פשוט לבשל – המתנה המושלמת עבורך

רוצה למצוא את הבשלנית הפנימית שלך וללמוד לבשל מהמנטוריות של סלונה? "דורות" וסלונה נותנים לך במתנה קורס בישול שווה במיוחד. הרשמי ואולי גם את תהיי בין הנבחרות המאושרות

בחורה עם מחשב נייד

למצוא את הבשלנית הפנימית שבך (צילום: שאטרסטוק)

כמה פעמים ראית מתכון וחשבת לעצמך שאין מצב שאת מצליחה? אז זהו שיש מצב, ואפילו די בקלות. ואת זה בדיוק תגלי בעזרת "פשוט לבשל", פרוייקט הבישול של "דורות" וסלונה, שמעניק לך קורס ייחודי בבישול, ועוד המון מתנות והפתעות.

שלוש המנטוריות, אלופות המטבח – דורית טל-אור, דנית סלומון ופאני רוטשטיין, הן בדיוק השלוש שיכולות למצוא בכל אחת מאתנו את הבשלנית שמזמן חשבנו שלא קיימת. עם המתכונים הפשוטים והטעימים, שיטות ההכנה הכי טובות, הטריקים שגובשו בעשרות שנות ניסיון, וכל מה שצריך כדי לבשל בבית בכיף ובקלות, אוכל בריא, טעים וקל להכנה.

3 המנטוריות: פאני רוטשטיין, דנית סלומון ודורית טל-אור – פשוט מבשלות

זו ההזדמנות שלך להיות בין 45 הנשים שייבחרו להשתתף בסדנת בישול בת 10 שבועות שתצייד אותך בכל הכלים לחזור למטבח הפרטי ולהתחיל לעשות קסמים. מה צריך לדעת במטבח, איך לבשל נכון ובקלות, מה צריך לדעת על חומרי הגלם ואיך לעבוד איתם וגם איך לתכנן נכון את הזמן במטבח.

גם מסע ארוך מתחיל בצעד אחד

שלוש המנטוריות שלנו יביאו לבשלניות החדשות את סודות הקסם שמתרחש במטבח. כי אפשר לבשל בריא ולא להתפשר על הטעם, אפשר לקצר תהליכים, לגוון, לתבל, ליהנות מכל התהליך ובעיקר לקחת את האחריות על מה שנכנס לגוף שלנו ושל האהובים שלנו בכל מה שקשור לאוכל. אם תמיד רצית להיות זאת שמגישה לחמים מיוחדים, שיודעת להכין תבשילים שאי אפשר לעמוד בפניהם ושכל עוגה היא כזו של "ללקק את האצבעות" – הסדנא הזו מתאימה ליד שלך כמו כפפה. כי אחרי הסדנא הזו, המטבח כבר לא יהיה אתגר.

לחזור ליהנות במטבח (צילום: שאטרסטוק)

המתנה שלך לעצמך לשנה החדשה

אין זמן טוב כמו השנה החדשה להעניק לעצמך את המתנה שאת רוצה, את יודעת שאת רוצה ללמוד מהטובות ביותר, למצוא את הדרך שלך במטבח ולעשות רק טוב לך ולמשפחה שלך וזו בדיוק ההזדמנות לעשות את זה. אל תחכי להזדמנות, תצרי אותה. "פשוט לבשל" פותחת לך את הדלת למטבח שאת רוצה, אין שום סיבה שלא תכנסי.

בואי אתנו לגלות את סוד הלחמים והבצקים, איך לבשל בשר, עופות, דגים, ירקות, צירים ורטבים, עוגות ומתוקים. גלי כל מה שצריך לדעת על חומרי הגלם, דרכים קלות להכנה, איך מגוונים בקלות את הארוחות, ובקיצור כל מה שצריך כדי לא רק להיכנס למטבח ולבשל אלא ליהנות מהתהליך ועוד יותר מהתוצאות. הרשמי לפרויקט ותפתחי לעצמך דרך חדשה למטבח שאת חולמת עליו, כי לפעמים חלומות, ובכן, הם כן מתגשמים.