פריס ג'קסון הצטלמה לקמפיין "שאנל"

הבת של מלך הפופ המנוח, שניסתה בעברה להתאבד והתמודדה עם בריונות רשת, נראית שמחה מתמיד בצילומים לקמפיין היוקרתי ביותר בעולם האופנה. אמנם היא נראית בכלל כמו מדונה אבל אנחנו בעיקר התאהבנו בחיילים ובדגלים. כך עושים באזז באווירת נצחון

לא לפני זמן רב, חשפה פריס ג'קסון, בתו של מלך הפופ המנוח, שהיא ניסתה בעברה להתאבד, לאחר שסבלה מבריונות רשת והנה היא נראית על גג העולם בקמפיין יוקרתי לבית האופנה "שאנל". על מנת לקבל קמפיין כזה שווה באמת צריך מזל בחיים ומדובר בחלום המעוצב של כל בחורה בערך. בעידן הנוכחי כבר לא צריך להיות דוגמנית או שחקנית אלא פשוט "בת של" מעוררת באזז עם ים עוקבים.

הג'קסונית הצעירה, 18, נראית בקמפיין כמו הזמרת מדונה על רקע מגדל אייפל, מוקפת בחיילים נאים ודגלי צרפת וארצות הברית. ככל הנראה, רצו שם להעביר את תחושת השחרור והנצחון של מלחמת העולם השנייה. באופן אישי, איני מוצאת עניין בג'קסון עצמה והיא נראית לי כמו חיקוי של כוכבת הפופ המפורסמת, שגם צבעה בשלב כלשהו את שיערה לפלטינה. קשה לשכוח את המהפך שעשתה בחיצוניות שלה, מנערה עם לוק רגיל לגמרי לצעירה גלאמית. אבל בינתיים הכל סביב חיצוניותה ואשמח לראות מה יש שם בתוכה.

פריס ג'קסון בפריז

ברור לי שלא הייתי שומעת עליה אלמלא הייתה בתו של מייקל ג'קסון אבל לפחות היא משדרת רעננות וקוליות נעימה לעין. לא מעט בימינו. אם פעם בית שאנל פנה לנשים אריסטוקרטיות וניסה לשדר אלגנטיות אנינה, כיום היא מבינה את כוחן של האיט גירלז. המהלך התחיל עוד כאשר קארל לגרפלד ליהק את בלייק לייבלי האמריקאית לקמפיין התיקים שלו וחטף תגובות נבזיות על כך שליהק את כוכבת "גוסיפ גירל" למותג הצרפתי האיכותי.

פריס ג'קסון

אבל הוא לא עצר שם ומעצב הבית הראשי המשיך לקלוט את הבחורות "הנכונות" כגון קארה דלווין הבריטית, שקידמה את המותג לא מעט. כיום הוא מטפח את הבת של ואנסה פאראדי וג'וני דפ, לילי דפ רוז. לכן אין זה מפתיע שפריס ג'קסון מככבת בקמפיין למותג הזה. לא בטוח מה חושבים הצרפתים על זה אבל לפחות זו הזדמנות להזכיר להם את תרומת החיילים האמריקאים. גם דרך ללמד היסטוריה.

פריס ג'קסון

 הנה סרטון המציג את הקמפיין:

[youtube CsWz5tZS6po nolink]

צילום: צילומי מסך