שופינג מסביב לעולם

אוהבי השופינג שימו לב – שבעה יעדי קניות פופולריים ברחבי העולם שכדאי להכיר וגם המלצות למלונות, כי צריך לנוח ולשים את השקיות

ישנן דרכים רבות להרים את מצב הרוח, אבל שופינג הוא ללא ספק בחירה פופולרית בקרב ישראלים רבים, במיוחד כאשר הם נוסעים לחו"ל.  בנוסף, קניות הן אחת הדרכים הטובות ביותר להכיר מקום בו אתם מבקרים.
אתר הזמנת הנסיעות Agoda.com, ממליץ על שבעה יעדי קניות פופולריים ברחבי העולם שכדאי להכיר:

shopping צילום:  AGODA

יעדים למחפשי מציאות

אם אתם לא מפחדים לחרוש דרך מגוון מסחרר של פריטים כדי למצוא את העסקה הטובה ביותר, הנה שתי מטרות באסיה שכדאי לשקול:
בנגקוק, תאילנד
בנגקוק, עיר שלא ישנה לעולם, היא חלומו של כל שופוהוליק. מציאות אמיתיות ניתן למצוא בשווקים של בנגקוק בהם ניתן למצוא הכול – פריטי אופנה, כלים ואביזרים לבית וגם לנהל משא ומתן על המחירים.
שוק סוף השבוע של Chatuchak הוא אחד השווקים הגדולים בעולם, עם יותר מ -15,000 דוכנים ולמעלה מ- 200,000 מבקרים בסוף שבוע טיפוסי. עבור ינשופי הלילה, בנגקוק היא יעד תוסס עם שווקי לילה צבעוניים כמו טלאד רוד פאי, שוק קאו סן לילה, שוק הלילה Patpong ועוד.
מלון apartelle-jatujak-hotel השוכן בלב אזור לאדפראו (Ladprao) בבנגקוק במרחק של רק 10 דקות נסיעה משוק צ'אטוצ'אק (Chatuchak) הוא מקום לינה מומלץ ,כיוון שכאשר אתם עייפים מלפלס דרככם דרך הקהל הרב ברחובות, תוכלו להמשיך במסע הקניות שלכם בנוחות, עם מיזוג אוויר, בקניונים הסמוכים לו – יוניון קניון ו- Central Plaza Ladprao.

   Apartelle Jatujak Hotel

סיאול, דרום קוריאה
מדורגת כיעד השביעי הפופולרי ביותר באסיה בשנת 2018, סיאול היא גן עדן לשופוהוליקים, עם קניונים ושווקים הפתוחים עד שעות הקטנות של הלילה. מומלץ לבדוק את הקניונים הסיטונאיים באזור הקניות Dongdaemun שבו משיגים את המחירים הטובים ביותר אם רוכשים שלושה פריטים או יותר. או ברחוב הקניות Ewha Woman’s University, שמציע מחירים ידידותיים בשל קרבתו לאוניברסיטה ולקהל הסטודנטים.
בסוף יום קניות עמוס תוכלו לנוח בבית הנעים House Sarah Brooklyn in Seoul, דירה מודרנית ומרווחת במרחק של 1.3 ק"מ בלבד משוק דונגדאמון (Dongdaemun). עם ארבעה חדרי שינה, והרבה מקום לכם ולשקיות הקניות!

יעדים מומלצים עבור אוהבי האופנה

אם אתם מעודכנים בסגנונות והטרנדים העדכניים ביותר, להלן שלושה יעדים אשר יעודדו אתכם לרענן את הארון:
מילאנו, איטליה
אנשי אופנה מכירים את מילאנו, שם נולדו כמה מהמותגים המפורסמים ביותר. לפני שמתחילים לשוטט בין חנויות מותגי האופנה הפזורות ברחבי העיר, מומלץ לקבל השראה ממאות המוצגים הייחודיים והמהממים במוזיאון Armani/Silos, שהושק על ידי מעצב הנודע, ג'ורג'יו ארמאני. אח"כ כדאי לנסוע ל- Fidenza Village Factory Outlet, הממוקם כשעה ממילאנו, שם תמצאו למעלה מ -100 בוטיקים בינלאומיים קמעונאים במחירים מוזלים לאורך כל השנה.
ואם תרצו לשלב גם ביקור במקומות מרכזיים ומעניינים בעיר, תוכלו להתאכסן ב- the-street-milano-duomo מלון המציע חדרים בסגנון עכשווי בלב מילאנו, במרחק הליכה ממקומות מפורסמים רבים.

