10 סימנים לכך שהוא נותן את כולו במיטה

כך תדעי אם הגבר שלך באמת משקיע את כל מה שיש לו בדבר הכי חשוב שיש

דורקס גבר החלומות. צילום: שאטרסטוק

אז מה את אומרת על הסקס שלכם? בסדר? די בסדר?

לא בטוחה? בואי ונעזור לך להבין אם את נמצאת עם גבר החלומות שנותן את כולו במיטה – קרובה לזה או ממש רחוקה.

גבר החלומות הוא זה שמקפיד על 10 ה-מ'.

עברי על הסעיפים ובדקי את הגבר שלך לפיהם.

אם הוא נכשל ברוב הסעיפים, פשוט שלחי לו את הכתבה הזו בלי להוסיף מילים. היא כבר תעשה את שלה.

אז מה עושה במיטה הגבר המושלם מ-מ' ועד מ'?

1. מחמיא – הגבר הנכון מעצים אותך כשאתם במיטה, אומר לך מה הוא אוהב אצלך ומה הוא אוהב בסקס שלכם. זה מתוך הבנה שכך הוא יקבל בת זוג שמחה ומעניקה וחוויה זוגית מתעצמת. זה מוביל למ' הבא.

2. מדבר – לצערנו גבר שמדבר את הרגשות והתחושות שלו הוא עדיין לא עניין שכיח. אולי זה קורה משיקולי אגו ופחד לאבד עמדת חוזק, או סתם כי המין הגברי פחות ורבלי מהנשי.

כך שאם יש מולך פרטנר ששמח לבטא רגשות ולשתף אותך, זה הופך אותך לבת מזל ומשדרג את מפלס התשוקה. ההתפעלות מהוורבליות אינה תקפה כשמדובר בגברים ביקורתיים, שמעירים בקטנה, שבת הזוג הקודמת שלהם עשתה להם במיטה כמה דברים שאת לא עושה. אלה – עדיף שישתקו.

3. משקיע בעצמו – גבר שראוי לתואר "גבר החלומות" מתקלח בכל יום וחופף את השיער, מסתפר במועד, מחליף חולצה ותחתונים אחת ליום ומצעים פעם בשבוע. הוא משקיע זמן בסידור, איוורור ונקיון החלל שהוא חי בו ובחדר השינה בפרט, וחשוב לו להיות ריחני באופן כללי כי ריח הוא מנוע התשוקה.

חוץ מזה הוא לא מעשן (לפחות לא יותר מדי), דואג לשיניים שלו ועוסק בפעילות גופנית פעמיים בשבוע. אם הוא הוא לא עושה פעילות גופנית אבל עושה את כל השאר ויש לו אישיות נהדרת – זה מתקזז.

4. משתוקק – גבר שאת צריכה ליזום איתו את המגע כל הזמן, נמצא הרחק בסקאלה מגבר החלומות. גבר החלומות מחבק אותך פתאום מאחור כשאתם במטבח, כי המשיכה אלייך הציפה אותו. מרגש אותו בכל יום מחדש להירדם לצידך במיטה וגם אם אתם ביחד הרבה זמן, את לא הופכת לחברה אלא נשארת האישה שלו. הוא שומר על מקומו הקדום ככובש, ויוזם את המגע ביניכם יותר ממך.

5. מחדש – אין דבר שמכבה את התשוקה יותר מגבר שחוזר שוב ושוב על אותם מהלכים שעובדים ולא מעז לנסות דברים חדשים. גבר החלומות יאסוף בדרך לקופה בסופרפארם ויברטור קטן כדי לראות את זה ירגש אותך כחימום, יביים אותך במפתיע בתנוחה חדשה, יקח אתכם מדי פעם ללוקיישן שעוד לא עשיתם בו סקס וגם יוסיף ברגע המכריע ג'ל אירוטי בעל אפקט חימום. הוא מקפיד לשמור את שניכם סקרנים ויצירתיים ומחוייב לתשוקה שלכם.

6. מחויב – מחויב לאורגזמות שלך, לרוגע שלך, לעתיד שלך ועוד. גבר החלומות הוא שם באמת. אכפת לו מה טוב לך ולא רק מה עושה לו טוב. אכפת לו איך את מרגישה כשאת עושה בשבילו דברים במיטה, אכפת לו לרגש אותך ושתהיי שמחה. אכפת לו ממך באופן כללי.

7. מנשק – לא רק כחימום לסקס. באמת מנשק מאהבה.

8. מעסה – אם יש לך גבר שממסז' מדי פעם וגם עושה את זה טוב, אנחנו באמת רוצות את החיים שלך עכשיו!

9. מתקשר – שוכח ממך כל היום ומסמס רק בערב כדי לקבוע משהו? נותן לך להרגיש שאת עוד עניין מיני רבים שקיימים בחיים שלו ולא דמות חשובה שמקבלת עדיפות על פני הרבה דברים אחרים? לא סקסי.

משחק מקדים טוב מתחיל בצהריים, כשהוא מרים טלפון כדי לשמוע מה שלומך ומסתיים בערב כשאתם במיטה והוא קוצר את פירות ההשקעה הרגשית שלו.

 10. מ.. – ובכן את 10 נרצה שתשלימי לבד. מה תוסיפי לרשימה?

כל הכתוב לעיל אגב, מחייב גם אותך. אם גם את תעמדי מאחורי כל המופיע ברשימה זו, את תהיי ראויה לגבר החלומות הזה ונראה שהיה לכם דבש ביחד.

תהנו!