, כרית טיסה, קייס, בקבוקונים, אזניות, תיק רחצה קטן (טווח מחירים של 10 עד 49 שקלים לפריט)

9. הכינו אותה לחופש

המורה או הגננת מתכננות חופשה? הרכיבו להן סט של עזרים לנסיעה: כרית טיסה, בקבוקוני קוסמטיקה קטנים, תיק איפור או ערכה לכתיבת מחברת מסע שמתחיל בהקדשה מרגשת שכתבו הילדים ואולי גם אתן הוספתן מילה?

10. גם כרטיס גם מתנה

גיפט קארד, להשיג גם בסניפי מיניסו, הוא תמיד פתרון אלגנטי כשלא יודעים מה לבחור ובינינו זה לא ממש קל. אם אתן מרגישות שזה לא מספיק אישי, פשוט תוסיפו ברכה אישית, אין משהו שאומר תודה יותר מזה.