ריגוש שלא נגמר

הוא פותח את רוכסן השמלה שלי, מחליק אותה מכתפי ונותן לה לגלוש מטה מגופי אל הרצפה. שפתיו וידיו ממשיכות לטייל מטה במורד גופי והוא נושק לכתפי וגבי

שאטרסטוק

הוא לא ממש מודע לזה אבל יש לו ריח מיוחד שלא דומה לאף אחד, שילוב של הזיעה העדינה שלו ביחד עם דאודורנט וסבון הכביסה שהוא תמיד משתמש.  אני מאוהבת בריח הזה שלו, זה כל כך מדליק ומחרמן אותי שהוא לא יודע עד כמה. אני כבר יודעת לזהות את הריח המיוחד שלו עוד לפני שעיניי רואות אותו נכנס לחדר.

אני אוהבת איך שהוא מסתכל עלי, נהנית מזה שאני תופסת אותו מגניב אלי מבטים, בוחן את פניי וגופי.  הדרך שבה הוא נוגע בי פשוט מדהימה אותי בכל פעם מחדש, הוא מהגברים האלה שמשקיעים במשחק המקדים וזה כל כך חשוב לי.

יש לו כפות ידיים גדולות וגבריות אבל המגע שלהן מאוד נעים ועדין על גבי עורי. תחילה הוא מלטף את שערי, מעביר בו את אצבעותיו ומעניק עיסוי מרגיע לקרקפת שלי. העיסוי החושני הזה שולח זרמים חמים לכל חלקי גופי. בעדינות הוא מזיז את שערי הצידה וחושף לפניו את עורפי. אצבעותיו מלטפות באיטיות ואחריהן מגיעות שפתיו המלאות. הוא נושק לעורפי נשיקות קטנות, רכות וחמות.

בעודו אוחז בכתפיי, הוא פותח את רוכסן השמלה שלי, מחליק אותה מכתפי ונותן לה לגלוש מטה מגופי אל הרצפה. שפתיו וידיו ממשיכות לטייל מטה במורד גופי והוא נושק לכתפי וגבי, ידיות אוחזות במותניי ומעסות את גבי התחתון ועמוד השדרה.

אני מרגישה שהוא לא נוגע בי, מתכופף מטה מאחורי ואני מחכה, מחכה בסבלנות לראות מה הוא יעשה לי עכשיו. לפתע מרגישה את שפתיו על ירכיי וישבני, נושקות ולשות את בשרי. זה כל כך מדליק אותי. הוא יורד מטה ומנשק לכל אורך רגליי, כשהוא מסיים הוא מתרומם ומסובב אותי אליו. הוא נושק על מצחי, אפי ושפתיי. אני אוחזת בו וגופינו צמודים אחד אל השני. כף ידו חודרת אל שערי הוא אוחז בי שלא אזיז את שפתיי ממנו, זרועו השנייה כרוכה סביב מותניי ואני ממש לא רוצה לזוז מהתנוחה הזאת.

הוא מוביל אותי אל המיטה, מושיב אותי עליה ומבקש שאגיש לו את רגליי, בזו אחר זו.  הוא מעסה את כל אחת מכפות רגליי העייפות, אצבעותיו לוחצות בכל המקומות הנכונים ואני מרגישה רטיבות בין ירכיי.  הוא מרים את מבטו אלי ואני נושכת את שפתיי בהנאה.  הוא ממקם את עצמו בין רגליי ומבקש ממני לשכב לאחור על המיטה.

כפות ידיות החמות עוברות על גבי רגלי, מלטפות את שוקיי ועולות אל ירכיי.  בעדינות הוא מעביר את אצבעותיו על החלק החיצוני של ירכיי ומיד מגיע אל החלק הפנימי שלהן.  אני בולעת את הרוק שלי ומתנשפת בכבדות, כי אני יודעת מה מגיע הלאה.

הוא אוחז בתחתוניי ומחייך אלי, אני מחייכת אליו בחזרה ומרימה את ישבני כלפי מעלה.  תחתוני היפים מחליקים מגופי לפני שאני מחזירה את ישבני אל המיטה. הוא מפסק את רגליי ומביט, הוא מביט בי, לא בעיניי ולא בגופי, אלא בחלק הכי אינטימי שלי, מגורה מאוד, רטוב וכל כך מוכן לקראתו.

אני מרגישה את אצבעותיו מלטפות את שפתיי התחתונות ופתאום משהו קר ורטוב נוגע בי, מרטיב אותי עוד יותר.  לשונו מלקקת אותי והוא מצליף קלות על הדגדגן שלי.  אני עוצרת את נשימתי ומתכווצת קצת.  תנשמי, הוא לוחש לי, ואני נהנת להרגיש את האוויר שיוצא מהפה שלו על המקום האינטימי שלי.

אצבעותיו מעסות את הדגדגן שלי ואני קולטת בחצי עין שהוא מסתכל על פניי וגופי, כדי לדעת אם הוא עושה לי נעים. כשמשפתיי משתחררת אנחה שקטה הוא מחייך ומנשק אותי בשפתיי התחתונות, מוצץ את כל הנוזלים הניגרים ממני ומענג אותי.  הוא מחדיר זוג אצבעות לתוכי ודואג לטפל בנקודה נוספת שנמצאת בתוכי, בעוד שלשונו ממשיכה לפנק את הדגדגן שלי.

