10 דברים שכל גבר צריך לדעת על סקס עם אשה

חושב שאתה יודע הכל על הגוף שלה, ההעדפות שלה והצלילים שהיא משמיעה? תחשוב שוב. הכתבה שכל גבר חייב לקרוא

קשה לומר שגוף האשה סובל מחוסר חשיפה, ובכל זאת, הוא עדיין מאוד בלתי מובן. היי, המדענים אפילו לא ידעו איך עובד הדגדגן עד שנת 2009! לא באמת מפתיע, אם כך, שבכל הנוגע לסקס בין גבר לאשה, הנשים עדיין לא מקבלות הזדמנות שווה ליהנות. אז רבותיי, נא להוציא עט ונייר. לפניכם קורס מזורז, שיהפוך אתכם לבן הזוג שכל אשה תרצה, לפחות לסטוץ, אם לא יותר מכך.

1. האופן בו אשה מרגישה בקשר לגוף שלה משפיע ישירות על הנאתה מסקס

זה לא עניין של יוהרה, אבל לדימוי הגוף יכולה להיות השפעה דרמטית על חיי המין של האשה. דימוי גוף חיובי מקושר עם חיי-מין מספקים – ולהפך. יותר ויותר מחקרים מצביעים על כך שדימוי גוף שלילי עלול לגרום לאשה מבוכה ולהסיח את דעתה בזמן הסקס, מה שיכול לפגום בצורה קשה בהנאה שלה.

רגשות כאלה אולי ייראו מגוחכים בעיני גברים, שחושבים שהאשה שאיתם נראית נפלא. אבל חשוב לזכור שהעובדה שאתה חושב שהיא נראית נפלא לא אומרת שהיא עצמה מרגישה נפלא.

sex166car

2. התרבות שלנו מעריכה הנאה גברית יותר משהיא מעריכה הנאה נשית

מחקרים מראים שיש סבירות נמוכה יותר שהאשה תיהנה מסקס בעת קיום יחסי מין. כשמדובר בנשים צעירות, הסיכוי שלהן להגיע לאורגזמה במהלך קיום יחסי מין קטן בחצי מהסיכוי של גברים צעירים.

בחלקה, זו תוצאה של העדפה תרבותית לאקטים מיניים המועדפים על הגבר, כמו חדירה וגינלית. בעוד שרק 8 אחוזים מהנשים מסוגלות להגיע לאורגזמה באמצעות חדירה נרתיקית בלבד – כל הגברים מסוגלים לכך, כמעט בלי יוצא מן הכלל. מחקרים נוספים מעידים על כך שנשים צעירות מבלות יותר זמן בדאגה לצרכיו המיניים של הגבר מאשר לצרכים שלהן. במחקר בקרב סטודנטים, שנערך ב-2012, השיבה אחת המשתתפות שהיא מרגישה כאילו אין לה "זכות" לחוות אורגזמה, במיוחד במהלך הפעם הראשונה שהיא שוכבת עם מישהו.

3. ככל שהגבר משקיע יותר בהנאת בת זוגו, תגדל הסבירות שהיא תיהנה

"פער האורגזמה" בין המינים בולט במיוחד בכל הקשור במפגשים מיניים ראשונים. בממוצע, הגבר משקיע פחות מאמץ בעינוג האשה לכדי אורגזמה כשמדובר במפגש ראשון. ככל שגוברת מחויבותו של הגבר למערכת היחסים – במילים אחרות, ככל שהוא מושקע יותר בבת זוגו – הולך ומצטמצם הפער הזה.

4. העובדה שהאשה לא מבטאת בקול את רצונותיה בזמן הסקס אינה אומרת שהיא נהנית

סקר שנערך בקרב סטודנטים ב-2012 העלה כי במצבים של סקס מזדמן, יש נשים החוששות להביע את רצונותיהן המיניים. אחת המשתתפות אמרה: "אני פשוט לא מרגישה נוח להגיד לו, 'היי, זה לא עושה לי את זה'." לפעמים, האשה חוששת שהגבר יחשוב שהיא היתה עם הרבה גברים לפניו, אם תגיד לו בבירור מה היא רוצה – כך אמרה להפינגטון פוסט דברה סמאוס, יועצת לענייני יחסים.

שווה לנסות לדובב את בת הזוג, אם אתה מרגיש שהיא נמנעת מלהתבטא. אמירה פשוטה, כמו "תגידי לי מה את אוהבת", יכולה לשבור את המחסומים וליצור אווירה נינוחה, שבה שניכם תוכלו ליהנות באמת.

