קייטי הולמס וסורי קרוז מופיעות ביחד על במה אחת

למרות שטום קרוז כבר מזמן לא מככב בחייהן, עובדה עגומה זאת לא מדכאת את קייטי הולמס ובתם היחידה, סורי, שהופיעו באירוע נוצץ לקראת כריסמס

Z100's Jingle Ball 2017 - SHOW
בעוד שבעולם לא מפסיקים לפרסם ידיעות על כך שטום קרוז ניתק כל קשר עם בתו סורי, מנישואיו לקייטי הולמס, השתיים לא נראות מדוכאות מכך במיוחד. כבר שנים שהכוכב ההוליוודי העסוק לא צולם עם בתו והסיבה המשוערת לכך נעה בין לו"ז צילומים עמוס לבין הנורמות הנוקשות של כת הסיינתולוגיה אליה שייך קרוז. לא ברור איך היעדרות האב משפיעה על נפש בתו בת ה-11, אבל לפחות למראית עין היא משדרת שמחת חיים לצד אמה קייטי.
השבוע השתיים הופיעו ביחד על במה אחת בניו יורק ב- Z100's Jingle Ball 2017  שנערך לכבוד הכריסמס.
כהרגלה, הגיעה סורי עם סרט ענק בשיער (הפעם באדום), אקססורי שמשמר את תמימותה ומעניק לה מראה בובתי והיא גנבה את ההצגה בשמלת כוכבים מקסימה במיוחד.  קייטי בחרה בג'ינס קרוע וטופ סגור ויפה בצבע קרם. השתיים הופיעו באופן נדיר לעיני מצלמות, בדרך כלל הן נתפסות בתצלומי פפראצי מהרחוב.
כנראה שעם הגיל הולמס מרגישה יותר בטוח בחשיפת הבת מול התקשורת ונראה שסורי נמשכת באופן טבעי לאור הזרקורים שליוו אותה מאז נולדה. כפי שאתם יכולים לראות, הבת היא קופי של הוריה וזה עניין של זמן עד שהיא תככב בסרט או בהפקת מגזין כמיטב המסורת של "בנות-של".

קייטי וסורי בהופעה

קייטי וסורי באירוע

קייטי וסורי באירוע

GettyImages-888574942