קמפיין בגדי הים של "טרגט" ללא פוטושופ

4 דוגמניות במידות גוף שונות ואפס פוטושופ תמצאו בקמפיין אביב 2017 של המותג המפורסם. אין דבר ויראלי יותר ברשת מנשים מלאות ללא ריטוש והחברות הגדולות הפנימו זאת

אין משהו ויראלי יותר ברשת מאשר נשים מלאות שלא עברו פוטושופ וגאות באיך שהן נראות. פעם אחר פעם אנחנו נחשפים לבחורות שמאסו בתרבות הריטוש ומעלות פוסטים בפייסבוק הקוראות לתעשיית האופנה להפסיק ללהק גפרורים מהלכים על תקן דוגמניות. מותגים כבר הפנימו שאם הם רוצים לעורר באזז ולהפוך ויראליים ברשת, כדאי להם לקדם דימוי גוף חיובי ולקרוא תיגר על אידיאל היופי הסטנדרטי.

חברת "טרגט" נמצאת בביזנס לא מעט זמן והיא הספיקה לצאת עד היום בקמפיינים שדגלו בקידום נשים בכל המידות והצבעים. גם השנה, לכבוד קמפיין אביב 2017, החליטו שם ללהק נשים יפות במידות גוף שחורגות מה-90:60:90 ופרסמו את תמונותיהן ללא פוטושופ. למרות שזו הדרך הבטוחה לגריפת לייקים, לא כל החברות עושות זאת, משום מה. "ויקטוריה סיקרט", למשל, עדיין מבצעת פשעים נגד איברי הגוף הנשי והיא מעלימה רגליים, ברכיים וזרועות ומציגה בעיקר ברביות שכל קשר בינן לאשה הממוצעת לא קיים.

בגד ים טרגט

אולי יעניין אותך לקרוא:

הרגליים הלא מרוטשות של אשלי גרהאם

התמונות הלא מרוטשות של אשלי גרהאם

בקמפיין הנוכחי של "טרגט" תוכלו לראות 4 יפות, בעלות מבנה שונה, מצולמות בביקיני ובבגדי ים שלמים ואם מביטים טוב עליהן ניתן לראות צלוליט, קפלים קטנים, שקעים, שומן וכל דבר שהופך את הגוף לאנושי. "'טרגט' מחוייבת להעצים נשים ולגרום להן להרגיש בטוחות בעצמן בכל שהיא מעניקה להן מבחר של סגנונות לבוש", הצהירו מטעם החברה. "אהבנו לעבוד עם הנשים האלו כי הן משדרות ביטחון ומעוררות השראה. אנחנו גאים במי שהן, בלי קשר למידה או מבנה שלהן. היה חשוב לנו להיעזר בצילום שישקף את היופי האמיתי שלהן, ללא פילטרים".

יופי, כעת רק נותר שאנה וינטור, עורכת "ווג" אמריקה ושאר עורכים, מלהקים ופרסומאים, יאמצו גישה דומה.

בגד ים ללא פוטושופ טרגט

בגד ים טארגט

קמפיין טרגט

 צילום: מתוך הקמפיין שלהם