קוראת ביין: מה המשקה שלך?

פגישה בין אוהבים, ערב בנות, או סוף של יום: איזה יין יהווה פסקול נוזלי לכל אווירה וגם, תאמרי לנו מה כוס היין שלך וננסה לומר לך מי את. מקסימום תזמיני חברות ותשתכרו קצת

shutterstock_117646807

הרומנטית שחיה בסרט של וולט דיסני

הם זוג מושלם. באופן כללי הם מאוהבים אחד בשנייה, לאבי-דאבי כאלה. הם מתכננים חופשה, "רק שניהם", כל שנה בקיץ ויוצאים לדייט יזום פעם בשבוע. היסטוריית הוואטסאפ שלהם נראית כמו מגילה אחת ארוכה של אימוג'י לבבות בכל הצבעים וביניהם מפרידות נשיקות אדומות. הם ביחד כבר חמש שנים, היא בת 29 והוא בן 31, מאורסים – הצעת הבזק הקדימה לבוא כששהו במלון הכל כלול על אי ביוון אחרי ארבעה חודשים – זמן קצר אחרי שעברו לגור ביחד, בדירה ברחוב הירקון שמהמרפסת שלה מבצבץ הים. הם קוראים זה לזו "פשוש" וגם "מאמי" ו"קוקי" ו"בייב", תלוי במצב הרוח וכשהם מתייחדים היא תמיד מזכירה לו שלנשיקות שלהם יש טעם של ויטמינצ'יק פטל.
שורה תחתונה: הורמון האהבה עובד על היפר.
המלצת המומחים: כרמל רוזה עמק קדש | יין בצבע ורוד רך ילווה ארוחת ערב רומנטית עם שובל ניחוחות של תותי יער, פטל וורדים.

love

הקרייריסטית שמסיימת את היום על הספה בסלון

היא בת 34, רווקה, סמנכל"ית של חברת סטארט-אפ לשיתוף בין אפליקציות, היא הייתה מאורסת לפני שנתיים אבל החתונה התבטלה די ברגע האחרון, כי הוא יצא "עלוב, כמו רוב הגברים בתל אביב". היא חוזרת הביתה אחרי יום עבודה בתשע בערב, כל ערב, מוזגת לעצמה כוס יין, מתיישבת על הספה בסלון, שמה רדיו מהטלוויזיה על ווליום שקט ונכנסת לאוקיי-קיופיד ולפייסבוק לבדוק מה העניינים.
שורה תחתונה: החיים הם לא סלסלת פירות, לפחות נשתה משהו.
המלצת המומחים: כרמל פרייבט קולקשן שיראז | יין פירותי ופלפלי, מעט מעושן – תמורה מלאה למחיר שפוי, שמאפשר שתיית כוס יין מדי ערב.

work

הרווקה האורבנית

הן ביחד מהיסודי, חמש חברות ילדות; הן היו שם כשהמציאו את הסאן-אין ובכו יחד כשארוסמית' שרו את קרייזי, הן מרטו שערות מהרגליים עם שעווה בפעם הראשונה, קפצו על המיטה במסיבות פיג'מות, רעדו מפחד בסיאנסים, החליפו ביניהן מכתבים הרבה לפני שהומצא האייפון ואספו אחת לשנייה את החלקים של הלב כשנשברה האהבה הראשונה. הן בנות 35, שלוש מהן נשואות עם ילדים ושתיים רווקות בזוגיות. הן אוהבות להיפגש לארוחות ערב בבתים ואחת לכמה זמן הן נפגשות במקום הקבוע שלהן, עם הבדיחות הקבועות והסיפורים הקבועים.
שורה תחתונה: BFF
המלצת המומחים: כרמל באזז קריניאנו | יין מוגז אדום, קל ומרענן עם מתיקות עדינה. אפריטיף מושלם ובחירה נהדרת לארוחות קלות, לפיקניקים ולמסיבות, תוספת תוססת של שמחה לכל ערב בנות.

2

הטבעונית האורגנית

היא בת 30, בעברה הייתה צמחונית  וחזרה לאכול בשר עד שראתה את ההרצאה של גרי יורופסקי לפני חמש שנים ומאז הפכה לטבעונית אדוקה וחברה בעמותת "ויגן פרנדלי". היא בינתיים לא עוזבת את העיר, אבל חולמת על חיים של אחרים בחווה אוסטרלית עם משק אוטורקי. עד אז היא תמלצר בקפה הטבעוני ותחפש מתכונים שווים שמבוססים על עדשים וטופו.
שורה תחתונה: קרניבורים שמדכאים אותי.
המלצת המומחים: כרמל פרייבט קולקשן סוביניון בלאן | יין מרענן עם ארומות של אננס וליים, שיילך עם כל מנה ירוקה.

green

הסופר-מאמא

יש לה שתי בנות, הראשונה בת שלוש ו"התוספת החדשה" בת חצי שנה. היא מצליחה להגניב איזו שעה פילאטיס בבוקר. כשחברה מתקשרת אליה היא  לא עונה, וחוזרת אליה רק אחרי שמונה וחצי בערב, אחרי שהשכיבה את הבנות לישון. היא בתמרון תמידי בין עבודה, זוגיות, חברות ומעל הכל – הילדות. בסוף היום היא תרשה לעצמה להישען לאחור עם כוס יין ביד ולפנטז על פוט-מסאז׳ באיזה אי טרופי הרחק מכאן.
שורה תחתונה: ילדים זה לא תמיד פיקניק.
המלצת המומחים: כרמל סלקטד קברנה סוביניון מרלו | בסופר הקרוב לביתכם, תקבלו את התמורה הטובה ביותר ליין אדום יבש, צעיר, מרענן ופירותי, להגיש קר, כחצי שעה לפני השתייה.

542