תיעוד נדיר: אשה ילדה תינוק באמצע המסדרון

ג'ס הוגאן הבינה שהיא יולדת בעודה צועדת במסדרון בית החולים לצד בעלה. צלמת תיעדה את האירוע המהפנט שלב אחר שלב. צפו בתמונות

תמונות לידה מיסודן הן עוצמתיות, מרגשות ומזכירות לנו את אחת מתופעות הטבע המהפנטות שיש – הבאת חיים חדשים לעולם. בעבר פרסמנו תמונות נפלאות מתחרויות הצילום "לידה" 2016 ו-גם את אלו שזכו בשנת 2017 אבל ספק אם נתקלתם אי פעם בתצלומים כמו אלה המובאים לפניכם, שצילמה תמי קארין מ-Little Leapling Photography. הצלמת  שהייתה ברגע הנכון ובזמן הנכון, תיעדה את ג'ס הוגאן יולדת את בנה התינוק באמצע מסדרון בבית חולים בקנזס.
שום דבר לא הכין את ג'ס ללידה המהירה והמפתיעה של מקס. בימים שקדמו לללידה, ג'ס סבלה מצירים קשים ומרובים ובשלב כלשהו היא האמינה שתצטרך לעבור זירוז לידה. בעודה מתכננת איך תלד בכלל בביתה, הרגישה ג'ס שמקס רוצה לצאת ומיד. בעלה טראוויס כבר הכין את התיקים וחיכה לה עם האוטו בחוץ ובדרך לבית החולים צרחה ג'ס שהיא עומדת ללדת בעוד שטראוויס צפר בטירוף. לבסוף, השניים הגיעו ובעודם באמצע המסדרון, החלה ג'ס לצרוח והבינה שזהו זה, היא יולדת.
בהתחלה לא היה אף אחד בסביבה שיכול היה לעזור להם. הצלמת, שהייתה אמורה לצלם עבורם אלבום לידה רגיל, בדיוק הגיעה והייתה עדה לדרמה הלא צפוייה. "הצלמת ניגשה לפקידת הקבלה ואמרה לה שאני יולדת", סיפרה ג'ס. "היא הסבירה לה שאני זקוקה לעזרה מידית. מתברר שהפקידה לא ממש הבינה את הדחיפות".
"או מיי גוד, הוא מגיח", היו מילותיה הבאות של ג'ס, שהפשילה את מכנסיה אחרי שהרגישה שראש התינוק מתחיל לבצבץ החוצה. "הושטתי יד למטה ויכולתי להרגיש את ראשו בכף ידי. הבטתי בבעלי ואמרתי 'טראוויס! תפוס אותו!'. מבלי להסס, הוא עשה זאת וגופי פשוט דחף את שאר גופו של מקס החוצה. בזמן הזה הצלמת המשיכה לצלם תוך כדי שהיא קוראת לעזרה".
בתמונות הנדירות רואים כיצד האחיות מגיעות ברגע האחרון ומסייעות לג'ס. "זאת הייתה הלידה הכי מטורפת שלי", סיפרה  ג'ס שילדה בן ראשון לאחר 5 בנות. "הלידה אמנם לא הלכה כמתוכננת אבל זכיתי לתינוק בריא ולתמיכה מדהימה מאנשים שהיו לצדנו. הלידה הייתה יפהפיה ולנצח אוהב את הזיכרון ממנה".

הלידה של ג'ס, מתועדת שלב אחר שלב:

לידה במסדרון צילום:  Tammy Karin, Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 2  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 3  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 4  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 5  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 5  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 8  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 9  Little Leapling Photography.

לידה במסדרון 10  Little Leapling Photography.

צילום: Tammy KarinLittle Leapling Photography