סיפור אהבתם של הריסון פורד וקליסטה פלוקהארט

אחד הזוגות הוותיקים והיציבים בהוליווד, הריסון פורד וקליסטה פלוקהארט, עדיין נראים נהדר ביחד ואם חשבתם שפער הגילאים מפריע, טעיתם ובגדול

אחד הזוגות הכי מסקרנים בהוליווד הם הריסון פורד ("אינדיאנה ג'ונס") המסוקס ואשתו, קליסטה פלוקהארט ("אלי מקביל"). השניים הכירו בטקס פרסים ב-2002 אך הרומן נחשף רק ב-2003 ובזמנו התפייט פורד ואמר "אני מאוהב" והוסיף "אהבה רומנטית היא צורת האהבה הכי מספקת שיש ויש פוטנציאל לחוות אותה בכל גיל. לא הופתעתי שהתאהבתי חזק כל כך".

פורד הציע נישואין לפלוקהארט בחג ולנטיין ב-2009 והשניים נישאו בסנטה פה ביוני 2010. "חיי המשפחה הם עבורם ערך עליון", סיפר מקור ל"פיפל" בזמנו. "חייהם לפני ואחרי החתונה מפוקסים על ליאם". השניים הם הורים לליאם, 17, אותו אימצה פלוקהארט כשנולד ולפורד עוד 4 ילדים מבוגרים יותר משתי מערכות נישואים קודמות שלו.

הריסון פורד פליסה פלוקהארט צילום  Kevin Winter/Getty Images

לאחר שסיפור אהבתם של פורד ופלוקהארט נחשף הם בחרו לשמור על חייהם הפרטיים הרחק מאור הזרקורים. השניים לא מרבים להתראיין ולמרות פער הגילאים הבולט ("הוא לא שיקול במערכת יחסינו. אני אוהבת איך שהוא נראה. בבוקר הוא נראה לי יותר חמוד מאשר נאה. הוא נראה כמו ילד קטן") והעובדה שבהוליווד סיפורי אהבה בין סלבריטאים כמעט לא שורדים הם מחזיקים מעמד יפה ונראים מאוהבים מתמיד.

הריסון פורד ופליסה פלוקהארט  Kevin Winter/Getty Images

פורד ופלוקהארט גם לא מרבים לא להצטלם באירועים ולא סתם עוררו הרבה באזז כשהפציעו בטקס "Governors Awards" באל. איי השבוע. פורד, 76, הגיע בחליפת טוקסידו שחורה, עניבה ופלקהארט התאימה לסגנון הקלאסי שלו ובחרה שמלה בשחור-לבן, אותה תיאמה עם נעלי עקבים בצבע שחור. תודו שהם די מהממים ביחד ויפה לראות סיפור אהבה שמחזיק מעמד. קצת נחת.

הריסון פורד וקליסה פלוקהארט צילום: starzfly/Bauer-Griffin/GC Images