רשת האופנה הפולנית נחתה בישראל

אחרי ציפיה של חודשים ארוכים, רשת האופנה הפולנית "ריזרבד" פותחת השבוע סניף ראשון בישראל. האם ההשוואה לזארה מוצדקת ומה טווח המחירים? כל הפרטים

חנות ריזרבד בקניון איילון -צילום אלעד גוטמן

לפני כעשרה חודשים דיווחנו לראשונה על הגעתו של המותג הפולני RESERVED לישראל. השבוע זה קורה בפועל.

היום (רביעי, 15.8.18 בשעה 17:00), נפתח באופן רשמי הסניף הראשון של המותג המדובר, המכונה בפי העם "זארה הפולני", בקניון אילון ברמת גן. הסניף הישראלי מצטרף ל-468 סניפי הרשת שפזורים בעשרות ערים באירופה, בניהן: לונדון, ברלין, פראג, מוסקבה, וורשה ועוד.

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

הקולקציה הראשונה שתוצג בחנות היא זו של סתיו/חורף 2018. כצפוי מרשת אופנה מהירה ונגישה, ניתן למצוא בה את כל הטרנדים החמים של העונה ובראשם פריטים בסגנון רטרו והשפעות חזקות משנות ה-70.  תמצאו כאן שמלות מידי בהדפסים פרחוניים וגיאומטריים, שמלות מעיל עם כפתורים וחגורת מותן, חצאיות A, מכנסיים ואוברולים מקורדרוי, סריגי גולף צבעוניים, בגדי גוף, חולצות אריג דקיקות במבחר הדפסים, ג'ינסים, מעילי טרנץ', מעילי צמר גדולים בהדפסי משבצות, ז'קטים מקורדרוי ועור, מעילים דמויי פרווה ועוד ועוד.

פלטת הצבעים שאובה גם היא מעולם הרטרו שהמותג ביקש לברוא מחדש בקולקציה הנוכחית ומבוססת על גווני חרדל, ירוק בקבוק, כחול, סגול כהה וחום. במותג מבטיחים שמדי שבוע תיכנס לחנות קולקציית קפסולה חדשה של מעצבים ומשפיענים מרחבי העולם.

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

את קולקצית הביגוד משלימה מחלקת אביזרים עשירה שכוללת נעליים (בולטים למשל מגפי ז'מש גבוהים ונעלי סירה על עקב באימום סגור ובצבעים נהדרים), תיקים במבחר גדלים ליום ולערב, חגורות, צעיפים, משקפי שמש וכובעים.

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

לא לגמרי ברור מי הדביק לרשת את הכינוי "זארה הפולנית", אבל בפועל ההבדלים בין 2 הרשתות ניכרים מיד עם הכניסה לחנות ולמען האמת, אין סיבה לערוך ביניהן השוואה כי כל אחת מהן עומדת לגמרי בפני עצמה וככל הנראה גם פונה לקהלים שונים.

מעבר לעובדה שטווח המחירים של ריזרבד נמוך משמעותית מזה של זארה, נראה שבאופן כללי הקהל של הרשת הפולנית צעיר יותר, כזה שמחפש טרנדים חולפים ומעדיף כמות על איכות (עם זאת, ממבט מהיר, נראה שאיכות הפריטים אינה שונה, לטוב או לרע, מזו של רשתות אופנה מהירה אחרות). ולחידוד הנקודה – אם בזארה שואבים השראה ברורה ממותגי העל ונותנים מקום של כבוד גם לקלאסיקות ולפריטים על זמניים, בריזרבד מתמחים בתרגום מהיר (ומוצלח ברובו) של טרנדים המוניים ובתחלופה גבוהה של פריטים חד עונתיים.

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

רזרבד, סתיו חורף 2018. צילום: יח"צ חו"ל

RESERVED148181 (7)

ריזרבד סתיו חורף 2018. צילום- יחצ חול (9)

מחירי המותג בישראל יהיו זהים למחירים באירופה. טווח מחירים: 29.90 – 299 שקל (מעילים עד 399 שקל).

ריזרבד בפייסבוק 

ריזרבד צילום יח"צ חו"ל

רזרבד. צילום: יח"צ חו"ל

רזרבד. צילום: יח"צ חו"ל

ריזרבד צילום יח"צ חו"ל

ריזרבד צילום יח"צ חו"ל

ריזרבד. צילום יח"צ חו"ל

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק