שנתיים אחרי: סרטון החתונה של בר רפאלי

הדוגמנית, הנמצאת בהריון שני, שיתפה את סרטון החתונה שלה עם עדי עזרא לכבוד יום הנישואין השני שלהם. צפינו, התרגשנו והרגשנו לרגע כמו חבריה – עד הפעם הבא שהיא תדרוש פרטיות

בר רפאלי הנוסטלגית העלתה בשנתיים דיליי את סרטון החתונה שלה עם בעלה, עדי עזרא. בסרטון המרטיט רואים כדור פורח, הרבה חיוכים, ריקודים, חיבוקים ולא מעט גלאם. רפאלי, שהחליפה שתי שמלות במהלך הערב, נראתה מאושרת כמצופה ביום חתונתה ורק עכשיו, לכבוד יום הנישואין של הזוג, הרגישה בשלה לשתף את הסרטון האינטימי, שצולם על ידי פיפל פוטוגרפי, בפני 2.5 מיליון עוקביה.

מאז החתונה הספיקו השניים להביא את ליב התינוקת (מתי נזכה לראות אותה כבר?) ובימים אלה רפאלי בהריון מתקדם שני. כנראה שהרגיעה בה היא נמצאת, כאשר צלמי הפפראצי אורבים בעיקר לגל גדות, גרמו לה להשתחרר קצת ולהעניק לנו הצצה נדירה לתוך חייה הפרטיים. לצד הסרטון כתבה: "שנתיים של נישואים, אנחנו עוד מעט נהיה ארבעה אבל אתה תמיד תהיה החצי השני שלי. אוהבת אותך כל יום יותר. לילה בלתי נשכח".

יש משהו מוזר בלצפות בתיעוד של זוג סלבריטאים בסרטון שהוא מצד אחד הכי ספונטני ומצד שני, הכי מודע לעצמו. בכל זאת, מדובר בבר רפאלי. מאז שהיא ילדה בת חמש היא רגילה לפלאשים בעיניים. כל צעד שלה מודע לעצמו. אפילו פרצי הצחוק אולי מתוזמנים. האדם הצופה בה מרגיש לרגע מוזמן לתוך עולמה הנוצץ ונטול הדאגות לכאורה. לכמה רגעים מרגישים כמו הבסטיז שלה, יושבים מאחורי מסך ומפרגנים, בטח מפרגנים. עם האקס, ליאונרדו דיקפריו (שעדיין מלקט דוגמניות בלונדיניות וצעירות מקטלוג 'ויקטוריה סיקרט') לא יצא הסוף ההוליוודי שציפינו לו אבל הנה, היא פורחת מאהבה.

כאשר רפאלי מזמינה אותנו להתארח לכמה שניות בחתונתה, היא כמו אומרת "אתם יקרים לי" והצופים ממלאים את תפקידם נאמנה – נמסים וממהרים להשאיר תגובות משתפכות. נפעמים מהעובדה שהדוגמנית הכי מתוקשרת בארץ זרקה להם עצם קטן מהרבע עוף בחתונה. מה נותר, אם לא ללעוס בחדווה את הרגעים הקטנים-גדולים האלה. עד הפעם הבאה שהיא תסתיר את פניה ותדרוש פרטיות.