פאן לנו בבית, במקסימום

לא משנה מה משאיר אתכם בבית; מזג האוויר, מצב רוח אינטימי, משחק כדורגל או מפגש חברות, הדרך לאירוע מושלם עוברת בחיבור הנכון בין אוכל, אלכוהול ופסקול

shutterstock_363662819

העונה הקרירה היא התירוץ האגדי להישאר בבית, במיוחד עבור אלה מאיתנו שהם "תולעי בית" בהגדרה. אז מה תשתו בערב רומנטי ביתי, איזה דרינק מתאים לערב בנות אין דורז, ומה ילך טוב בערב קווזי של פיצה וסרט? המתכון לערב מדהים נמצא בשילוב שבין אוכל, שתייה ופסקול. הנה שלוש דוגמאות לבילוי ביתי והדרינק המדויק שילווה את הערב, ובכן, באווירה טובה.

shutterstock_202576333

 

ערב רומנטי

לפעמים, הערבים הכי רומנטיים הם לא בהכרח הערבים הפוטוגניים האלה, עם תפאורה של נרות שאי אפשר להריח מהתמונה, מנת גורמה שמי בכלל יכול להכין וסט לנז'רי שנראה לוהט עם הפילטר הנכון. במציאות, ערב חורפי בבית עם בן או בת הזוג בטרנינג על הספה וכירבולית מול התנור, כשמאזי סטאר ברקע, גם יכול לעבוד טוב מאוד כמקדם זוגיות.

כדי להשלים את הפנטזיה הרומנטית, בחרנו את המשקה Crisp, שקל ונעים להתמסר אליו. הוודקה במשקה נוכחת לא נוכחת והחיבור בינה לבין הליקר ואן גוך אסאי מייצר ורדרדות כהה, שמלבה את העניינים שעל הלב. מדובר בקוקטייל שהוא חזק יחסית, לא פראייר, אבל גם מלטף בהילוך איטי ומתקבל בצורה כיפית וקלילה – לא תאבדו את הראש ועדיין תהיו בראש טוב.

 

Crisp

40 מ"ל וודקה

15 מ"ל ואן גוך אסאי

15 מ"ל מיץ לימון

15 מ"ל סירופ פטל

אחרי שמשקשקים את הקוקטייל ומוזגים לכוס סוגרים אותו עם ראשן

 

crisp, הסוד לערב רומנטי מהאגדות (צילום: ג'ספר בר)

 

ערב בנות

תכלס, אם יש משהו שעשוי להיות כיף יותר מגירלז נייט אאוט זה גירלז נייט אין. יש משהו משחרר במפגש ביתי עם החברות הכי טובות, כי המחויבות היחידה היא להיות שמחות. ברור שיש מקום לומר גם את מה שעל הלב, אבל המוטיב המרכזי בערב כזה הוא חדוות הטוגד'רנס – סינדי לאופר לא סתם שרה Girls just wanna have fun. וזה לא משנה אם המפגש הוא על טהרת הפשטידות, או הסלטים או ההמבורגרים הצמחוניים, הדרינק שבחרנו לערב מהסוג הזה מעיף לעולם טרופי דמיוני, על אי מרוחק בקריביים, לישיבה על גלגל מתנפח בצורת דונאט נגוס עם קוקטייל ומטרייה ביד וצחקוקי רקע. הטעם התפוזי-תותי והריח הקוקוסי של ה-Coco Island יכול לקחת למקום אחר בנקודת זמן אחרת: פירותית יותר, צבעונית יותר, חברית יותר.

 

shutterstock_475203916

 

Coco Island

40 מ"ל רום לבן

40 מ"ל מיץ תפוזים

15 מ"ל קרם קוקוס

15 מ"ל ריבת תות שהפכה לסירופ (לחמם על המחבת ריבה + מעט מים)

20 מ"ל מיץ לימון

סגירה ביטר למון

אמרנו ערב בנות? אז מוכרחות להיות שמחות (צילום: ג'ספר בר)

 

ערב פיצה וסרט

מסוג הבילויים הקלאסיים והפשוטים שחוצים גילאים ועדיין מריחים כמו טין ספירט. כמו ג'ינס וטישרט, גם ערב פיצה וסרט הוא רלוונטי תמיד. להשלמת האווירה בחרנו בדרינק שמביא את פן ההשקעה לערב שנתפס כקליל. Forever Young הוא משקה עם רום מתובל, מרוכך שנעים וכיפי ללגום אותו. אל הרום והשקדים מתלווה הפירותיות של מיץ התפוזים, מה שהופך את כל העסק לקליל ונעים יותר. הטוויסט של המיול מחבר את כל הטעמים יחד ונותן את הנגיעה המתוקה – חמוצה התוססת. רום הולך פיקס עם בצק, והמליחות של הגבינה ומבטיח המשך ערב שבו הכל קול, גם אם הסרט לא משהו.

Forever Young

40 מ"ל רום ספייס

40 מ"ל מיץ תפוזים

20 מ"ל סירופ שקדים

סגירה עם מיול

עובד נפלא עם ערב פיצה וסרט (צילום: ג'ספר בר)

 

גוני לב ארי
לייט בלומרית בת 35 מתל אביב. רוב היום אני יושבת בבית מול מייקרוסופט וורד ומנסה להמציא משהו שלא היה קיים ואם אני אומרת את זה בדרך מסוימת הוא נהיה קיים