10 טיפים מנצחים לכושר

אנה ארונוב, שבקרוב תככב בערוץ 2 כשופטת בתחרות ריקוד, מתאמנת לא מעט וכדי לשמור על הגוף החטוב שלה, היא מקפידה על כמה כללי ברזל, אותם היא חשפה עבורנו במיוחד על סט הצילומים לאופנת “ג’אמפ”. אז קדימה, לקום מהספה!

28/02/2017
יסמין לוי קבלו עדכונים מיסמין לוי
  • בדואר
  • RSS

את אנה ארונוב כולכן מכירות, היא זו שכבשה את לבנו בתנועות ריקוד מורכבות ב”רוקדים עם כוכבים” ואחר כך הוכיחה תעצומות נפש  ב”הישרדות VIP”. על הדרך היא קטפה כמה קמפיינים ונשארה בתודעה ובימים אלה, היא צולמה לרשת האופנה JUMP, לצד דנה גרוצקי, מ”גיא פינס”. בשנים האחרונות ארונוב גם הפכה לגורו כושר לא קטן, עם לא מעט עוקבים. היא לא סתם נראית כמו שהיא נראית. כלומר, אוקי, יש לה גנטיקה מעולה אבל היא עובדת קשה כדי לשמור על הפיגורה.

ארונוב, שזכתה במקום ה-2, במירוץ תל אביב שהתקיים לאחרונה, הסכימה לגלות לנו את כללי הברזל שלה בכל הנוגע לכושר ואם זה מה שיזיז אותנו מהספה, אז אין לנו מה להפסיד. לצד האימונים הקבועים שלה, היא עומדת להיות שופטת בתוכנית חדשה בערוץ 2, בה יחפשו את הרקדנים הבאים של ישראל אז אם התגעגעתן אליה יש למה לחכות.

אין לי שום שאיפות לנסות להתקבל לשם, אסתפק שלעשות הליכה של 5 דקות בחוץ.

אנה ארונוב צילום רפי דלויה

10 טיפים לכושר אנה ארונוב:

1. זמן לא מתפנה – השלב הראשון הוא תמיד לקבל את ההחלטה. לאף אחד אין את המשאב היקר הזה ולכן, לעולם לא יגיע הרגע הפנוי לעשות ספור.  זאת חייבת להיות החלטה. מתנה לעצמנו לגוף ולנשמה.

2. הליכה/ריצה – אני ממליצה על אימוני ריצה/הליכה מחוץ לבית, לפחות פעמיים בשבוע. היציאה מהבית משחררת את הנפש ובסוף הפעולה תהפוך לחלק מהשגרה היומית שלך. אני ממליצה להפוך את זמן הכושר לרחב יותר. למשל, לשלב מפגש עם חברה לפני או אחרי. או כל דבר אחר שלא ממש יוצא לכן לעשות. תהפכי את הזמן לאיכותי.

3. תזונה נכונה – חשוב לאזן ארוחות מבחינת חלבונים ופחמימות. מעבר לשאיפה לאכול נכון ובריא, תזונה נכונה משרה נינוחות בגוף לאורך כל היום. אני ממליצה לשים על זה דגש יומי כי לי זה ממש שינה את החיים.

4. מים – להקפיד על שתייה מרובה, במיוחד בחורף, גם כשלא מרגישים צורך לשתות כלום עדיין ניתן להתייבש. שתו לפחות שני ליטר מים.

אנה ארונוב בג'אמפ

5. למצוא מקור עיסוק שמתחברים אליו – להתנסות ולהתמיד לפחות פעמיים בשבוע. לא כל אחת אוהבת לרוץ וכושר זה מאוד אישי. אני ממליצה לכן למצוא את אהבה שלכן ולנסות אותה כמה שיותר. את תדעי מה הכי טוב לך.

6. להשתדל לעשות ספורט עם בגדים שאת אוהבת העיקר שתרגישי טוב וסקסית. כולנו אוהבות להתלבש ולהיראות טוב ואין סיבה שנתאמן בסמרטוטים. היום יש המון מותגים ובגדי ספורט מגניבים, שממש עושים חשק לצאת לשופינג ואז להתאמן בתוכם. הכנת הבגדים לאימון מוסיפים לחוויה ויעוררו בך חשק לצאת מהבית.

אנה ארונוב ודנה גרוצקי

7. תציבי לעצמך מטרות ויעדים קצרים וארוכים כדי לצבור הצלחות. אחד הדברים החשובים ביותר בכושר הוא יעדים. לפעמים אנחנו נוטים לעשות את זה בלי להציב יעד. בעיני זה מוריד מההנאה כי כולנו אוהבים להצליח. תקבעי לך יעדים שמתאימים לך ותכבשי אותם. תחושת הסיפוק תלווה אותך לאורך כל היום ואין מדהים מזה.

8. תשתפי את האימונים ברשתות החברתיות – הפידבקים עוזרים להתמיד וזה נותן דרייב להצליח בתהליך. גם ככה החיים של כולנו הן סביב הרשתות החברתיות, תשפו ותעלו את עצמכן באימונים, לפני ואחרי ותראו כמה שזה יגביר את החשק לחזור ולהתמיד.

אנה ארונוב ודנה גרוצקי

9. להפוך את הספורט לחברתי – לקבוע לו”ז לפני ואחרי ולהכניס את הכושר לשגרה  שלך. המטרה היא להפוך את החוויה לכיף טהור שמתאים לך וליום שלך. הימים של כולנו עמוסים מאוד וכושר צריך להיות אירוע קבוע בחיינו. ככה נוכל להתמיד ולהנות, מבלי להילחץ ולהרגיש רגשות אשמה רק כי לא הספקנו.

10. אהבה עצמית – תאהבי את עצמך דווקא דרך הכושר והחיבור לגוף. הכושר יעצים אותך!

יפה בגינס צילום רפי דלויה

סלפי אנה צילום רפי דלויה

צילום קמפיין: דודי חסון. צילום מאחורי הקלעים: רפי דלויה




מיטב הכתבות והבלוגים של סלונה: בסלולרי שלך | במייל שלך

בחזרה למעלה