5. נשים מסוגלות ליהנות מסקס מזדמן ממש כמו הגברים

לפי ההגדרה הסטריאוטיפית, גברים מחפשים "כיבושים", בעוד הנשים מחפשות אהבת אמת ולא הנאה גופנית. אבל יותר ויותר מחקרים מאשרים מה שרוב הנשים כבר יודעות: הן לא פחות פתוחות  לסקס מזדמן. למעשה, סקר שנערך ב-2011 מצא שהנשים עושות סטוצים ממש כמו הגברים, כל עוד המצב עונה על שתי דרישות: א. הן לא חוששות להיחשב זולות. ב. הפרטנר שלהן מיומן ומשקיען. כששתי הדרישות האלה מתקיימות, הפער בין הנכונות של האשה לקיים יחסי מין מזדמנים לבין נכונותו של הגבר מתבטל לחלוטין.

or166post

6. האשה הממוצעת צריכה בין 10 ל-20 דקות כדי לגמור, במהלך משחק מקדים ובמהלך משגל וגינלי

גברים, מצד שני, בדרך כלל צריכים בין 7 ל-14 דקות כדי לגמור. רוב הנשים שמסוגלות לגמור במהלך יחסי מין לא גומרות רק מחדירת הפין לווגינה. נשים רבות צריכות מגוון של פעולות מיניות כדי להגיע לאורגזמה. אז שווה לברר איתה מה עושה לה את זה.

7. אבל אם היא לא גומרת, אל תחשבו שזה היה בזבוז זמן מוחלט

לפעמים, הפיכת האורגזמה למוקד החוויה המינית יכולה אפילו לגרוע מההנאה המינית. נשים רבות חשות חרדה לגבי יכולתן להגיע לאורגזמה עם בן זוג, מה שמקשה עליהן עוד יותר ליהנות.

אז אל תצפה שהיא תגמור כל פעם ופעם. בניגוד למה שחושבים, סקר שנערך השנה מצא כי האורגזמה אינה המדד העיקרי לסיפוק מיני אצל כל בני האדם. שוב, גם כאן, המפתח הוא תקשורת. החשיבות של האורגזמה – ויכולתה של האשה ליהנות מאורגזמות באופן סדיר – משתנות מאשה לאשה.

8. אם אתה מרגיש שהמגע שלך לא מדליק אותה, כנראה לא מצאת עדיין את המקום הנכון

בפוסט שפרסמה ג'יל די דונטו בהפינגטון פוסט ב-2012, היא שאלה שבע נשים על האזורים הארוגניים שלהן. התגובות נעו בין הפה לבין האוזניים וקשתות הרגליים, שאחת הקוראות ייחסה ל-7,000 קצות העצב שנמצאים שם. אבל זה לא רק מספר קצות העצב. נשים דיווחו כי הן נהנות ממגע בחלקי הגוף שלגביהם הן מרגישות הכי בטוחות. שווה לקחת את הזמן כדי לברר מה היא הכי אוהבת בגופה ולהקדיש לאזור הזה את מלוא תשומת הלב.

9. ולמרבה הצער, נשים מסוימות פשוט אף פעם לא ממש נהנות מסקס

הסברים פשוטים להימנעות מסקס, כמו "אני עייפה" או "אני לא מרגישה טוב", עלולים להסתיר בעיות מורכבות יותר. חשוב לא להתייחס להסברים האלה כאל "תירוצים". אם כי, לפעמים אשה יכולה להיות פשוט עייפה. וגם זה בסדר גמור.

עבור נשים מסוימות, כאב או אי נוחות בזמן הסקס יכולים להיות תוצאה של העדפת חדירה וגינלית על פני אקטים מיניים אחרים. עבור נשים אחרות, אי הנוחות עלולה להיגרם בשל הפרעה גופנית, המקשה עליהן ליהנות מיחסי מין. מחקרים מראים שוב ושוב שכמעט מחצית מהנשים סובלות מהפרעה מינית כלשהי, החל מכאב בעת קיום יחסי מין וכלה בדחף מיני נמוך באופן קבוע. בנוסף, יש כמובן מצבים מיוחדים שעלולים לגרום כאבים בעת קיום יחסי מין, כמו וגיניסמוס, שכרוך בעוויתות שריר בלתי רצוניות באזור הנרתיק, הגורמות להצרתו ולפעמים גם לנעילתו. אם בת הזוג שלך סובלת מהסימפטומים האלה, חשוב לגלות הבנה.

10. כשיש ספק, דבר איתה

מעל הכל, כדי ליהנות מסקס טוב צריך תקשורת טובה וכנה. אם אתה לא בטוח איך היא מרגישה – למה שלא פשוט תשאל אותה?

מאנגלית: שרית פרקול