קוונטין טרנטינו ודניאלה פיק מציגים: אהבה מהסרטים

סרטו החדש והמדובר של הבמאי "Once upon a time" הוצג בפסטיבל קאן והגיעו לקדם אותו בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו ומרגו רובי אבל גנבו את ההצגה: דניאלה פיק וטרנטינו ביחד

בפסטיבל קאן אמש הגיעו כמה מהכוכבים הגדולים בעולם, בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו ומרגו רובי לקדם את סרטו החדש והמדובר של הבמאי קוונטין טרנטינו "Once upon a time". לצד כל הנוצצים טרנטינו היה נראה מאושר ואלגנטי, כמו ביום חתונתו, כשלידו עמדה בכל רגע נתון אשתו דניאלה פיק בשמלה לבנה ונשפכת והשניים הזכירו לנו את אלבום החתונה שלהם וכמה שהיא הייתה כלה ענוגה. אבל כנראה שלא הספיק להם כל הלאבי-דאבי בזמנו והנה, לאחר שכבר חרכו את השטיח האדום, השניים קיבלו עוד הזדמנות חגיגית להראות לנו כמה אהבה היא פוטוגנית.
האמת שהיה קצת משונה לראות את פיק נעמדת בשורה אחת לצד שאר חברי הקאסט כאילו הייתה אחת מכוכבות הסרט (היא מבליחה בו לכמה שניות) אבל כנראה שבאמת היא חלק אינטגרלי מחייו. מה שכן, חייבים להודות שאין הרבה זוגות מפרגנים ומתוקים כאלה. למי אכפת מפער הגילאים או האם היא איתו בגלל הכסף והמעמד כפי שהאשימו אותה (סביר להניח שזה לא בדיוק הרחיק אותה) אבל לא תצליחו לשכנע אותנו שאין שם באמת תשוקה. רק תביטו עליהם: רואים להם בעיניים.

טרנטינו ודניאלה פיק צילום Andreas Rentz/Getty Images

פיק נראתה מקסים בשמלה ארוכה וצמודה, של המעצבת לי גרבנאו, שהבליטה את הסטייל הקלאסי שלה כשהאיפור והשיער היה מתוקתק כמיטב המסורת אצלה. טרנטינו ופיק הפגינו רומנטיקה מתוקה לעיני כל הצלמים כמו שני טינאייג'רים והרגישו שהם לבדם בעולם על השטיח האדום. פיט ודיקפריו נראו בחליפות הטוקסידו שלהם כמו שני המגה סטארים שהם וניכר כי פיט נראה ממש טוב בימים אלה, פוסט אנג'לינה ג'ולי. לא ברור לאן נעלם אחד מכוכבי הסרט הבולטים, אל פאצ'ינו, שנעדר מהשטיח האדום (אולי הוא עסוק בלבלות עם מיטל דוהן הישראלית).
הביקורות על הסרט בינתיים לא משתפכות, בניגוד למשל לתגובות שקיבל סביב סרטו הראשון שזכה בתהילה בינלאומית, "ספרות זולה", שגרף שבחים מקיר לקיר וזכה בפרס יוקרתי בקאן. לפחות התמונות מהשטיח האדום נהדרות, גם משהו!
טרנטינו ופיק צילום: David M. Benett/Dave Benett/Getty Images
דניאלה פיק וטרנטינו צילום  Andreas Rentz/Getty Images

בראד פיט, לאונרדו דיקפריו וטרנטינו צילום Samir Hussein/WireImage

טרנטינו, מרגו רובי, ליאו, בראד ודניאלה פיק צילום Samir Hussein/WireImage