על אופנה ויופי עם אחווה סטבון

מה הפריט הכי יקר בארון של אחווה סטבון, מה היא הכי אוהבת ללבוש, מה לעולם לא תלבש ועל מה היא מקפידה בשגרת הטיפוח שלה? כל התשובות

מי אני?

אחווה סטבון, 34, רווקה. מאשדוד במקור אך כבר 7 שנים מתגוררת בתל אביב.
חזרתי לאחרונה לארץ אחרי תקופה בה גרתי בברצלונה. אני הפרזנטורית של רשת אריסטו שמט לצד חברותי הטובות ג'ני צ'רוואני ושני גולדשטיין. חוץ מזה, אני מחפשת דירה חדשה ועבודה חדשה בעולם הכספים, הצד החזק באמת שלי.

Aristo Shmat ss19. Photo Shai Yehezkel (27)

הפריט הכי יקר בארון (יקר מבחינה כספית)

ז'קט קז'ואל של ליוויס ב-400 אירו. אני לא מאמינה בלשלם כל כך הרבה על מותגים כשאפשר להראות מעולה גם בלי.

הפריט הכי זול בארון

בטח איזה בגד-ים מתאילנד. אני מעריצה רצינית של תאילנד. הייתי שם כבר 8 פעמים ובכל ביקור שלי אני מביאה עוד 5-6 בגדי-ים.

הפריט הכי סנטימנטלי בארון

יש לי אוברול ג'ינס קצר של אמא שלי מתקופת הרווקות שלה. היא תמיד אומרת לי שהאוברול עלה עליה גם אחרי הלידה הראשונה, ואז אני מזכירה לה שהיא ילדה לראשונה בגיל 20, ושזו לא חוכמה להיות רזה בגיל 20.

אחווה סיטבון אלבום פרטי

הפריט הכי שימושי בארון

טי-שרט לבנה. בגלל שאני רואת חשבון ובמשך כל ההתמחות, ובכלל בעבודה מסוג זה, יש צורך בהמון לבוש מחויט ורשמי, מכנסיים מחויטים, חולצות שיפון ושמלות, הצלחתי לצבור בארון מלתחה שלא תבייש שום בוטיק. אבל בסוף, כשאני צריכה לרדת מהבגדים המחויטים זה כמעט תמיד יהיה לטי-שרט לבנה. הכי פשוט, הכי קלאסי.

אני הכי אוהבת ללבוש

ג'ינס, טי-שרט וסניקרס. האאוטפיט המושלם. פשוט, קלאסי, והכי סקסי שיש.

אחווה סיטבון אלבום פרטי

לעולם לא אלבש

חולצות בטן. פשוט גורם לי להרגיש לא בנוח עם עצמי. לאחרונה גם קשה לי עם ביקיני 2 חלקים ואני הולכת רק עם בגדי שלמים.

צבע אהוב

שחור, כמובן!!! חצי ארון שלי שחור. זה הצבע המושלם שתמיד בא טוב ומסתדר עם הכל.

אחווה סיטבון אלבום פרטי

שגרת הטיפוח שלי

האמת שבתחום הזה אני מודה שהייתי רוב השנים חסרת ידע. רק בשנתיים האחרונות שאיפרו אותי מלא לאירועים כאלה ואחרים הרגשתי שהעור שלי מתחיל להיות עייף, וכן גם הגיל לא ממש עוזר לו, אז התחלתי למרוח קרם לחות כל בוקר. עכשיו אני גם משלבת את החומצות המדהימות של קרן בר טוב שגורמות לי להרגיש כאילו מתחו אותי על הבוקר. אני מבקרת אצל קרן בערך פעם בחודש או לפני צילומים חשובים. אני מקפידה גם על לחות לשפתיים ואוהבת את הבאלם של לאוקסיטן לשפתיים, הוא מעולה ומשקם שפתיים סדוקות.

