רק דברים טובים: הגנה טבעית מהשמש

נסייניות סלונה בודקות מוצרי טיפוח וחוזרות לדווח. והפעם: ספריי הגנה מהשמש עם מסנני קרינה טבעיים, טיפול פנים חדשני מדהים וטיפול שיער מפנק במיוחד

//לק וקרם רגליים חדשים ומעולים//

קולקציית לקים קיץ 2017  CND

חברת CND השיקה חנות חדשה ברמת גן, צמוד למגדלי התאומים, בה נמכרים מוצרי המותג, ניתנים שירותי ביוטי וספא לציפורניים ונערכות סדנאות ללימוד מקצועות הטיפוח.

נסיינית המדור שביקרה בחנות זכתה לנסות את הלקים מסדרת הקצב הקובני שכוללת צבעים, שילובים וטכניקות קצת שונות ונועזות המחליפות את גווני הפסטל והשילובים הבנאליים, למשל בשילוב של שני צבעים על הציפורן, ציורים והדפסים וצבעים עזים. הגוונים הבולטים בקולקציה החדשה: ירוק בהיר וירוק עמוק, אדום וכתום בוהקים, אדום בורדו וכחול-ירקרק.

בנוסף, ניסתה נסייניתנו את קרם המלפפונים החדש של החברה המיועד לטיפוח הרגליים ומדווחת שהוא משובח במיוחד למי שיש לה עור יבש או סדוק וממליצה עליו לטיפול משלים ושוטף שניתן לעשות בבית באופן עצמאי.

מחיר הלקים: 55 שקל לבקבוק (ניתן להשיג גם בלק ג'ל במכוני הטיפוח), קרם רגליים: 98 שקל.

קרם מלפפונים טיפולי לכפות הרגליים מסדרת הספא של CND

ג

//מסיר איפור יעיל לעור רגיש//

סבוקלם מסיר איפור לעיניים ולפנים מחיר 69.90 שקלים צילום מוטי פישביין

נסיינית המדור בעלת העור הרגיש היא מהלקוחות הנאמנות של המותג סבוקלם והיא ממש קפצה כאן מאושר כשנתנו לה את מסיר האיפור החדש של המותג לעיניים ולפנים.

מדובר במסיר איפור מהסוג הדו-פאזי אותו יש לנער היטב לפני השימוש. הנסיינית השתמשה בו בזהירות וגילתה שהוא עדין מאוד אך יעיל והצליח להתמודד עם הסרה מהירה ומושלמת של מייק אפ, מסקרה וליפסטיק עמיד. מסיר האיפור לא משאיר את העור יבשושי או יוצר תחושת כיווץ אשר מוכרת מתכשירים יעילים אחרים וזאת נקודה נהדרת לזכותו. גם המחיר נוח והעובדה שהוא היפואלגרני, נטול פארבנים, sls ומרכיבים פטרוכימיים שונים ומשונים הופכת אותו למומלץ ביותר!

מחיר: 69.90 שקל ל – 150 מ"ל, להשיג באתר www.sebocalm.co.il, ברשת סופר פארם במחלקות הטבע, בבתי מרקחת פרטיים.

]

//ספריי הגנה מהשמש קל וטוב//

SUNSCREEN13517

G

הגיעה העונה בה נחפור מדי שבוע על מוצר הגנה מהשמש וכמה חשוב להשתמש בו, ואת יריית הפתיחה נעשה עם המוצר הראשון שהגיע לסקירת המדור: ספריי הגנה של המותג ALGAMARIS שפותח ומיוצר במעבדות חברת Laboratoires de Biarritz שבצרפת.

יצרני המותג מבטיחים שהמוצר עתיר במסנני קרינה מינרלים טבעיים בלבד ומכיל רכיבים פעילים מהאצה האדומה אלגה גוריה המסייעים בשיקום העור כבר בזמן השהיה בשמש, כלומר מדובר במוצר אחד שמשמש גם להגנה וגם לשיקום העור. ובאמת מדובר במוצר יעיל, טוב ונעים לשימוש אבל בעיקר נרצה להדגיש את הנוחות של השימוש בזכות מתז הספריי שמאפשר התזה קלילה, מהירה ונעימה.

