תמונת ההריון של שירי מימון

הזמרת ההריונית הצטלמה עם בגד הים הכי מיוחד שתראו על החוף וגרפה אינספור מחמאות מגולשות. אז אם תהיתן איך באמת נראית כוכבת רשת אז בדיוק ככה. שיא השיק

זהו, הקיץ בפתח וזה אומר ששוב אנחנו צריכות לחפש בגד ים – הסיוט של כל אשה. מי שכבר לא תצטרך לחפש אחד היא הזמרת שירי מימון, שהעלתה תמונת כובשת לרשת ובה היא מצולמת עם בגד ים שלם מיוחד וצבעוני שלא רואים כל יום. מימון, הנמצאת בימים אלה בהריון מתקדם, נראתה רגועה ומבסוטה מתחת לשמש החמימה והציגה שיק ססגוני לתפארת.

תמונות הריון של סלבריטאיות הפכו כבר מזמן לסנסציה בעולם. אם פעם הן העדיפו לחכות שהחודשים הארוכים יחלפו עד שיצטלמו שוב בבגד ים זעיר, היום הן יודעות שהן יזכו במחמאות רבות ואינספור לייקים ברשתות החברתיות. בזכות דמי מור החלוצה, שהצטלמה עם בטן הריונית לשער הבלתי נשכח ההוא של "ואניטי פייר", יותר ויותר ידועניות נחשפות בתמונות בזמן ההריון. הרבה מהן הצטלמו עם הבטן לשערי מגזינים והפקות והיו כאלו שאפילו הצליחו להיראות עדיין כמו פאשניסטיות אמיתיות – כגון בלייק לייבלי ונטלי פורטמן, שהפגיזו מלתחה הורסת במהלך כל 9 החודשים.

בארץ לראות סטאריות בהריון זה קצת פחות מרתק מאחר ולרובן אין סטייל בימים רגילים אז אין מה לצפות שבתקופת ההריון הן יביאו אותה בבשורה מלהיבה. במילים אחרות, אתן בהחלט יכולות לעוף על בגד הים המקורי של מימון ולפרגן לה בענק. הבחורה שיחקה אותה וכנראה שזו הכוונה האמיתית של המונח "כוכבת רשת".

אולי עוד יעניין אותך לקרוא:

 אליזבת הרלי בביקיני בגיל 52

תמונת הביקיני הלוהטת של ברוק שילדס

שירי מימון בבגד ים