על מי חלמת בלילה ומה המשמעות?

חלומות סקס הם בעצם תת המודע שלכם, שמרשה לעצמו להשתולל חופשי וזה לא באמת אומר שאתן מעוניינות לקיים יחסי מין עם מי שהופיע בחלום במציאות. אם אתן לא באמת רוצות לשכב עם הבוס והוא בכל זאת מופיע בכל חלום אינטימי, מה זה בעצם אומר?

חלומות, בואו נדבר עליהם רגע. אבל לא סתם חלומות. חלומות כחולים, חלומות סקס, נו, החלומות השווים האלה. דבר ראשון אתן יכולות להירגע.  גם אם חלמתן שאתן עושות כל מיני מעשים מגונים עם הבוס, זה לאו דווקא פשוטו כמשמעו. אז מה עומד מאחורי חלומות סקס?

רק בגלל שחלמתן חלום מיני על מישהו, זה לא אומר שאתן מעוניינות בסקס איתו או כל קשר אינטימי שהוא, כך לפחות לפי חוקרי החלומות המומחים בתחום. הרי, לכולנו היה חלום רטוב על מישהו שהכי פחות ציפינו שיופיע בסצנה מינית או ארוטית, לא בחלום ולא במציאות. ברוב המקרים אמנם מדובר בחלום מלא רגשות תחושות וחשקים אבל הם נעלמים ברגע שהחלום מסתיים.

חלומות סקס הם בעצם תת המודע שלכם, שמרשה לעצמו להשתולל חופשי וזה לא באמת אומר שאתן מעוניינות לקיים יחסי מין עם מי שהופיע בחלום במציאות. אבל אם אתן לא באמת רוצות לשכב עם הבוס והוא בכל זאת מופיע בכל חלום אינטימי, אז מה זה בעצם אומר?

איאן וואלאס, פסיכולוג המתמחה בפירוש חלומות והסופר של "מאה החלומות המובילים – החלומות שכולנו חולמים ומה הם באמת מסמלים", אומר שכל החלומות, כולל חלומות בנושא סקס, קשורים באופן כזה או אחר למשהו שעובר עליכן בחיים וכל דמות שמופיעה בחלום בעצם מסמלת חלק מהאישיות שלכן ולא מישהו אחר.

כלומר, כאשר מישהו מופיע לכן בחלום זה לאו דווקא אומר שאתן רוצות לשכב אתו אלא שיש בו משהו באישיות שמושך אתכן או שחסר לכן באישיות שלכם והייתן רוצות לפתח יותר.

זוג בסקס

 אז הנה במיוחד בשביל כל אחת מכן הפירוש למה באמת מסמל החלום כאשר את חולמת חלום סקס על האנשים הבאים:

הבוס שלך

את יכולה להירגע, חלומות מין על הבוס הן, לפי וויליאמס, סוג החלומות הנפוץ ביותר. לדברי וויליאמס, נכון שיש מצב שאתן נמשכות באופן מיני לבוס שלכן, אבל אם חלמתן שאתן שוכבות איתו יותר סביר להניח שתת המודע שלכן מנסה לאותת לכן שאתן מתחילות לפתח את המסוגלות להיות מנהיגות ולקבל החלטות ממש כמו הבוס.

חבר או חברה קרובים

חלום מיני או ארוטי על אחד החברים הקרובים שלך לא אומר שאת באמת רוצה לשכב איתם אלא מסמל שיש להם תכונה בולטת שאת מעריצה במיוחד. לדברי וויליאמס, גם אם מדובר בחברה ממש מכוערת או בחבר שאת ממש אבל ממש לא נמשכת אליו, אבל ממשיכה לחלום שאת שוכבת איתו, ההסבר הוא שיש לו תכונה או כישרון כלשהו שתת המודע שלך מעריץ ומעוניין לפתח בעצמו.

הבחור שאת דלוקה עליו

האמת שמדובר בחלום מאוד הגיוני, אם את דלוקה על מישהו או מאוהבת בו אז הגיוני לחלום שאת שוכבת איתו. אבל וויליאמס מוסיף וטוען שאין לטעות ולחשוב שמדובר אך ורק במשיכה מינית אלא בכך שאת גם מפתחת רגשות כלפי אותו אדם וגם נמשכת לתכונות האישיות שלו ולא רק הפיזיות.

האקס שלך

ולא מישהו שאת רוצה  באמת להתעורר בזרועותיו למחרת בבוקר. האמת היא שסביר להניח שביליתם לא מעט זן משותף בחדר השינה ולפי ההסברים של וויליאמס, החלומות עליו לא מסמלים לך שאת רוצה לחזור אליו אלא דווקא שאת חוזרת על טעויות שהיו לך בקשר הקודם, סוג של חלום אזהרה שכדאי לשים לב אליו.

איש זר

שאת חולמת על קיום יחסי מין עם אדם ללא זהות זה יכול להיות קצת מטריד ואפילו מלחיץ. אבל זו סך הכל דרכו של תת המודע לרמוז לך שיש לך יכולת או תכונה שאת טובה בה ולא מודעת אליה מספיק והגיעה הזמן לשחרר אותה ולחשוף אותה. "כשאנשים חולמים על סקס עם זרים" מסביר וויליאמס "הזר בדרך כלל ללא פנים או חובש מסיכה, מה שמסמל את האקט של להוריד את המסיכה ולהיחשף, להראות את אותה תכונה שאתן מחביאות"

על קרוב משפחה

חלום כזה יכול להעיר אותך שטופת זיעה ולהריץ אותך למקלחת לשטוף מעלייך את ההרגשה מגעילה אבל כדאי שתדעי שמדובר בחלום נורמלי ונפוץ. לפי וויליאמס, גם כאן, כמו חלום על חבר קרוב- פשוט מדובר באדם בעל תכונה שאתם מעריצים ומעריכים.

 על בן הזוג שלך מקיים יחסי מין עם מישהי אחרת

קודם כל את יכולה להירגע גם פה, לא מדובר פה באיזו נבואה שהולכת להגשים את עצמה והחלום יותר קשור אלייך מאשר אליו למען האמת. "כשאת חולמת על בן הזוג שלך עם אישה אחרת" מסביר וויליאמס "זה בעיקר מסמל שאת מאבדת את הביטחון העצמי בנראות החיצונית שלך ובמשיכה שלו אלייך ולא להיפך."

אז…על מי את חולמת בלילה?

צילום: שאטרסטוק