צביקה פיק לא ישתתף בחתונת בתו עם טרנטינו

בעוד כשבוע תינשא דניאלה פיק עם בחיר ליבה, הבמאי ההוליוודי המפורסם קוונטין טרנטינו לצד כוכבים רבים ומי לא ישתתף בשמחה הגדולה? פאפא צביקה

** עדכון 1.12.19 **

שנה וחצי אחרי שלקה באירוע מוחי, צביקה פיק חזר לראשונה לבמה בהופעת הבכורה של הפסטיגל בחיפה.

בנובמבר האחרון, נאלץ פיק להיעדר מחתונתה של בתו, דניאלה, עם הבמאי ההוליוודי המפורסם קוונטין טרנטינו. לקראת הלידה הצפויה של התינוקת של הזוג פיק-טרנטינו, הידיעה על חזרתו של צביקה פיק לקו הבריאות, משמחת במיוחד. 

*****

בשבוע הבא אמור היה להתקיים אחד האירועים המשמחים בחייה של דניאלה פיק, שעומדת להינשא לאהובה, הבמאי המפורסם והעסוק קוונטין טרנטינו. אבל החופה שתתקיים שבוע הבא בלוס אנג'לס, תהיה חמוצה-מתוקה מאחר ולפי הפרסום בוואלה, אחד האנשים המרכזיים בחייה של פיק, אביה צביקה, לא ישתתף באירוע לאחר שבאביב שעבר הוא חש ברע במהלך טיסה שלו לישראל, אושפז ומאז עובר תהליך שיקום ארוך.

החתונה המדוברת תהיה אירוע סגור ונוצץ במיוחד מאחר וטרנטינו הוא אחד הבמאים הכי מבוקשים ומצליחים בכל הזמנים. אנחנו מצפים (אוקי, לא אנחנו) להיתקל שם בזוג אחר, אל פאצ'ינו ומיטל דוהן הישראלית, שנחשפו כזוג מסעיר מוקדם יותר השנה. מי שיגיעו מצד הכלה הם אמה, הפזומונאית הידועה, מירית שם אור, אחותה שרונה ואחיה בנלי. מצד הבמאי הרשימה ארוכה מדי וסביר להניח שנראה שם הרבה כוכבי איי ליסט כגון אומה תורמן, ג'ון טרבולטה, סמואל ל. ג'קסון, בראד פיט, ליאונרדו דיקפריו ואולי דריל האנה, שכיכבה בסרטו "קיל ביל" ובעלה הטרי, הזמר ניל יאנג.

דניאלה פיק וטרנטינו

סביר להניח שפיק וטרנטינו יערכו עוד מסיבת חתונה בארץ הקודש ושם יוכל אולי האב הגאה להשתתף באירוע החגיגי של בתו לצד חבריה הישראלים. נקווה שעד אז מצבו הבריאותי ישתפר כי התגעגענו אליו. מאז שאושפז, פיק שומר על פרופיל נמוך מאוד והוא לא התראיין או הצטלם בתקשורת. ספקולציות רבות עפו לאוויר אבל כנראה שפיק יחשף בזמן ובמקום שיבחר.

סיפור אהבתם של טרנטינו ופיק הפתיע רבים כשהוא פורסם לראשונה ב-2017. השניים הכירו בישראל, במסגרת פרמיירה לסרט שלו והרומן, שבהתחלה עבר אי אלו תלאות פרח והתנהל על קו אל.איי-תל-אביב. מהרגע שהרומן נחשף, רבים לא האמינו שהקשר הביזארי יחזיק מעמד וחלק מהגולשים התייחסו להפרש הגילאים ביניהם וטענו שהוא יכול להיות סבא שלה אבל השניים הוכיחו שהם באמת מאוהבים ולאחר שהתארסו היה זה עניין של זמן עד שנשמע על מועד החתונה.