קר שם בחוץ: המעיל שישלים לך את ההופעה

בעוד הבגדים משתנים בכל יום, המעיל הוא אתגר: מעיל אחד או שניים (נו טוב, אולי שלושה) מלווים אותנו חודשים, ובכל יום משלימים הופעה שונה. הנה 3 מעילים שיעזרו לך לעשות את זה נכון

הוא לא ממש רצה להגיע, אבל עכשיו זה ברור שהחורף כבר כאן. הרוחות, הגשמים, והקור הצונן נותנים גם לחובבת האופנה הזדמנות לזנוח את כפכפי ההוויאנס והגופיות, ולהרגיש קצת אירופה: עם סריגים, מגפי ברך סקסיים וכמובן – מעיל שייזרק באלגנטיות על הכתפיים וישלים את ההופעה.

כל פאשניסטה אמתית יודעת שהתפקיד המשני של המעיל הוא לחמם והתפקיד הראשון שלו הוא להיות הפריט המשלים, שנותן את הטאץ' הסופי לכל אאוטפיט חורפי משובח. להבדיל מבגדים, מעילים אנחנו קונות פחות ולכן חשוב להחזיק בארון תמהיל נכון של מעילים וז'קטים שיעזור לנו להשלים כל הופעה.

הנה 3 סוגי מעילים שכל פאשניסטה חייבת בארון:

1. אלגנטי:

יש כאלו שדופקות הופעה למשרד על בסיס יומי, ויש כאלו שיוצאות מהג'ינס והטי שירט רק לאירועים מיוחדים, אבל אין אישה שלא צריכה, אפילו רק מידי פעם, להתלבש בצורה אלגנטית. ולכן, כל אישה חייבת לפחות מעיל או ז'קט אחד אלגנטי בארון. כזה שיכול להילבש מעל שמלת קוקטייל, או חצאית מחויטת וחולצת שיפון, ולתת טאץ' סופי של אלגנטיות נונשלנטית להופעה. מעיל הטרנץ' שהפך עם השנים לסמל לקלאסיות נשית הוא פריט חובה בארון הסתיו והחורף. הדרך הנכונה ללבוש אותו היא מעל להופעה אלגנטית, רצוי עם נעלי עקב, וחצאית או שמלה ובבקשה לא עם ג'ינס.

קייט מידלטון ידועה בחיבתה למעילי הטרנץ': מושלמת עם נעלי עקב וחצאית (צילום: Getty)

מעיל צמר קלאסי של חברת גולף עם עם סגירת רוכסן וחגורה – פריט חובה שמשלים כל הופעה אלגנטית (צילומים: אופנת גולף)

כך תלבשי את זה נכון: מעיל טרנץ' עם חצאית (צילום: אופנת גולף)

2. ספורטיבי:

ערב סרט עם חברות, שינה אצל החבר, או סתם ירידה למכולת למטה, יש אירועים שבא לך לצאת אליהם עם לא יותר מג'ינס וסריג או אפילו בטרנינג וגם אליהם את צריכה מעיל נוח, רך וחמים שישלים את הלוק הנינוח והלא מתאמץ שלך. החוכמה היא לבחור מעיל שעדיין משדר סקסיות ומודעות אופנתית, למרות הלוק הלא מחייב שבחרת. מומלץ במיוחד הוא מעיל סקי עם גימור פרווה בכובע וחגורת מותן שלמרות ה'צ'אנקיות' של המעיל בכל זאת נותנת נגיעה נשית וסקסית.

 

מעיל סקי של גולף עם כובע פרווה וחגורת מותן: נותנת נגיעה נשית להופעה לא מחייבת (צילום: אופנת גולף)

3. מחוספס:

החורף הוא הזדמנות מצוינת ללבוש יותר ניטים, ריצ'רצ'ים מאסיביים, מגפי בוקרים, עורות ומגוון טרנדים שמתחברים ללוק הפרוע והרוקיסטי. בקיץ אולי נזנח אותו לטובת פרחוני בצבעוניות מתקתקה, אך בחורף, כשאפור בחוץ, והמעלות יורדות, זה הזמן ליהנות מבדים כמו עור, סקי או ויניל – שפשוט חם מידי בשבילם בקיץ ולהתחבר לצד האפל.

פריט חובה בארון הוא מעיל אופנוענים. למחוספסות לייט לכו על מעיל בצבע קאמל. המעיל הקצר מדגיש את המותניים עם צווארון מחודד ורוכסנים, ישלים לוק מחוספס של ג'ינס קרעים ויתאים גם עם שמלה נשית – כשהוא מעליה נותן טון אחר ומוסיף קצת 'אדג" להופעה.

אפשרות נוספת, ומעט מחמת יותר היא מעיל 'שרפה' (Sherpa) – מעיל בגזרת אופנוענים עם בטנת פרווה חמה דמוית צמר כבשה. רוקיסטי מבחוץ – רך ומחמם מבפנים, והכי טרנדי לחורף הקרוב

מעיל שרפה של חברת גולף: רוקיסטי מבחוץ - רך ומחמם מבפנים (צילום: אופנת גולף)