תמונות חדשות של הנסיך לואי

בית המלוכה העלה כמה תמונות חדשות של הנסיך הקטן לבית קיימברידג' ומה נגיד, מדובר במתוק אמיתי עם חיוך ממיס לב

לרגל יום הולדתו הראשון, הדוכסית קייט מידלטון תיעדה את בנה, הנסיך לואי, בחצר ביתם בנורפולק ומה נגיד, מדובר בילד מתוק להפליא. בית המלוכה שיחרר אתמול את התמונות הממיסות ברשתות החברתיות וכצפוי, התלהבות הגולשים הייתה רבה. חדי אבחנה שמו לב שהנסיך הקטן לא ממש דומה לוויליאם או לקייט וכנראה שהוא אימץ את המראה של מישהו אחר במשפחה המקסימה. אולי המלכה אליזבת'?
לואי נראה בתמונות נטול דאגות (כמצופה מתינוק שחייו דבש) והוא לבוש באופן חורפי עדיין כשעל הסוודר רקום כלבלב קטן. ניכר כי מידלטון היא צלמת לא רעה בכלל ובהחלט יכלה לפתח קריירה מעניינת בתחום הפורטרטים. אגב, אין זו הפעם הראשונה שהיא מצלמת את ילדיה, גם בעבר היא שיחררה תמונות משפחתיות נדירות. בימים אלה אנשים רבים דווקא מחכים לראות תינוק אחר, של מייגן מרקל והנסיך הארי, אבל הזוג הודיע רשמית שהוא לא יודיע על הלידה ברגע שהיא תתקיים אלא תחליט לבשר לכולם רק "אחרי שחגגנו עם חיק המשפחה".

הנסיך לואי צילום קייט מידלטון

החלטה זו, לצד ההחלטות לא ללדת בלינדו או להיעזר בצוות הרופאיםהמעולה  של בית המלוכה, עוררה זעם רב בקרב בריטים רבים שדרשו לראות תמונות של התינוק אחרי הלידה, כנהוג במשפחת המלוכה הבריטית וכי אם הארי ומייגן כל כך רוצים לפתע פרטיות אז שיחזירו את התארים ויחיו כאנשים פרטיים ויממנו את עצמם. לדבריהם של הגולשים, אם הבריטים משלמים מיסים ואחראים לכך שבני המשפחה יכולים לחיות בראוותנות אז "מגיע להם" בתמורה לקבל תיעוד של הרגעים המאושרים של בני המשפחה.

הנסיך לואי צילום קייט מידלטון

סוגיית הלידה הקרבה של מייגן והארי הגיעה גם ל"ניו יורק טיימס" ושם ניכר בתגובות כי לאמריקאים יש דעה קצת אחרת לגבי הזוג ומבחינתם, ששניהם יציגו את התינוק מתי שהם ירצו וכי הם "אנשים פרטיים" ותינוק אינו "חפץ". מה שרבים לא יודעים זה שהתינוק "שייך" מבחינה חוקית  למלכה אליזבת' ולבית המלוכה אבל המלכה בינתיים לא התערבה והיא מניחה להם לחיות כאוות נפשם, בעיקר כי הארי הוא רק הטוען השישי לכתר ולא יהיה מלך אף פעם.
הנסיך לואי צילום קייט מידלטון
צד סוגיית התמונות לאחר הלידה, בימים האחרונים דווח כי לאחר הלידה מייגן והארי שוקלים לעבור לאפריקה לזמן מסויים והבריטים פירשו זאת כ"גירוש עדין". אין זה סוד אבל שני אלה לא מצליחים לגרום לעם הבריטי לחבב אותם ומאז שמייגן נכנסה לחייו של הארי, הוא איבד הרבה מאוד נקודות זכות אצל הבריטים. אולי באפריקה הם ימצאן את הפרטיות שהם לפתע כה רוצים.

התמונה הקודמת של לואי, מכריסמס:

ברכת כריסמס קייט, ויליאם והילדים צילום: פייסבוק