סוף המירוץ: רון שחר ומיה קרמר נפרדו

דיווח: לאחר שמונה שנים ובת אחת, הזוג החליט להפריד כוחות ובימים אלה מנחה הטלוויזיה הפופולארי מחפש דירה בתל אביב. נאחל לשניהם התאוששות מהירה

אם להאמין לדיווחים בתקשורת, מנחה תוכנית הריאליטי "המירוץ למיליון", רון שחר ואשתו ב-8 השנים האחרונות, מיה קרמר, נפרדו. קרמר ושחר השניים הכירו לפני 11 שנים כאשר שחר השכיר את דירתו לקרמר לפני שטס לחו"ל. עד מהרה נרקם סיפור אהבה ביניהם, שהתפתח והוביל לחתונה ולהריון עם הילה, בתם היחידה בת ה-8. שחר וקרמר הפכו לאחד הזוגות היציבים בביצה והכל היה נראה ורוד מבחוץ.

רון שחר ומיה קרמר צילום אינסטגרם של מיה

בחודשים האחרונים נפוצו שמועות על פירוק החבילה אבל השניים לא הגיבו בעניין ואף הקפידו לשדר שהכל כשורה. בימים אלה מקורבים אישרו את הפרידה וסיפרו ששחר מחפש דירה בתל אביב. קרמר פירסמה פוסט לפני מספר שעות באינסטגרם ואולי שם תמצאו רמז למצבה הרגשי. "בימים כאלה בהם אני מרגישה רע וחסרת מוטיבציה, אני חייבת להזכיר לעצמי לקחת צעד אחורה ולהפסיק לנסות לשלוט בסיטואציה. זה בסדר להרגיש לא מאוזנת לפעמים. הרשו לדברים להיות כמו שהם צריכים להיות. שולחת אהבה וחיזוק היום לחברים ולעוקבים שלי, ולכל מי שצריך את זה".

רון שחר ומיה קרמר צילום אינסטגרם מאיה

עבור שחר, תהיה זאת הפעם השנייה שהוא מתגרש. ב-2007 הוא הכיר את דפנה דנון והשניים היו נשואים למשך שנתיים. עבור קרמר מדובר בגירושים ראשוניים. תמיד עצוב לקרוא על עוד זוג שמצטרף לסטטיסטיקה העגומה ועוד לפני החג. נחזיק אצבעות ששניהם יתאוששו מהר מהפרידה. אין פרידות קלות אף פעם ואנחנו שולחים לשניהם חיבוק גדול.