קייט מידלטון עושה לנו חשק לחורף

אחרי היעדרות של יותר מ-6 שבועות מאירועים רשמיים של הממלכה, קייט מידלטון חוזרת לככב במדורי האופנה. הפעם בזכות הופעת קז'ואל מנצחת שעושה לנו חשק שיגיע החורף כדי שנוכל לחקות אותה

a

כן, שוב קייט מידלטון, אבל אחרי שנעדרה מעיני הציבור במשך יותר מ-6 שבועות לאור בחילות הבוקר הקשות מהן סבלה בתחילת ההריון, בשבוע האחרון היא חזרה להופיע באירועים רשמיים ואנחנו מרגישות צורך להשלים פערים.

אחרי הופעת הבכורה בשמלה יפהפיה באירוע שנערך בארמון לרגל יום בריאות הנפש הבינלאומי וקפיצה מפתיעה לאירוע צדקה בתחנת הרכבת, שם פיזזה עם הדוב פדינגטון בשמלה של אורלה קיילי, הפתיעה שוב כשהצטרפה אתמול לנסיכים ויליאם והארי למפגש עם מאמני ספורט באיצטדיון של לונדון.

The Duke Of Cambridge And Prince Harry Attend The Charities Forum Event

לאירוע באיצטדיון, שנערך בשעות היום, בחרה בהופעת קז'ואל נינוחה אך מדוייקת שהסתירה היטב בטן של חודש שלישי ועשתה לנו חשק שהחורף יגיע אלינו במהרה כדי שנוכל לחקות אותה.

GettyImages-862814520

כמה פשוט ככה מוצלח – סקיני ג'ינס שחור, מגפוני זמש נמוכים על עקב רחב ונמוך, חולצת גולף שחורה וג'קט תכלכל נהדר ברכיסה כפולה (שכבר ציינו כאחד הטרנדים החמים של העונה).

את אותו הג'קט של המותג Philosphy Di Lorenzo Serafini, שמחירו 760 פאונד, יש לקייט גם באדום. אותו היא לבשה בחודש פברואר השנה כשטיפסה על מטוס אימון של חיל האויר המלכותי. כמה קולית היא יכולה להיות?

GettyImages-635257356

The Duke Of Cambridge & Prince Harry Attend The Coach Core Graduation

את המראה הזה כל אחת מאיתנו יכולה לאמץ, גם אם נאלץ להסתפק בג'קט פחות יקר מאחת מרשתות האופנה המהירה.

רק אל תשכחו – הדבר הכי חשוב בג'קט הוא שיהיה מונח עליכן היטב. אם הוא רק "ליד", אם אזור הכתפיים רחב מדי או צר מדי, אם הוא קצר מדי או סתם חסר צורה, ותרו עליו וחפשו את זה שיעשה עבורכן את העבודה. זה עלול לדרוש הוצאה קצת יותר גדולה משחשבתן, אבל אין תחליף לג'קט מדוייק שישדרג את ההופעה וקחו בחשבון שהוא ישמש אתכן הרבה מעבר לעונה אחת.

***

הצטרפו לסלונה אופנה בפייסבוק