רגע לפני הקיץ: המדריך לאיפור עמיד

רגע לפני שהחום והזיעה מאיימים למוסס לנו את האיפור, הטיפים שלנו יעזרו לכם לשמור על האיפור יציב ויפה

אתן מוותרות על האיפור בקיץ, מחשש שהוא ינזל או יימרח? אתן לא לבד. מדובר באחת הבעיות הבולטות בקיץ. אבל יש מה לעשות! התייעצות תכליתית עם זיוית יקיר, מנהלת תחום האיפור בקרליין, ויש לנו את הטיפים הטובים ביותר לאיפור שיחזיק מעמד גם ביום הכי חם בקיץ.

פנים: פריימר ואת מסודרת

הפריימר הוא בסיס לאיפור שיש לו יתרונות רבים ומגוונים – יצירת מראה אחיד לעור, נטרול פגמים, הקלה על מריחת המייק אפ ועוד – אבל גם ובעיקר הוא מסייע מאוד לשמור על האיפור יציב ועמיד לאורך זמן. איך זה עובד? מרכיבי הסיליקונים שבפריימר למעשה יוצרים מעין חיץ בין העור לבין המייק אפ וכך מונעים ממנו לחדור לקמטוטים או להימרח. כבונוס, הפריימר מחליק ומאחד את כל שטח הפנים,מעניק מראה קטיפתי ושומר על איפור מושלם גם בימי הקיץ.

לגימור: תמיד כדאי להצטייד בפודרה שקופה שמקבעת את האיפור והיא יכולה לשמש גם בהמשך לתיקונים קלים.

make-up-23-5-17

שפתיים: לשתות בלי שהשפתון ימרח

בקיץ אנחנו שותות הרבה יותר, פעולה שגרתית (והכרחית!) שמן הסתם עלולה לגרום לכך שהשפתון יירד מהר יותר. אז מה כדאי לעשות כדי לשפר את המצב? לבחור בשפתון במרקם מאט, כי שפתון  במרקם קרמי או גלוסי נמרח מהר יותר ולא נשאר זמן רב על השפתיים ועל כן דורש תחזוק שוטף.  ואם את מאוהבת בשפתון הקרמי שלך, את יכולה להשתמש במאט איט – שפתון שקוף ההופך כל שפתון לאטום באופן מיידי.

עוד טיפים חיוניים לשפתון עמיד: להשתמש בתוחם –  חשוב לבחור בצבע הקרוב (ואם אפשר זהה) ביותר לצבע השפתון, לתחום את השפתיים בדיוק הרב ביותר האפשרי ואפילו למלא את כל שטח השפתיים איתו. לגימור ושימור התוצאה: אחרי שסיימת לתחום את השפתיים, למלא את השפתיים ולמרוח שפתון, הוסיפי כמה טפיחות קלילות של צללית, סומק או פודרה שקופה.

shutterstock_519525688

עיניים: לעפעף בכיף

בכל הקשור למסקרה יש לזיוית שני טיפים חשובים: הראשון: להשתמש במסקרה עמידה   בלחות וזיעה  או במסקרה עמידה למים והשני – למרוח מספר שכבות, כאשר המריחה היא משורשי הריסים ועד הקצוות. זה ממש לא נכון משום שריבוי שכבות יוצר כובד ועומס ומפרק את המסקרה לחתיכות קטנות.

shutterstock_105384500 (1)