שגרת האיפור שלי

כמו שכולכם ראיתם וחלקכם אף מיהרו לטקבק אני לא מהמתאפרות. שגרת האיפור שלי כוללת קרם לחות,קונסילר, קצת סומק (אם החלטתי לפנק את הסובבים) ולחות לשפתיים. מה שכן אני חושבת שגבות עבות, מסודרות ויפות הן חלק בלתי נפרד מהפנים ובעיני הן נותנות עוד מימד של יופי וזה חוסך איפור.

כשאני מוזמנת לאירועים מתוקשרים

באירועים מתוקשרים למיניהם אני מאוד מאוד נהנית, כי אז אני באמת מרשה לעצמי הרבה יותר מהיומיום ובדרך כלל מתאפרת אצל מישהו שיודע את העבודה, כלומר מאפר, ועושה קצת בייביליס בשיער. בגדים אני בדרך כלל לוקחת כמובן מאריסטו שמט שאני משמשת עכשיו כפרזנטורית שלהם או ממעצב אחר תלוי באופי האירוע. עם הזמן למדתי לא להגזים באירועים כאלה, פשוט וקלאסי זה לגמרי המוטו המנצח.

אחווה סיטבון לאריסטו שמט. צילום: שי יחזקאל

בעד או נגד בוטוקס/חומצה היאלרונית/ניתוחים פלסטיים?

בעד שכל אחד יעשה מה שעושה לו טוב. אני חושבת שכדאי לתחזק ולמנוע את הקמטים והפגמנטציות לפני שהם יגיעו ולכן כדאי להתחיל עכשיו בטיפולים מונעים. יחד עם זאת חושבת שחשוב לקבל את הטבע והגיל באהבה ולעשות הכל במידה ובפרופורציות נכונות.

טיפ הטיפוח הכי טוב שיש לי לתת

לשתות המון מים!! בימים שאני לא שותה אני ממש מרגישה שעור הפנים יבש ופחות מתוח ויום אחרי שתייה מרובה הכל מתוח זוהר ורענן.

אחווה סיטבון אלבום פרטי

ספורט – כן/לא/מה/כמה?

בטח חובה!! אני מתאמנת עם מאמן אישי, רן אפללו מאשדוד, לפחות פעם-פעמיים בשבוע וחוץ מזה משתדלת לרוץ 5 ק"מ עוד פעמיים – שלוש. ספורט סופר חשוב לי, קודם כל עבור הנפש זה משחרר הורמונים של רוגע ומונע חרדות, משאיר הרגשה טובה וזה גם מאיץ חילוף חומרים ועוזר לתפקודי כל האברים הפנימיים והגוף כולו.
בקיץ הקרוב אני רוצה להתחיל לעשות יוגה על סאפ זה עובד על שרירי הליבה ומאוד מחזק ומאריך את השריר. הלוואי ואצליח להעיר את עצמי מוקדם.

בשביל הרוח והנשמה

לומדת קואצ'ינג – התחלתי לפני חודש ללמוד קואצינג אצל אלון גל כדי בסוף להיות מאמנת ולייעץ לאנשים ממקום מקצועי יותר. זה מסע מדהים ואני מאוד נהנית מהדרך ומחכה כל שבוע לשיעור הקרוב. גם לפני תמיד הייתי קוראת ספרים על העצמה אישית על חשיבה חיובית, פילוסופיה ומוסר השכל. האהוב עלי הוא האלכימאי של פאולו קואלו שקראתי לפחות איזה חמש פעמים בתקופות חיים שונות וכל פעם הפיל אצלי עוד אסימון.
חוץ מזה המון משפחה- זה הדבק הכי טוב שלי לעצמי ובימים שאני מרגישה שקצת הלכתי לאיבוד אני מבלה המון בחיקם ונטענת.

אחווה סיטבון אלבום פרטי

ולסיכום – המוטו שלי לחיים

"ואהבת לרעך כמוך" – אהבת הזולת ונתינת חינם זה הדבר היפה והמרגש ביותר בעיני משתדלת לעשות כמה שיותר ולהשפיע על כמה שיותר חיים של אנשים.

saloona fashion banner page