רגע לפני הקיץ: 10 קרמים מבהירים לפנים

כתמי הפיגמנטציה על הפנים הולכים ומתרבים? תכירי 10 קרמים וסרומים שיעשו הכל כדי שגוון העור שלך יהיה אחיד

התפיסה שלנו לגבי עור פנים יפה לא משתנה כשאנחנו מתבגרות – עור פנים יפה הוא עור נטול פגמים, שמקרין מראה בריא ואחיד, גם ללא מריחת מייקאפ. עם הגיל, אנחנו מתבגרות והעור שלנו איתנו. חשיפה לא מבוקרת לשמש, הריונות ושינויים טבעיים שקורים לעור עם הגיל, גורמים לגוון העור להיראות לא אחיד, ולכתמי פיגמנטציה להופיע או להתחזק. הנמשים שבגיל 20 היו שובבים, כבר הפכו לכתמים כהים ולא משובבים בכלל.

איך ולמה זה קורה? כתמים כהים בעור נוצרים בתגובה למתחים, קרינת שמש, זיהומים סביבתיים ושינויי אקלים קיצוניים, ריכוז של דלקת מקומית או חוסר איזון פנימי. המתחים האלה מצטברים באפידרמיס, הופכים לנקודה אחת ולנוספת, עד שהם הופכים לכתמים כהים בגדלים משתנים. מה ניתן לעשות? להשתמש בקרמים מבהירים, ומומלץ להתחיל לפני שהקיץ מגיע ואיתו הקרניים המסוכנות. בחרנו 10 מוצרים מבהירים (קרמי לחות וסרומים), שמתאימים לצרכי עור שונים.

 

1. הכי חדש על המדף: גרנייה, Dark Spot Corrector

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)הדארק ספוט קורקטור של גרנייה, מוצר חדש בישראל, הוא מוצר הטיפוח הנמכר ביותר של גרנייה בארצות הברית, בין השאר בזכות מחירו הנוח. הוא מבוסס על ריכוז גבוה של ויטמין C טהור, שידוע כנוגד חימצון ובעל תועלות מוכרחות בהבהרת כתמים כהים. קרם היום מסייע בתיקון מראה כתמי עור וקרם הלילה מכיל פורמולה עם חומצה גליקולית שמסייעת בחידוש תאי העור ובמניעת כתמים עתידיים.

מחיר: קרם יום – 170 ש"ח, קרם לילה – 150 ש"ח.

 

2. הקרם שגם מסתיר: אליזבת ארדן, Visible Difference Multi-Targeted BB Cream SPF 30

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)

כדי לשמור על עור הפנים מפני היווצרות עתידית של כתמים ופגמים נוספים, את חייבת למרוח קרם הגנה בדרגה גבוהה הנלחם בקרני השמש המזיקות – הגורם מספר 1 להיווצרות פגמי וכתמי עור. קרם ה-BB של אליזבת ארדן הוא לא רק קרם לחות עם פיגמנט צבע, כתחליף למייק אפ (כי עד שתיפטרי מהכתמים את רוצה להסתיר אותם), אלא גם מכיל מקדם הגנה SPF30 שמסייע למנוע את הכתמים העתידיים וגם מכיל חומצה הילראונית ורכיבי אנטי אייג'ינג, כך שמרקמו הבהיר והבריא של העור נחשף.

מחיר: 188 שקל.

 

3. הסרום שמפנק עם תמציות צמחים: קלרינס, Serum Vital Light

מצעד הקרמים המבהירים (צילום:יחצ)אם לא נזהרת ולא שמרת על העור שלך (באמצעות קרם הגנה בכל יציאה לשמש וחידוש שלו כל שעתיים-שלוש) רוב הסיכויים שבסביבות גיל 40 כבר יש לך כתמים כהים על עור הפנים וגם על כפות הידיים. הסרום של קלרינס מיועד לכתמים אלה – הוא מרוכז, מאיר מראה פנים כהה ובלתי אחיד ומייעל את הפעולה של קרם הלחות המבהיר שמניחים מעליו. הקרם מכיל גם תמציות צמחים המייצבות את העור, מרככות קמטים ומסייעות בשיקום מוארות העור ומעניק הגנה משולשת מפני קרני UV, השפעות הזיהום ורדיקלים חופשיים מחמצנים – אותן תופעות מזיקות הן אלה שגורמות, בין השאר, לכתמים שהולכים ומחמירים עם הגיל, בייחוד אם לא מטפלים בהם בקפידה.

מחיר: 659 שקל, להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם.

 

4. לבעלות עור שמנוני או מעורב: אסתי לאודר, Idealist Even Skintone Illuminator

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)

כתמים כהים, כמו גם אדמומיות, עקבות של אקנה וכתמי שמש גורמים לעור להיראות בלתי אחיד. אם המטרה שלך היא מראה מואר ובעל גוון אחיד את בוודאי רוצה למצוא פתרון לנטרל את הכתמים ולחשוף את העור הבהיר והטבעי שמתחתיהם. הסרום של אסתי לאודר נוצר למטרה זו, הוא מפחית ומשפר את מראה העור ובזכות הקומפלקס המשולש של מרכיבים נגד כתמים בעור, נוגדי גירוי ונוגדי חימצון, מופחתים דרמטית הכתמים וגם נמנעת הופעתם מחדש. הסרום נטול שומן, וזה יתרון גדול לבעלות עור שמנוני או מעורב.