אני מרגישה בחום המתפשט בכפות רגליי, מרגישה את האורגזמה נבנית בתוכי ומגיעה בצעדי ענק.  נשימותיי קצרות ומהירות ואני נאנחת עוד ועוד.  גופי רועד ואני מרגישה את התחלת ההתכווצויות בין רגליי.  לפתע מתוך שפתיי משתחררת אנחה, אנחה אחרת, גובהה יותר מהקול שלי, מרוצה יותר ומעונגת הרבה יותר.  אני גומרת ומרטיבה את פניו במיצי העונג שלי.

הוא לא מפסיק להמשיך ולענג אותי במשך כל אורך האורגזמה שלי, רק אחרי שאני מפסיקה להתכווץ, מרפה את השרירים ומשחררת את האחיזה שלי בכתף שלו.  הוא מרים את ראשו מבין רגליי ומביט בי בתשוקה.

"את כל כך יפה כשאת גומרת ואני אוהב את הטעם שלך."

אני מחייכת אליו במבוכה ולוקחת את ידו המושטת אלי, הוא עוזר לי לקום מהמיטה ומסיר מעלי את החזיה שלי.  הוא אוחז כל שד שלי בכף ידו ונושק להן, מלקק את הפטמה ואומר להן שהוא עוד מעט ידאג להן.  הוא אוחז בידי ומוביל אותי ביחד איתו אל חדר המקלחת, מכוון את טמפרטורת המים למידה ומתאימה ומוביל אותי פנימה.  אני מביטה בו מסיר את בגדיו בחלקים, קודם החולצה, אחריה הנעלים והמכנס והוא נעמד בתחתוני בוקסר וזקפה גדולה.  הוא מניח את בגדיו בפינה ומסיר את תחתוניו.

מים חמים שוטפים את גופי אבל אני בוערת מתשוקה.  אני אוהבת את הגוף שלו ועיניי לא זזות מהזקפה, אני מלקקת את שפתיי שוב ושוב מבלי להרגיש שאני עושה את זה, שוב נוצרת רטיבות בין ירכיי ואני מרגישה מאוד מגורה.

הוא נכנס למקלחת ומיד מצמיד את שפתיו אל שלי. לשונו מלקקת את שפתיי באיטיות, שפתיו מנשקות כל שפה שלי בנפרד והוא מצמיד אותי אל גופו.  אני מרגישה את הזקפה שלו על הבטן שלי, זקפה יפה וחזקה. ידיו נשלחות אל החזה שלי והוא אוחז בשדיי, לש אותם קלות ואצבעותיו משחקות בפטמות שלי. אני שולחת יד ונוגעת בו, אוחזת בו ומשעינה אותו אחורה על אריחי המקלחת.  מכוונת אליו את זרם המים ומתחילה לנשק את השקעים הסקסיים שיש לו לצידי אגן ירכיו, אני ממש אוהבת את החלק הזה שלו ויודעת שהוא רגיש ונהנה ממגע שפתיי באזור הזה שלו.  שפתיי נושקות לכל אורך זקפתו המרהיבה.  אני אוחזת בבסיס, לא חזק מדי אבל גם לא בעדינות, מעבירה את שפתיי ולשוני על הכיפה שלו וראה את פניו מתענגים. הוא גונח חרישית וקצב נשימותיו משתנה. אני מכניסה אותו, את כולו לתוך הפה שלי, לאט, חלק אחר חלק, מתענגת על עוצמתו וכוחו בתוך הפה שלי.  מצמידה את לשוני אליו ומוציאה אותו בדיוק באותו הקצב. לפתע הוא תופס במותניי ומרים אותי אל מולו.

"אני לא מסוגל להתאפק יותר, אני רוצה להרגיש אותך סביבי, עוטפת אותי."

אני מסובבת אליו את גבי ומצמידה את ישבני לזקפה שלו, שולחת יד אל בין רגליי ואוחזת בו, תחילה מעבירה את קצה הכיפה שלו בין ירכיי כדי שירגיש עד כמה אני רטובה. אני מגרה אותו וכמובן שמגרה גם את עצמי.

במשיכה אחת הוא מחדיר את עצמו אלי ואני מרגישה אותו ממלא אותי. לוקח לי רגע להתרגל לגודלו בתוכי לפני שאני מתאימה את עצמי לקצב שלו.  הוא נכנס ויוצא מתוכי, מחדיר את עצמו עמוק יותר ויותר.  כף ידו נשלחת אל הדגדגן שלי ואני כבר קרובה מאוד.  אני מרגישה אותו נוקשה, נע בתוכי כשפתאום אני מתפוצצת וגומרת, כל גופי רועד ואני מתכווצת עליו.  הוא משמיע אנחה גדולה וחזקה, ההתכווצויות שלי עליו גרמו לו לגמור מדי אחריי.  הוא ממשיך לאחוז במותניי ועדיין לא יוצא ממני.  מסיט את שערי הצידה ולוחש באוזני "אני אוהב אותך, אהובתי היקרה."  אני מחייכת ומצמידה את שפתיי אל שלו.