רק מה שאת אוהבת: 5 מתנות לגיל 50

מזל טוב! את בת 50. תקופת חיים סוערת ומרגשת מאחורייך, ותקופה סוערת ומרגשת לא פחות לפנייך. לכבוד החלפת הקידומת, ולמען חוויות חדשות, אספנו 5 רעיונות למתנות מושלמות לגיל 50

קשה להאמין אבל את תיכף בת 50. אמנם נדמה לך שרק אתמול חזרת מהטיול הראשון שלך בהודו, אבל המזרח, יא חביבתי, מתגעגע, הוא לא ראה אותך כבר קרוב ל-20 שנה. תסתכלי סביבך ותראי כמה כיף לך: שנות ה-40 שלך חלפו, משאירות איתן מאחור את משברי אמצע החיים (כמה פאסה), ומעבירות אותך לפאזה חדשה ומשוחררת בה את חכמה מספיק להיזכר במה שפעם כבר ידעת: באנו ליהנות! אז עכשיו, עם קצת פרספקטיבה, באמת הגיע זמנך לחזור ולחגוג את החיים שלך, ומה יותר חגיגי ממתנה ענקית שתציין את כברת הדרך המכובדת שכבר עשית, אחת כזו בלתי נשכחת, שתקחי איתך מכאן והלאה לשנים הבאות.

כיוון שחגיגות הן מושג סובייקטיבי, אנחנו מציעים לך או לאהובייך 5 מתנות שונות ומגוונות שישמחו אותך ויזכירו לך כמה כיף לחיות.

לפאשניסטה: תיק "בירקין" של בית האופנה הרמס

תיק בירקין (צילום: getty images)

זוכרת את הרגע ההוא ב"סקס והעיר הגדולה", כשסמנתה קונה תיק בירקין של הרמס, רק כי היא הצליחה בגדול? אז אותו דבר רק בשבילך. אכן עשית את זה. גיל 50 הוא סמל סטטוס, ואם את פאשניסטה, ה"בירקין" ימתג אותך בדיוק איפה שאת רוצה להיות: בטופ.

לחוגגת המופתעת: הפקת סרט שהוא כל כולו את ומשפחתך

מתנות לגיל 50 (צילום: שאטרסטוק)

זה הזמן להיפגש, לחטט בארכיונים, לחפור באלבומים,להאזין לתקליטים, למצוא את רגעי השיא של 50 השנים האחרונות ולתמצת אותם לכדי סרטון מרגש (ויש להודות שגם טיפה מביך) , מצחיק ובלתי נשכח על כלת השמחה. פעם זה היה נורא מסובך, אבל היום בכל בית יש סמרטפון עם מצלמת וידאו, ובכל מחשב יש תוכנת עריכה שאם מעט השקעה יאפשרו את התענוג. לאלה מכם שרוצים להשקיע, אפשר גם לפנות לחברות הפקה קטנות שתפיק, תצלם ותערוך עבורכם ותעזור עם רעיונות.

למלכה שבתוכך: "מלכת המדבר" ביעד אקזוטי – בפיליפינים, לאוס או גואטמלה

מלכת המדבר לגיל 50 (צילום: סיגל יושע)

הנה מתנה שהיא באמת חוויה בלתי נשכחת, כזו של פעם בחיים. מדובר ב- 10-עד 12 יום של מסע ג'יפים חוויתי ורגשי -ביעד אקזוטי , משהו שלא תוכלי לעשות לבד , עם קבוצה של 35 נשים די דומות לך . הזדמנות אמיתית להתנתק מהמוכר לך , מהחברות , המשפחה , לעשות משהו למען עצמך . המסלול של "מלכת המדבר" הוא כבר הרבה יותר מפנק ממה שנדמה לך , אבל תמיד במקום מאוד אותנטי , תמיד ייקח אתכן בכל יום לחוויה שונה בנופים עוצרי נשימה, וכפרים אותנטיים. והכל עם אוכל טוב, ריקודים וחברת נשים נהדרות, כמוך ובלי ציניות.. המסע הגיאוגרפי הזה הוא גם מסע רגשי בו נרקמות חברויות חדשות לחיים. היציאה למסע מותנית אמנם במיונים, אך אם את מרגישה שאת מלכה בנשמתך- את חייבת לעצמך את הניסיון כי זו בדיוק המתנה שאת צריכה. המסעות הקרובים יתקיימו בין החודשים נובמבר 2015 עד פברואר 2016. לפרטים נוספים והרשמה למיונים ניתן להיכנס לאתר האינטרנט: www.malka-net.co.il.

סוף סוף, בית החלומות שלך

בית חלומותייך לגיל 50 (צילום: שאטרסטוק)

האם את גרה בבית שתמיד חלמת לעצמך? אם לא, הנה ההזדמנות שלך להשקיע במה שלא הרשית לעצמך כל החיים: לבחור את הספה הכי נוחה ומפנקת, בדיוק בצבע שרצית, להתאים לה כריות, שטיח, וילונות, להחליף רצפות, להזיז ארונות, לשבור קירות ולהגדיל חלונות. כי הבית הוא הממלכה שלך, וכמו שכבר אמרנו, את מלכה. בשביל לצאת לדרך את יכולה לשכור מעצב/ת שיוציא לפועל את כל תשוקותייך, או לקחת את תאוותיך לידייך, ללבוש סרבל ולהתחיל לצבוע, לשבור ולהזיז.

לחובבת הטכנולוגיה: Apple watch

שעון של אפל (צילום: gettyimages)

אם את חובבת גדג'טים מושבעת, את חייבת כזה- פשוט חייבת. Apple עצבו שעון עם ממשק שמאפשר לראות כל פרט בצורה בהירה וצבעונית, ולשנות את תצוגת האפליקציות השונות על השעון בהתאמה אישית. השעון מציע מערך מחוות חדשות, ששונות מעט מאלה המוכרות מהסמארטפון ומשעונים חכמים אחרים. כך לדוגמה, במקום רטט, השעון מציע טפיחה עדינה על פרק היד שמודיעה לנו על הודעה חדשה, תזכורות ועוד. אם את בקטע של אופנה, השעון הזה אולי פחות יתאים לך, אבל אם בטכנולוגיה עסקינן – זו המתנה בשבילך. מגיע לך!

צילומים: סיגל יושע באדיבות "מלכת המדבר", Gettyimages, Shutterstock

>> הגיע הזמן לפנק את המלכה שבתוכך, היכנסי עכשיו לאתר מלכת המדבר והרשמי למיונים שיתקיימו ב- 5.11.15