קים קטרל נגד שרה ג'סיקה פארקר

מי שנחקקה כסמנתה מ"סקס והעיר הגדולה", קים קטרל, מתאבלת על אובדן אחיה בימים אלה וסוגרת חשבון עם שרה ג'סיקה פארקר באינסטגרם

בסדרה המצליחה "סקס והעיר הגדולה" הן נראו כמו החברות הכי טובות, שמפרגנות אחת לשנייה סביב גברים, שופינג ושאר תלאות החיים אבל מאחורי הקלעים, היחסים בין קים קטרל (סמנתה) לשרה ג'סיקה פארקר (קארי) היו הפוכים מזה ולמעשה, מנוכרים ביותר. מה שבאמת התחולל מאחורי הקלעים של אחד הסטים הכי פופולאריים בעולם, נחשף  ב"ניו יורק טיימס" ב-2017, שפרסם כתבה שחשפה את האמת המרה שלא השתקפה על המסך. כן, מאחורי החיוכים, הבדיחות והמרגריטות התקיימה מציאות אחרת מרחק שנות אור. ועדיין, למרות היחסים העכורים בין שתי החברות לעבר, לא ציפינו לקרוא את הפוסט האחרון שהעלתה קטרל לאינסטגרם ובו הודיעה לכולם מה היא באמת חושבת על הקולגה לשעבר:
"אני לא צריכה את תמיכתך או את אהבתך בתקופה טרגית זו. אמא שלי שאלה אותי היום 'מתי שרה ג'סיקה פארקר הצבועה תניח לך?'. הניסיונות החוזרים והנשנים שלך לפנות אלי הם תזכורת כואבת על איך היית אכזרית אז והיום. תני לי להיות ממש ברורה (אם לא הייתי עד עכשיו). את לא חברה שלי ואינך משפחה אז אני כותבת לך בפעם האחרונה, הפסיקי לנצל את הטרגדיה המשפחתית שלי כדי לשדר את התדמית 'הילדה הטובה'". קטרל הפגועה אף פרסמה לינק לאותה כתבה מ"הניו יורק טיימס" כדי להזכיר לכולם מי היא באמת שרה ג'סיקה פארקר.
פוסט קים קטרל אינסטה
התקופה הטרגית שעוברת קטרל קשורה בכך שלאחרונה היא איבדה את אחיה האהוב, כריס. הוא נעלם מביתו לפני כמה ימים והשאיר מאחוריו את הנייד, המפתחות ואת ארנקו. בתום מסע החיפושים הנרחב נמצאה גופתו של אחיה ללא רוח חיים. קטרל פירסמה מספר פוסטים סביב הטרגדיה המשפחתית כשבאחד מהם היא ביקשה את עזרת הציבור במסע החיפושים.
קטרל קיבלה הרבה תמיכה ומילות עידוד ברשת אבל גולשים רבים הופתעו מהדברים הקשים שהפנתה לעבר שרה ג'סיקה פארקר. בעוד שחלקם תמכו בקטרל על כך שהיא כותבת את אשר היא מרגישה, אחרים ציינו שזה מעשה מכוער ולא לעניין, גם אם היא כועסת עליה.
קים קטרל ואחיה כריס אינסטה
הקשר בין שתי הנשים התדרדר לאחר שקטרל, שדמותה סמנתה הייתה בעיני רבים ה-כוכבת של הסדרה, גנבה את ההצגה מפארקר לא מעט פעמים בגלל החוש הקומי הנפלא שלה ועוררה אי נוחות קשה. קטרל הייתה בתחילת הסדרה הדמות המפורסמת יותר מבין השחקניות ונראה כי היריבות בין שתי הנשים נבעה סביב שכר, תשומת לב וזמן מסך.
פארקר, כפי שעולה מהכתבה, מידרה את קטרל והתקרבה לשתי השחקניות האחרות – קריסטין דיוויס (שרלוט) וסינתיה ניקסון (מירנדה). פעם אחת אפילו תוארה סיטואציה בה פארקר דאגה לכך שהיא תתגורר על סט צילומים עם שתי השחקניות האחרות ביחד בבית אחד בעוד שקטרל הייתה צריכה להסתדר לבד. לאט לאט קטרל איבדה קשרים על הסט והרגישה כאאוטסיידר.

סקס והעיר הגדולה צילום:  Evan Agostini/Getty Images

הבעיות לא נעצרו שם. הסדרה הניבה הרבה כסף לפארקר שגם הייתה מפיקה בפועל וכאשר יצרו את שני סרטי הקלנוע, על בסיס הסדרה, לפארקר היה הכי הרבה מה להרוויח. כאשר נודע שקטרל לא רוצה להצטלם לסרטי ההמשך (למרות שהראשון היה שובר קופות שגרף יותר מ-400 מיליון דולר ברחבי העולם), היא הצטיירה בתקשורת כ"דיווה" מפונקת עם רשימת דרישות מוגזמת. לדבריה של קטרל, זה אף פעם לא היה עניין של כסף אלא פשוט חוסר רצונה לחזור לדינמיקה החולה. תדמיתה של קטרל נפגעה כתוצאה מהתדמית המפונקת והיא ציפתה בזמנו שפארקר תתקשר ותנהל איתה שיחה פשוטה וישירה אך זה לא קרה לדבריה. היא התאכזבה מהתנהלותה של פארקר שאיפשרה לחרושת השמועות להימשך.
קים קטרל ושרה ג'סיקה צילום:  Bryan Bedder/Getty Images
לא ברור מה יקרה עכשיו אבל סיפור היריבות התפרסם בכל העולם וחשף צד פחות נחמד של ג'סיקה פארקר. אולי קטרל פעלה מתוך כעס עצב ולא שופטים אדם בצערו אבל כל השיימינג ברשתות מעולם לא הואיל לדבר. גם היא עצמה הייתה יכולה פשוט לצלצל לפארקר ולבקש ממנה לא ליצור קשר או לצאת בהצהרות לתקשורת. הרשתות החברתיות הפכו למתווך בין אנשים וחבל שכך כי אין שום קלאסה בהתנהלות הזאת. פעם החיים היו יותר פשוטים ולא היינו צריכים שמיליוני אנשים יהיו עדים לסכסוכים שלנו. עשינו ברוגז וזהו.
שרה ג'סיקה פארקר התראיינה השבוע ואמרה שהיחסים בין השתיים לא היו "רעילים". "לא דיברתי על זה מעולם, פרט לכך שהרבה מאיתנו היו מאוכזבים מכך שלא יהיה סרט המשך שלישי ל'סקס והעיר הגדולה'. עוד לא הגבתי לשיחה שהייתה בין קים למורגן, שם נאמרו דברים שבאמת פגעו בי", וחתמה את הדברים ב"הייתה לנו חוויה מדהימה ואין שום דבר שיכול להשתוות לזה. היה לנו קשר מדהים עם הקהל וחיבור לעיר ולא יכולתי לדמיין שאף אחת אחרת תשחק את הדמות של סמנתה במקום קים". כמו כן היא הוסיפה ש"לא היה שום ריב. זה היה מפוברק לחלוטין כי אני מעולם לא הגבתי ואני גם לא אגיב. קים אמרה את מה שאמרה וזו לחלוטין זכותה".

הפוסט הראשון שהעלתה קטרל על אחיה:

אחיה של קים קטרל אינסטגרם