שרון סטון מצטלמת בביקיני בגיל 59

שחקנית הקולנוע צולמה משתזפת להנאתה בביקיני על שפת יאכטה במונטנה. התמונה גרפה עשרות אלפי לייקים והזכירה לכולנו שאפשר להיראות נפלא בכל גיל

אנחנו רגילים להיתקל ברשתות החברתיות בתמונות של בחורות צעירות בבגדי ים אבל לא בכל יום מתפרסם תצלום של השחקנית שרון סטון, 59, בביקיני זעיר בגוון תכלת שמזכירה לכולנו שאפשר להיראות נהדר בכל גיל. התמונה, שגרפה עשרות אלפי לייקים, תועדה במסגרת חופשה משפחתית במונטנה והבונוס: הנוף ההררי הקסום ברקע.

בתמונה רואים את הטבע במלוא תפארתו ואי אפשר לא לפנטז על הפלגה במים הצלולים והנקיים של מונטנה. בדרך כלל אנחנו עדים לכוכבים הוליוודיים נופשים במקומות אקזוטיים על הפלנטה אבל סטון מראה לכולם שלא צריך לחגוג באי פרטי מחוץ לאמריקה כדי לחיות את החיים הטובים. הגולשים, כצפוי, הגיבו בהתלהבות: "מדהימה!", "וואו, איזה יופי!", "סקסית ברמות!" היו רק חלק מהתגובות האוהדות מאנשים ששמחו לראות את סטון חושפת בגאווה את הפיגורה, ללא פוטושופ, רגע לפני גיל שישים.

שרון סטון על יאכטה

רבים לא יודעים זאת, אבל סטון נחשבת לאחת השחקניות החכמות בעולם. בעבר פורסם שהיא בעלת מנת משכל של 154 (לשם השוואה, לסטיבן הוקינג יש 160). היא נרשמה לכיתה ב' בגיל 5 בלבד וכבר בגיל 15 זכתה במילגה מאוניברסיטת אדינבורו בפנסילבניה. השחקנית, שגם פועלת רבות עבור ארגוני צדקה, לא נוהגת לשתף את חייה האישיים באינסטגרם אך היא עלתה לכותרות כשצילמה סלפי ללא איפור, כיכבה בתמונות עירום וכעת, עם תמונת הביקיני הזו שהפכה ויראלית מהרגע שעלתה לרשת.

ב-1987 סטון נישאה למפיק הטלוויזיה האמריקאי-יהודי, מייקל גרינבורג, ממנו התגרשה ב-1990. כעבור שמונה שנים היא התחתנה בשנית, עם איש התקשורת האמריקאי-יהודי, פיל ברונשטיין, עורך העיתון "San Francisco Examiner". אך גם הנישואים הללו לא צלחו והשניים התגרשו ב-2004, לאחר שברונשטיין סבל מהתקף לב חמור.

שרון סטון וילדיה

סטון, אם לשלושה ילדים מאומצים, קצת נעלמה מהתודעה מאז סרט הקאלט, "אינסטינקט בסיסי". היא השתתפה בסרטים שונים אבל לא הצליחה לשחזר את ימי התהילה ההם. היא ביקרה פעמיים בישראל, פעם אחת ב-2006, במסגרת יום האשה הבינלאומי ובפעם השנייה, לכבוד יום הולדתו של נשיא המדינה דאז, שמעון פרס.