shopping - the-street-milano-duomo צילום: אגודה

ניו יורק, ארצות הברית
בירת האופנה של ארצות הברית לא תאכזב שופוהוליקים, עם מגוון של חנויות כלבו גדולות, מותגי אופנה, חנויות בוטיק ועוד. למרות היותה אחת הערים היקרות ביותר באמריקה, עדיין אפשר לקנות בניו יורק גם אם אתם מוגבלים בתקציב. הנה טיפ – אם אתם לא מחפשים לרכוש רק את האופנה העדכנית ביותר, ניתן לרכוש בגדי מעצבים בחנויות הנחה כמו Nordstrom Rack או Century 21, אשר יש להן כמה חנויות עודפים ברחבי העיר.
עבור אלה שרוצים להתפנק, מומלץ להזמין שהייה מפוארת בסוויטה בהשראת מעצב האופנה האייקוני, כריסטיאן דיור, ב- the-st-regis-new-york המציע אלגנטיות יוקרתית שיקית ברמה גבוהה, ומגיע עם מתקני נוחות מהשורה הראשונה ושירותי פרימיום, לרבות משרת אישי צמוד עם ההגעה.

צילום: אגודה shopping - st Regis NY

פריס, צרפת
פריז ידועה כמרכז האופנה של אירופה, ושופינג ועיר האורות הולכים יד ביד. מאלו שמחפשים מותגי יוקרה ועד המעוניינים בשווקי הפשפשים, פריז מציעה משהו לכולם. מומלץ לבקר בשוק הפשפשים Saint-Ouen שם תוכלו למצא מגוון מסחרר של אוצרות עתיקים, בגדי וינטג', תיקים ונעליים.
הישארו במלון מריניאן שאנז אליזה – hotel-marignan-champs-elysees הממוקם בלב הפעילות הקמעונאית, אך גם בקרבת האטרקציות התרבותיות של פריז.

shopping  - hotel-marignan-champs-elysees צילום: אגודה

יעדים עבור אספנים

אם אתם נהנים לרכוש פריטים יחידים במינם או אוספים פריטים ייחודיים-אותנטיים מכל מדינה בה אתם מבקרים, הנה יעד שיצית לכם את הדמיון.
אוסקה – יפן 
לא הרבה יודעים זאת, אבל אוסקה מציעה אוצרות וינטג' נסתרים ברחובות שלה. חובבי עתיקות יבלו יום שלם במובלעת האקלקטית של רחוב Oimatsu-Dori – עם כ -90 חנויות וגלריות לאמנות, האזור היה פעם עיר לסטודנטים וכעת הוא מהווה בית לסוחרי עתיקות.
לחובבי הוינטג' מומלץ לבדוק את מלון hotel-public-jam לשהות ייחודית.

איסטנבול – טורקיה 
ביקור באיסטנבול אינו שלם מבלי לבקר בשוק התבלינים המפורסם, שוק צבעוני שבו ניתן לקנות לא רק תבלינים מקומיים, אלא גם קפה טורקי ופירות יבשים, כמו גם פריטי מזכרות יפים כמו קמעות בצורת עין, כלי קרמיקה צבעוניים ועוד, וכמובן לא לשכוח להתמקח עם הסוחרים.
תוכלו לראות ולהיראות באזור Karakoy המתפתח של איסטנבול, שם תוכלו לבקר בגלריות כדי לטעום קצת מסצנת האמנות המתפתחת של טורקיה ולרכוש עיצובים מקומיים ב- Souq Karakoy, שוק פופ-אפ מסקרן.
מומלץ לאגור כוחות בין השיטוטים ב- 10-karakoy-istanbul מלון עם עיצוב עכשווי שממוקם ליד קניונים פופולריים כמו מרכז Cevahir.

 צילומים באדיבות Agoda.com