סיכום אופנתי לביקור הנשיאותי

היום השני לביקור הנשיאותי – פרידה וסיכומי סטייל של נשות המנהיגים

US President Donald Trump visits Israelצילום: Getty Images – GPO

תם הביקור הנשיאותי הקצר. בני הזוג טראמפ המשיכו אמש במסעם לרומא ואנחנו כאן, נשארנו מוקסמות מהסטייל האלגנטי ללא רבב של הגברת הראשונה של ארה"ב ושל בתו של הנשיא.

היום השני לביקור נפתח עבור האורחות הנכבדות במוזיאון יד ושם והשתיים מלניה ואיוונקה, בחרו במכוון ללבוש לבן המסמל טוהר, התחלה חדשה, אמונה וחגיגיות. המשמעויות האלה אינן נלוות לבחירת השמלות הלבנות של השתיים במקרה, הבחירה נעשתה בקפידה ונועדה לסמל את חשיבות הביקור בישראל ואת המשמעות הרוחנית עבורן. בראש ובראשונה עבור יעל "שלנו", היא איוונקה בתו היהודייה של נשיא ארה"ב (שהתגיירה ב-2009 עם נישואיה לבעלה היהודי ג’ארד קושנר) וגם עבור מלניה טראמפ, שנוהגת ללבוש לבן באירועים חשובים במיוחד ובעלי משמעות.

לכל הלוקים מהיום הראשון לביקור הנשיאותי לחצו כאן 

US President Donald Trump visits Israelצילום: Getty Images – GPO

השמלה שבחרה מלניה ללבוש, היא שמלה של המעצבת הבריטית ילדית סרביה רוקסנדה אילינצ'יץ', העומדת מאחורי המותג רוקסנדה. מדובר בשמלת כותנה ומשי ללא שרוולים וחצאית בגזרת A באורך מידי, ומחירה של השמלה באתר € 1,959. הנעליים בצבע ניוד של מנולו בלניק ומחירן 2,730 $.

image005

רובכן אולי לא שמעתן על אילינצ'יץ', אך מדובר במעצבת בולטת שעם לקוחותיה נמנות נשות מנהיגים ונשות מלוכה כמו קייט מידלטון, מישל אובמה, סמנתה קמרון, ראניה מלכת ירדן, לטיציה מלכת ספרד ועוד רשימת כוכבות על מהליגה של קייט בלאנשט ועד ג'סיקה צ'סטיין. הסגנון העיצובי של אילינצ'יץ' שקוסם לכל הנשים האלה, מאופיין בשמלות אלגנטיות ומרשימות, אך כאלה שאינן מנקרות עיניים. מחמיאות ובעלות נוכחות, אך לא משתלטות על המראה של הלובשת.

גם עבור מלניה טארמפ אין זו הפעם הראשונה שהיא לובשת שמלה של המותג. למעשה היא לבשה שמלה לבנה של רוקסנדה, כאשר הגיעה לנאום בוועידה הרפובליקנית במהלך קמפיין הבחירות של בעלה. טראמפ זכתה אז כזכור לקיתונות של לעג וביקורת, על שורות הנאום המועתק ממישל אובמה ועוד יותר, כאשר נודע שגם השמלה הלבנה שבחרה ללבוש לאירוע, היא של המעצבת החביבה על הגברת אובמה. השמלה אגב נחטפה כמובן במהירות ואזלה תוך זמן קצר מאתר המכירות.

image001 (4)

אם האורחות מארה"ב בחרו ללבוש לבן, שרה נתניהו נתנה מענה לא פחות הולם ובחרה בכחול אלקטריק עז ומחמיא, שהשתלב מצוין עם הלבן של מלניה ואיוונקה ויצר כשלעצמו את הסמליות המתבקשת בצבעי הדגל כחול ולבן. אגב בביקורים מהסוג הזה, מקובל לערוך תיאום מסוים מראש בין נשות המנהיגים, בעניין אופי הלבוש והצבעים ויתכן שכך נעשה גם הפעם. השמלה שלבשה נתניהו היא של המעצב אנטוניו ברארדי, אותו אחד שעיצב גם את השמלה השחורה שנתניהו לבשה לארוחת הערב עם בני הזוג טראמפ.

גם השמלה הזו כמו רוב הפריטים שלבשה נתניהו בימים האחרונים, נלקחה בהשאלה מהבוטיק היוקרתי של ניקול ריידמן בכיכר המדינה, מאדאם דה פומפדור. זה המקום לציין שוב את צוות הסטיילינג המנצח של שרה נתניהו, סנדרה רינגלר וז'אן כהן, שבכל הנוגע להופעתה החיצונית של נתניהו עשו עבודה טובה ומוצלחת. הבחירה בשמלות "קטנות", איכותיות ולא מתחכמות, בגזרה זהה ומחמיאה לגזרתה של שרה נתניהו, הייתה נכונה. את הגיוון הם שמרו לצבעוניות עזה ומתחלפת ואפשרו לשרה נתניהו לצלוח את הביקור הזה, לפחות מהבחינה האופנתית בכבוד.

image001 (3)עשתה עבודה מעולה – סנדרה רינגרלר לצד אשת ראש הממשלה

image001 (6)

איוונקה טראמפ (בתמונה לצד בעלה, ג’ארד קושנר, בזמן הטקס ביד ושם), המשיכה בסטייל המעודן והצנוע שבחרה ללבוש בביקורה בישראל, מתוך כבוד ליהדותה והתחשבות במסורת האורתודוכסית. איוונקה לבשה שמלת תחרה סגורה עד צוואר, ללא מחשוף ועם שרוולים ארוכים, של מותג העל האמריקאי אוסקר דה לה רנטה שמחירה 5,690 $. המראה החסוד של השמלה מתאזן ומתקבל כנשי וצעיר, בזכות גזרת הקומות הקלילה ועגילי הסטייטמנט היפיפיים עם אבן החן הירוקה, של מותג התכשיטים הניו יורקי Dannijo.

image005 (3)

image007 (2)נשיא ארה"ב דונלד טראמפ ואשתו מלניה, אמש בנמל התעופה בן גוריון בדרך להמשך מסעם באיטליה. הם כנראה כבר מזמן אוכלים פסטה ברומא, אבל אנחנו עדיין מסוחררות מאבק הכוכבים האלגנטי ומלא הסטייל שפיזרה עלינו מלניה טראמפ. שובי אלינו שנית מלניה, נשמח. לא חובה עם בעלך.

ולפני הנחיתה ברומא החליפה הגברת הראשונה את השמלה הלבנה, במעיל שחור עם עיטורי זהב של דולצ'ה וגבאנה.

Screenshot_20170524-090606Screenshot_20170524-090615

לכל הלוקים מהיום הראשון לביקור הנשיאותי לחצו כאן 

לכל הכתבות של אלישבע כספי

אלישבע כספי
קוראת ווג מתמידה בערך מגיל שמונה (עם שתיים וחצי מילים באנגלית, בלבד) אשר משתגעת על ירחוני אופנה ועיצוב מילדות, עוד מהימים בהם היה אבא חוזר מנסיעותיו בחו"ל עם ערימת מגזינים, ומביא לה את ריח העולם הגדול. למדה ועשתה תארים (LL.B במשפטים ו- MBA במנהל עסקים) אז היא גם עו"ד, אבל מעדיפה לעסוק במה שהיא אוהבת באמת, כתיבה ואופנה ביחד ולחוד.