פתרונות לניקוי הפנים בחורף

כשקר לך ואת חייבת לנקות את הפנים: פתרונות עם מינימום מים

חורף עכשיו וקר והדבר האחרון שמתחשק לך לעשות הוא לשטוף את הפנים במים קרים או חמים. מצד שני, את יודעת שאת חייבת לנקות את הפנים, בוקר וערב, זוהי הפעולה החשובה ביותר עבור עור הפנים שלך ואסור לוותר עליה, גם כשקר.  אז מה עושים? בעזרת סתוית סבג, מנהלת תחום הטיפוח של קרליין, איתרנו 3 פתרונות שמשלבים מינימום מים בניקוי הפנים.

לניקוי קליל: מגבונים ונהנים

מגבוני ניקוי הם פתרון טוב לניקוי זריז של עור הפנים. פשוט שולפים אחד או שניים ומנקים את הפנים. חשוב מאוד לבחור במגבונים שמתאימים לניקוי והסרת איפור מהפנים ומהעיניים שמכילים מינרלים שממריצים את העור (כמו מגנזיום, אבץ ונחושת), תמציות שמרגיעות את העור (כמו אלוורה), ויטמינים שמעשירים את העור בלחות (כמו Aqua Cacteen תמצית צמח הקקטוס) וכדומה. עוד חשוב לבדוק שמדובר במגבונים היפולארגניים שנבדקו דרמטולוגית ומתאימים לסוג העור שלך.

688606522photo by kotin shutterstock 634

shutterstock, photo by kotin

לניקוי בינוני: מי פנים מיסלריים

מי פנים מיסלריים אינם מכילים אלכוהול ובמקומו מכילים שלל מרכיבים איכותיים שמנקים את העור היטב ומסירים איפור ולכלוך בלי לגרות את העור כלל. פשוט פתרון מעולה למי שמעדיפה ניקוי עדין, הסרה קלה וללא שפשוף שעלול ליצור יובש או סימנים כלשהם. המים מרעננים את העור ומתייבשים בשניות ותחושת הניקוי היא טבעית וקלילה. אין צורך לשטוף את הפנים במים לאחר הניקוי והרי לשם כך התכנסנו נכון? חשוב לבחור במים מיסלריים איכותיים שמכילים אלוורה שמרגיעה את העור ותמצית המליס שמכווצת את הנקבוביות של העור.

333458189photo by tinatun shutterstock

shutterstock  ,Photo by Tinatin

לניקוי עמוק: מסכה מתחממת

אומנם הכתבה שלנו מדברת על מוצרי ניקוי שלא דורשים מים, אבל בימים אלה אי אפשר להתעלם מהמוצר החם ביותר של עולם הטיפוח: מסכה  מתחממת שמכילה פחם טבעי פעיל וגרגרי פילינג וולקניים. המסכה מתחממת כאשר היא באה במגע עם מים בכך מאפשרת ניקוי עמוק ויעיל של הנקבוביות וביחד עם השילוב של הפחם והשגרירים , גורם לספיחת לכלוך ושומן מהנקבוביות ומסירה תאים מתים באופן מקסימלי ובמאמץ מינימלי. המסכה, שמיועדת לכל סוגי העור, מתאימה לניקוי עמוק ויעיל במיוחד של העור. לאחר הניקוי באפקט החימום, בשילוב הפחם הפעיל והגרגירים העדינים העור נותר רך ונעים למגע, חלק יותר, ללא קומדונים (נקודות שחורות) וללא ברק שומני: העור נשאר במראה מאט לאחר הניקוי. בקיצור: מושלם.

Enrique Arnaiz Lafuente shutterstock 522222013

photo by Enrique Arnaiz Lafuente shutterstock