מחיר: 453-720 שקל (ניתן להשיג באריזות של 30, 50 ו-75 מ"ל).

 

5. סרום מבהיר שמותאם לגוון העור שלך: לנקום – Dreamtone Serum

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)מכתמים ופגמים סובלות כולן, גם הבהירות וגם הכהות, גם בעלות העור היבש וגם בעלות העור השמן. המשותף לכולן הוא לא סוג העור, אלא הגיל. בגיל 20 עוד אין כתמים ופגמים, אבל בגיל 40 אחרי שנים רבות של חשיפה לשמש ושינויים הורמונאליים, הפגמים כבר נראים לעין. הסרום האחרון של לנקום מיוחד בזה שהוא מותאם לגוון העור, כמעט כמו מייקאפ. כלומר, האריזה זהה אבל לכל גוון עור, על פגמיו, יש סרום משלו: לעור בהיר – עם נטייה לאדמומיות, לעור בינוני – עם נטייה לגוון עור צהבהב ולעור כהה עם נטייה לפגמים בעור.

מחיר: 550 שקל.

 

6. סרום מבהיר שמסלק את המלנין: לנקסטר, 365 Anti Dark Spot

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)אם בעבר דיברנו בתחום הטיפוח על קרם לחות וקרם לצרכי אנטי אייג'ינג, בעולם הטיפוח הנוכחי, נשים רוצות להצטלם לפייסבוק כשהן מציגות עור מטופח, בהיר ואחיד וגם – ללא קמטים. בקיצור – רצון עז למחוק את סימני הזמן שנתפסים כסימני הזדקנות, בקרב כל אישה מעל גיל 40. הסרום של לנקסטר מציע פתרון כולל באמצעות קומפלקס הבהרה ל-DNA, שמטרתו לתקן כתמים כהים וגוון לא אחיד. במטרה להמריץ גוון עור אחיד ומואר, המוצר מכיל אנזימים, המאפשרים התחדשות תקינה של התאים ומסייעים בסילוק יתרת מלנין, שגורם להיווצרות הכתמים מלכתחילה.

מחיר: 495 שקל, להשיג בלעדית ברשת סופר-פארם.

 

7. חזק בויטמין סי: קרליין – Pure C Dark Spot Corrector

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)ויטמין C ידוע כוויטמין שעוזר בהבהרה. נסי לשפשף חצי לימון על כף היד ותגלי איך תוך שניות נחשף עור בהיר יותר. אבל אנחנו צריכות חומר אפקטיבי יותר ושאינו פוגע בעור. בקרליין רקחו קרם הבהרה עם ריכוז גבוה של הוויטמין, שמסייע בהבהרת כתמי פיגמנטציה, העלמת כתמים ועידוד תהליכי התחדשות בתאים ליצירת מראה בהיר יותר. הקרם מכיל גם ויטמין אי שמסייע בתהליך הבהרה ומעניק לחות לעור וחלקיקים השוברים קרני אור ויוצרים אשליה אופטית המעלימה קמטים ומעניקה לעור מראה אחיד וזוהר.

מחיר: 170 שקל.

 

8. קרם עם מקדם הגנה מינימלי: קליניק, Even Better Skin Tone Correcting Moisturizer SPF20

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)אם את מהעצלניות שנמנעות ממריחת קרם הגנה, קרם הלחות הזה יכול לסייע לך כי הוא גם מטשטש כתמים כהים עם הזמן וגם מכיל מכיל מקדם הגנה SPF20. המרקם של הקרם הוא קל יחסית, למי שאינה חובבת קרמים חמאתיים כבדים. לפי הבטחת היצרן, בתוך 4-6 שבועות תקבלי גוון עור בהיר ואחיד יותר והוא מכיל מרכיבים שיסייעו לעור יוכל להתגונן בפני הופעת כתמים חדשים.

מחיר: 360 שקל.

 

9. קרם לעור רגיש במיוחד: ד"ר פישר, קרם יום Genesis Age Control White

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)הקרם המבהיר הזה של ד"ר פישר עבר מבחני רגישות מחמירים ועל כן מצוין לעור רגיש. הוא מסייע בהבהרה וטישטוש של כתמי עור קיימים ובנוסף מונע את היווצרותם של כתמים חדשים בעתיד. כל זה, אגב, לא אומר שאת לא צריכה להקפיד על מקדם הגנה לפני היציאה לשמש, גם כשאת נוהגת או נוסעת באוטובוס. אין תחליף לקרם הגנה, אז אנא השתמשי בו בתבונה.

מחיר: 253 שקל.

 

10. הקרם היוקרתי שמתאים לקיץ חם: שאנל, Le Blank

מצעד הקרמים המבהירים (צילום: יח"צ)קרם הלחות וההבהרה לה בלאנק מבית שאנל היוקרתי פועל ביעילות על העור להאטת תהליך הפיגמנטציה ולתיקון נזקי העבר. הוא משלב פורמולת TXC TM עם תמציות פרוטאין פנינה ללחות מושלמת, מרקם בריא אחיד וזוהר – וכך עור אפרורי הופך קורן ובריא. שימי לב שתכשירי הלחות של סדרת לה בלאנק מגיעים בשני מרקמים (עשיר וקליל) להתאמה מושלמת לצרכי העור, העונה והאקלים.

מחיר: 800 שקל.

צילומים: סטודיו שתיים, דיוויד מוריס, יח"צ, יח"צ חו"ל