רק דברים טובים: מסכת חימר

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: מסכת זוהר שעושה את העבודה במחיר מעולה, בושם מושלם לשיער ומסקרה שפוקחת את העיניים

//מסכת חימר מפתיעה במחיר מדהים//

מסכת זוהר המכילה אצה אדומה של לוריאל פריז צילום יחצ חול מחיר 59.90שח מחיר השקה

לוריאל פריז השיקו סדרת מסכות חימר מטהרות, מתוכה ניסינו את מסכת הזוהר האדומה עם גרגירים שמיועדים להסרת תאי עור מתים. שכבה דקה של המסכה שנשארה על העור כמה דקות עד ייבוש מלא ולאחריה שטיפה במים פושרים או במגבון נייר לח, מספיקה כדי להשאיר עור נקי, רענן ובוהק. לאחר השימוש העור אמנם חלק ובהיר, אבל גם מעט מכווץ ולכן יש להשתמש מיד בקרם לחות ליום או ללילה כדי שתהיה תחושה נוחה בעור.

המחיר של המסכה הפתיע את נסייניתנו שדיווחה שתנסה גם את המסכות האחרות בסדרה ורק דבר אחד מפריע – העובדה שהמסכה מגיעה בצנצנת שאליה צריך להכניס את האצבעות. אם היא הייתה מגיעה בשפופרת, חווית השימוש הייתה מושלמת.

מחיר השקה: 59.9 שקל במקום 69.9 שקל, להשיג ברשתות השיווק והפארם

//בושם מושלם לשיער//

בושם לשיער TONI&GUY

מותג השיער טוני אנד גיא השיק בישראל בושם לשיער במהדורה מוגבלת. נסיינית המדור שריססה אותו על שיערה בשבוע האחרון קובעת: רוצו להשיג לכם אחד. ל"בושם" Illuminating hair perfume יש ריח משגע שמצליח לרענן את השיער בין החפיפות והוא מוסיף לשיער ברק ממש יפה. חשוב לשים לב: לא מדובר במוצר עיצוב, אלא במוצר משלים לאחר העיצוב, כך שלא משנה איך את מעצבת את שיערך, רגע לפני שאת יוצאת, התיזי כמה שפריצים ותיהני מהניחוח ומהגימור היפה.

מחיר: 69.9 שקל, להשיג בסניפי סופר פארם.

//מסקרה מאריכה ופוקחת עיניים//

מסקרה מבית אליזבת ארדן מחיר 170 שח צילום יחצ חול

רק הגיעה והופ, מיד הפכה ללהיט אצל הנסיינית. המסקרה החדשה של אליזבת ארדן 'לאסינג אימפרשן מסקרה' מבטיחה ומקיימת להאריך ולעגל את הריסים והכל עם פיגמנט נועז, חזק ודומיננטי שאי אפשר להתעלם ממנו.

הנסיינית מדווחת גם שהמסקרה עמדה בכל הציפיות, הפרידה את הריסים והצבע היפה נשאר לשעות ארוכות. בשעות היום היא הסתפקה במשיחה אחת או שתיים ובערב השקיעה יותר כדי לקבל ריסים עוד יותר מתוחים ודומיננטיים. התוצאה בכל מקרה הייתה משביעת רצון ולמעלה מכך. יופי.

מחיר: 170 שקל ל-8.5 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

//נוסטלגיה בגרסה מעודכנת//

LB Eau Intense 2017 - 100ml_RGB דולצה וגבנה 449  נשים שח צילום יחצ

אם את מעל גיל 30-40 את ודאי זוכרת את הבושם שהיה להיט מטורף בשנות ה-90 – לייט בלו של דולצ'ה וגבאנה. אז תקשיבי, הוא חוזר והוא טוב מתמיד. Light Blue Intense מתאים בדיוק למי שחובבת את הבשמים החמצמצים, עם תווי לימון ותפוז, מורגשים היטב, שיש להם ניחוח רענן ונקי אך דומיננטי מספיק כדי ששובל ארוך יתנשא אחריך ויסובב ראשים. יש לציין גם את העובדה שהבושם עמיד מאוד והוא החזיק מעמד למספר ארוך של שעות ביום קיץ חם. לא מובן מאליו כלל!

מחיר: 349 שקל ל-50 מ"ל, 449 שקל ל-100 מ"ל, להשיג ברשתות הפארם

//טיפול משקם לשיער//

קרסטס

נסיינית המדור נשלחה למספרה של מתן חליבה בכדי לנסות את מוצרי הסדרה החדשה "ספסיפיק" של קרסטס.

"לאחר האבחון, הטיפול שנמצא מתאים לי הוא טיפול לקרקפת שומנית", היא מדווחת. "עברתי תהליך של חפיפה באמבט חפיפה (שמפו) המותאם לקרקפת שומנית, לאחר מכן הניחו על הקרקפת ושורשי השיער את המסכה ולאחר עיסוי החומר והמתנה של כ 10 דקות, שטפו את השיער, ואז שמו לי אמפולה בשיטת איירבראש על שורשי השיער וייבוש במנורת לד". ואחרי כל זה, מה התוצאות? "בסיום הטיפול השיער היה מלא ברק, נראה ומרגיש חזק יותר והתחושה היא של שיער רך ונעים". הנסיינית ממשיכה להשתמש במוצרים בבית "עם המסכה והשמפו, פשוט תענוג! השיער מרגיש רענן, בריא, חזק ומלא והכי חשוב השומניות נעלמה כלא הייתה".

הטיפול קיים גם לשיער עם קשקשים, שיער דליל ולקרקפת רגישה והוא כולל את שלושת השלבים.

מחיר: אמבט חפיפה 128 שקל ל-250 מ"ל, מסכה 179.9 שקל ל-200 מ"ל או 289 שקל ל-500 מ"ל ואמפולות נגד קשקשים/קרקפת רגישה 219 שקל ל-12 יחידות. להשיג במספרות מורשות קרסטס, www.kerastase.co.il טלמסר 1-800-301-666