מחיר: 165 שקל ל- 125 מ"ל, להשיג בבית מרקחת הגליל בן יהודה 81 תל אביב, רשת אורגניק מרקט, טבע קסטל וחנויות נבחרות

)

//הטיפול שהציל את השיער שלי//

פיליפ מרטינס מותג היוקרה האיטלקי לשיער במספרת הקונספט בצהלה- משה סנה 21 ...

נסיינית המדור שהוזמנה לבוטיק הקונספט של מותג השיער היוקרתי פיליפ מרטינז בצהלה, התלהבה מאוד מהמקום שמתאפיין בעיצוב קלאסי ומהודר. את פניה קיבל דיוויד שאיבחן את מצב הקרקפת והשיער ומצא כי היא מעט שומנית. הנסיינית חלקה עימו את בעיית הנשירה שהיא סובלת ממנה והוא התאים לה טיפול באלוורה שמורחים על גבי שורשי השיער בדומה למריחת צבע לשיער. התחושה היא קרירות ורענון באזור הקרקפת. מיד לאחר מכן חובשים כובע ניילון ומרגישים איך החומר פועל על השיער כשמתחילים להרגיש חימום.

כל המוצרים של המותג הם טבעיים ללא מלחים ללא sls וללא פראבנים, טבעיים ואורגניים. לחברה גם מגוון רחב במיוחד של מוצרי שיער שעונה על כל מטרה – שיקום, טיפוח, חיזוק, ברק ועוד. החוויה המרכזית הייתה בעמדת החפיפה שגוללת כורסת מסאג׳ מפנקת שפועלת לאורך כל החפיפה, אמבט אדים ולסיום עיסוי ראש מפנק במיוחד. "הרגשתי בסוף הטיפול כאילו יצאתי מספא מפנק והשיער נראה מדהים, ממש כך, רך ומוזן היטב. ממליצה בחום!".

טווח מחירים מומלץ: 200-300 שקל, להשיג במספרות הקונספט פיליפ מרטינ'ס בצהלה תל אביב, שוהם וחיפה ובמספרות מורשות בלבד של המותג ברחבי הארץ. פרטים באתר  http://philipmartins.co.il

)

//טיפול פנים חדשני ומדהים//

3D ANTI-AGING LIFT yullia _resize

רשת הטיפוח yullia השיקה סדרת טיפולי פנים בשיטת 3D ANTI-AGING LIFT. השיטה משלבת טיפולי פנים במיכשור טכנולוגי מתקדם עם החדרת חומרים טבעיים במטרה להצעיר את העור.

מבין 4 הטיפולים החדשים המבטיחים להרים ולמצק, לטשטש קמטים וכתמים ולחדש את עור הפנים, בחרתי לנסות את טיפול ה Skin Rejuvenation בשיטה מהפכנית המאפשרת לבצע טיפול מזותרפיה ללא מחטים.

לא מדובר בטיפול יופי נעים, נאמר מיד. אמנם מתחילים את הטיפול בניקוי ופילינג אך לאחר מכן מגיע שלב הטיפול במכשיר שמייצר זרם חשמלי חלש דרך העור והוויטמינים מוחדרים אל העור באמצעות ידית אולטרה סאונד. התחושה על העור היא של שריטה קלה וכאמור, נעים זה לא. השלב האחרון של הטיפול, לעומת זאת, נעים ביותר – מסכה ממצקת של CASMARA המכילה קיווי וריכוז גבוה של ויטמין C, מרגיעה ומרעננת את העור.

ומה לגבי התוצאות? מדהימות. הסבל (הקל, הנסיינית מודה בעצמה שהיא מפונקת) היה שווה כל רגע: העור נקי באופן מיוחד, הצלקות והקמטוטים היטשטשו מעט ואת ההבדל ניתן היה להרגיש בעיקר בגוון העור שהפך לרענן ובריא ברגע. הטיפול מומלץ כסדרה, אבל גם טיפול בודד הראה תוצאות.

מחיר טיפול בודד: 550-720 שקל, סדרה של 6 טיפולים תזכה בהנחה של 10 אחוזים. לקביעת תור : 1-700-707-606 לבירור הסניף הקרוב: http://yullia.com/branches/

 ***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק

Save

Save

Save