סודות עיפרון העיניים הלבן

מטשטש פגמים, מאיר את הפנים ומגדיל את העיניים: כל מה שאפשר לעשות עם עיפרון עיניים בצבע מפתיע – לבן

את העיפרון השחור כולן מכירות ואוהבות אבל מה לגבי העיפרון הלבן? זיוית יקיר, מנהלת תחום הקוסמטיקה של קרליין, מגלה כל מה שאפשר לעשות עם עיפרון עיניים לבן:

מטשטש פגמים

שימוש עדין בעיפרון העיניים הלבן עם קונסילר בגוון העור מעליו – יכול לסייע לטשטוש כתמים קטנים על העור. שימי לב שמדובר רק בפגמים קטנים כי אם תשימי את הצבע הלבן על שטח גדול – זה עלול ליצור את האפקט ההפוך ולהגדיל את מראה הפגם.

shutterstock_131772008-By Olga Ekaterincheva

מאיר את הפנים

בניגוד לעיפרון העיניים השחור או החום, כשאת מורחת עיפרון עיניים לבן מעל העפעף או בקו העפעף התחתון – מתקבל מראה מואר, כמו של עיניים פקוחות לרווחה. טריק ידוע של מאפרות להארה מוגברת של איזור העיניים הוא להשתמש בעיפרון כצללית – למרוח מעט מהעיפרון באיזור שקע הגבות ולטשטש היטב. בכלל, עיפרון לבן ניתן למרוח בכל חלק של הפנים, לטשטש היטב ואז למרוח צללית או סומק וליהנות מהאפקט של העור המואר.

shutterstock_5806891-By Valua Vitaly-634 (2)

מגדיל את העיניים

הצבע הלבן (וכמוהו אגב גם הניוד וגוונים בהירים בכלל) מצטיין ביכולת אשליה שיוצרת אפקט של עיניים גדולות יותר. אם את ממש רוצה להדגיש את העיניים מרחי קו אייליינר לבן בעובי כפול מקו האייליינר השחור.

עפרון תיחום העיניים של קרליין בפורמולה חדישה מציינת בפיגמנטים עזים, חומרים איכותיים שאינם גורמים לגירוי ועמידות יוצאת דופן, מאפשרים לך תיחום מדויק של קו העפעפיים ומרקם המאפשר יצירת קו חד או מעושן.

116_snow_white_b-carelne-pr

Super Long Lasting Eye Liner, עיפרון עיניים לבן , 24.0 באתר קרליין, לרכישה >> http://bit.ly/2MOzUx2